• Jaja, vanavond is De Mol na 13 jaar terug in Vlaanderen te zien! *O* Voor de mensen die het niet kennen:
    Concept
    Het programma werd bedacht door Bart De Pauw, Tom Lenaerts, Michiel Devlieger en Michel Vanhove en werd uitgezonden door de VRT. Het concept is aan meer dan 50 landen verkocht. Het tweede seizoen van de Vlaamse serie werd in 2000 bekroond met de Gouden Roos, een van de belangrijkste internationale televisieprijzen. De Mol won zowel in 2000 als in 2003 ook Humo's Prijs van de Kijker. Vanaf 1 februari 2016 wordt het programma uitgezonden op VIER.

    Format
    In het programma moet een groep kandidaten (vijf mannen, vijf vrouwen) opdrachten uitvoeren in het buitenland. Voor iedere opdracht kunnen ze geld verdienen. Eén van de deelnemers is echter een saboteur, een bedrieger, de Mol. De Mol zal proberen het geld in de kas zo laag mogelijk te houden door de kandidaten tegen te werken. De Mol wordt van tevoren geïnformeerd over iedere opdracht. Aan het eind van elke aflevering moeten de kandidaten 20 vragen over de Mol (met uitzondering van finale: 40 vragen) beantwoorden. Degene die dan de minste goede antwoorden over de Mol gegeven heeft, valt af. De kandidaat die als laatste overblijft, wint het geld in de pot.
    Wikipedia


    Voor het langverwachte vierde seizoen van De Mol trekt Gilles de Coster samen met tien onbekende Vlamingen naar Zuid-Amerika. Drie weken lang reizen ze door Argentinië, het land van gaucho’s en tango, en van Messi en Maradona. Ze maakten een adembenemende rondreis, maar werden ook fysiek en mentaal op de proef gesteld.

    De tien kandidaten hebben één gezamenlijk doel: alle opdrachten doen slagen om zo veel mogelijk geld te verdienen. Daarvoor zijn ze op elkaar aangewezen en al gauw ontstaan er nauwe banden. Toch kunnen ze niemand echt vertrouwen, want in de groep zit een verrader, een saboteur. Eén van hen is De Mol.

    Zo snel mogelijk De Mol ontmaskeren is de boodschap. Want hij of zij die op het einde van de reis het meeste weet over de identiteit van De Mol wint de volledige geldprijs.


    Hier heb ik dus zó lang naar uit gekeken! Vroeger volgde ik de Nederlandse versie, maar ik was het beu dat ik het constant online moest inhalen. :') Nu er eindelijk nog eens een Vlaamse versie is, ga ik die sowieso tot het einde volgen. :Y)
    Wie kijkt er nog vanavond?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kenways schreef:
    Jullie moeten jullie wel even opgeven hoor. Dat zou echt awesome zijn :Y)


    Hoe oud moet je minimum zijn? :d


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    https://www.shortaudition.com/De-Mol?noflash=1


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    De uitslag was gewoon perfect, haha! De minst geliefde kandidaat wint en de minst verdachte persoon (in het algemeen) is de mol! Ik hoopte dat Cathy niet de mol zou zijn , want anders was ze maar een slechte mol zoals de meesten ook zouden hebben gevonden. :') Ik was wel verbaasd toen het licht bij haar aanging. :p Ik gun het Cathy wel, ze deed haar best. Ik weet dat ik haar de eerste 2 afleveringen of zo niet echt mocht, maar vond wel dat ze wat overdreven kritiek kreeg op social media. Steeds verder in het programma was ze gewoon even vriendelijk als de anderen, vond ik. En dat Gilles de mol was, daar was ik ook verbaasd over, maar dat maakte het einde zo goed. :3

    Kan al niet wachten tot het volgend seizoen


    Ik wil een tuin vol egels

    Kenways schreef:
    https://www.shortaudition.com/De-Mol?noflash=1


    Kunnen alleen Belgen meedoen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Troje schreef:
    (...)

    Hoe oud moet je minimum zijn? :d


    18. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Kunnen alleen Belgen meedoen?


    Geen idee, maar ergens lijkt me dat best logisch. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Kunnen alleen Belgen meedoen?


    Ik denk het wel, omdat dit de Vlaamse versie is.


    16 - 09 - '17

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Kunnen alleen Belgen meedoen?


    Het staat nergens echt duidelijk (voor zovernik heb gekeken dan), maar het lijkt me eigenlijk van wel.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jajajajaja, ik wist dat het Gilles was (sinds Bruno eruit is :W). Al vind ik het jammer dat het Hanne niet is. :c


    @ Qing i.v.m. die metro:

    Het is juist logisch dat Gilles daar de longen uit zijn lijf heeft gelopen. Hij heeft gekozen voor de opdracht die beslissend is, maar ook voor de opdracht die niet per se geld opbrengt. Want als mol wist hij perfect dat dedrie de opdrachten geen geld hadden opgeleverd, dus logisch dat hij gelopen heeft alsof zijn leven ervan afhing. Of ja, zo brengen ze het toch in beeld. Kan even goed heel anders geweest zijn. ^^
    Hij kwam alleszins helemaal niet verdacht over door die actie, en dat was zijn bedoeling. (;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ^ jammer tho. In Nederland kunnen alleen bekende Nederlanders meedoen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    ^ jammer tho. In Nederland kunnen alleen bekende Nederlanders meedoen


    Je kunt het altijd proberen ;p Of je moet gewoon even beroemd gaan worden. Tegenwoordig kan vrijwel iedereen beroemd worden. Volgens mijn kunst boek verbruikt Paris Hilton enkel maar zuurstof en absorbeert ze licht, zonder enkel talent te bezitten, maar toch is ze beroemd :') Ik wil me wel opwerpen als manager die meelift op je succes zodat we samen mee kunnen doen ^^

    Excuses voor offtopic btw hehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik had het juist, that's a first


    Heaven is a place that we all have

    Kenways schreef:
    (...)

    Je kunt het altijd proberen ;p Of je moet gewoon even beroemd gaan worden. Tegenwoordig kan vrijwel iedereen beroemd worden. Volgens mijn kunst boek verbruikt Paris Hilton enkel maar zuurstof en absorbeert ze licht, zonder enkel talent te bezitten, maar toch is ze beroemd :') Ik wil me wel opwerpen als manager die meelift op je succes zodat we samen mee kunnen doen ^^

    Excuses voor offtopic btw hehe


    Ah nice! Doen we! En misschien dat ik me alsnog wel opgeef^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ah nice! Doen we! En misschien dat ik me alsnog wel opgeef^^


    Ik vrees wel dat ze geen 18-jarigen gaan aanvaarden, ook al is 18 het minimum. :') De jongste waren nu ook al 25. :/

    Ik zou wel graag ooit eens meedoen, al kan ik me de komende jaren echt geen drie weken vrijmaken, haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ah nice! Doen we! En misschien dat ik me alsnog wel opgeef^^


    I approve haha. Maar goed, ik zou het echt supertof vinden als iemand van Quizlet mee zou doen. Waarschijnlijk ga ik dan iedereen dwingen De Mol te kijken, want Quizlet is toch wel een soort tweede familie geworden hoor ^^ Het zou echt te leuk zijn :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."