• Jaja, vanavond is De Mol na 13 jaar terug in Vlaanderen te zien! *O* Voor de mensen die het niet kennen:
    Concept
    Het programma werd bedacht door Bart De Pauw, Tom Lenaerts, Michiel Devlieger en Michel Vanhove en werd uitgezonden door de VRT. Het concept is aan meer dan 50 landen verkocht. Het tweede seizoen van de Vlaamse serie werd in 2000 bekroond met de Gouden Roos, een van de belangrijkste internationale televisieprijzen. De Mol won zowel in 2000 als in 2003 ook Humo's Prijs van de Kijker. Vanaf 1 februari 2016 wordt het programma uitgezonden op VIER.

    Format
    In het programma moet een groep kandidaten (vijf mannen, vijf vrouwen) opdrachten uitvoeren in het buitenland. Voor iedere opdracht kunnen ze geld verdienen. Eén van de deelnemers is echter een saboteur, een bedrieger, de Mol. De Mol zal proberen het geld in de kas zo laag mogelijk te houden door de kandidaten tegen te werken. De Mol wordt van tevoren geïnformeerd over iedere opdracht. Aan het eind van elke aflevering moeten de kandidaten 20 vragen over de Mol (met uitzondering van finale: 40 vragen) beantwoorden. Degene die dan de minste goede antwoorden over de Mol gegeven heeft, valt af. De kandidaat die als laatste overblijft, wint het geld in de pot.
    Wikipedia


    Voor het langverwachte vierde seizoen van De Mol trekt Gilles de Coster samen met tien onbekende Vlamingen naar Zuid-Amerika. Drie weken lang reizen ze door Argentinië, het land van gaucho’s en tango, en van Messi en Maradona. Ze maakten een adembenemende rondreis, maar werden ook fysiek en mentaal op de proef gesteld.

    De tien kandidaten hebben één gezamenlijk doel: alle opdrachten doen slagen om zo veel mogelijk geld te verdienen. Daarvoor zijn ze op elkaar aangewezen en al gauw ontstaan er nauwe banden. Toch kunnen ze niemand echt vertrouwen, want in de groep zit een verrader, een saboteur. Eén van hen is De Mol.

    Zo snel mogelijk De Mol ontmaskeren is de boodschap. Want hij of zij die op het einde van de reis het meeste weet over de identiteit van De Mol wint de volledige geldprijs.


    Hier heb ik dus zó lang naar uit gekeken! Vroeger volgde ik de Nederlandse versie, maar ik was het beu dat ik het constant online moest inhalen. :') Nu er eindelijk nog eens een Vlaamse versie is, ga ik die sowieso tot het einde volgen. :Y)
    Wie kijkt er nog vanavond?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    WHATTHEFAK PURE MINDBLOWING NEE WTF HOE KAN GILLES HET ZIJN OH GOD OF DUCKS HE WAS GOOD MAN DAMN


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Man man, Gilles! Nooit verwacht! Dit was echt een super goeie mol! Al begon ik samen met mijn vader te twijfelen omdat hij Cathy niet goed filmde.


    16 - 09 - '17

    WAT. Dat had ik écht niet zien aankomen. Wow. Wel formidabel goed gespeeld van die persoon.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben Gilles en ik krijg altijd wat ik wil. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gandhi schreef:
    WAT. Dat had ik écht niet zien aankomen. Wow. Wel formidabel goed gespeeld van die persoon.


    Ik was ook zo mad toen het licht aanging bij Cathy. Hanne had moeten winnen dan D:

    en gawd dan was die hint met de G wel juist (x


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wookiee schreef:
    Ik ben Gilles en ik krijg altijd wat ik wil. :Y)


    Nu hoef je tenminste je schoen niet op te vreten, Lotta. :Y) Be happy hahaha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wookiee schreef:
    Ik ben Gilles en ik krijg altijd wat ik wil. :Y)


    lottaaa das de foute serie (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Troje schreef:
    (...)

    Ik was ook zo mad toen het licht aanging bij Cathy. Hanne had moeten winnen dan D:

    en gawd dan was die hint met de G wel juist (x


    Ik heb me echt een beetje geërgerd aan Hanne de laatste afleveringen en ik gun het Cathy ook heel erg! Ze heeft het ook echt goed gespeeld. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    (...)

    Ik heb me echt een beetje geërgerd aan Hanne de laatste afleveringen en ik gun het Cathy ook heel erg! Ze heeft het ook echt goed gespeeld. c:


    Mja das wel waar. Ik kijk echt uit naar de volgende aflevering. Hehehehe alle geheimen op tafel! ^^

    Ik snap nog steeds niet waarom Gilles dan zijn longen uit zijn lijf rent voor die stomme metro.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    WAAAT? Gilles was echt mijn minst verdachte. Nu kijk ik wel uit naar volgende week ^^


    <3

    Troje schreef:
    (...)

    lottaaa das de foute serie (cat)

    Ik ben Lotta en het kan me niets schelen want ik eet nu een panna cotta. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wookiee schreef:
    (...)
    Ik ben Lotta en het kan me niets schelen want ik eet nu een panna cotta. :Y)


    rijmen en dichten zonder je gat op te lichten, hein (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    En er komt al een nieuw seizoen 8D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jullie moeten jullie wel even opgeven hoor. Dat zou echt awesome zijn :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oke, ik had toch echt mijn geld op Hanne gezet. :'D Mja, ik vond het spannend! ^^

    OMG, die Gilles, op het einde :'D Uit het raam van dat huisje... Geniaal.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2016 - 23:49 ]


    What would Emma do?