• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Why did you have to touch me


    i put the fun in funeral

    Waarom moest ik gister op stage nou een spier in mijn onderrug verrekken? Ik haat het om hulp te moeten vragen aan mensen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan deze pagina op Facebook niet geboycot worden? :W
    Heb er nogal een hekel aan dat ik me aangesproken voel door mijn kapsel.


    26 - 02 - '16

    Kan je niks anders dan aandacht vragen?


    Caution first, always.

    Wow, seizoen 2 alweer? o.o
    Ik kijk deze serie te snel weg, haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maar gelukkig neem jij het jezelf kwalijker dan ik het doe


    i put the fun in funeral

    Oh god no.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Um Jip had jij niet morgen een geschiedenispresentatie die meetelt voor je eindexamen

    denk je niet dat het tijd wordt om

    je weet wel

    iets te doen?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Um Jip had jij niet morgen een geschiedenispresentatie die meetelt voor je eindexamen

    denk je niet dat het tijd wordt om

    je weet wel

    iets te doen?


    Kapsalon situatie rapport aub


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Kapsalon situatie rapport aub

    Nog niet gehad, hoe staat het met de seasalt en caramel chocola situatie rapport aub


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nog niet gehad, hoe staat het met de seasalt en caramel chocola situatie rapport aub


    Nog niet gevonden, ik ga het vrijdag zoeken


    Sarah = ongewoon sexy

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nog niet gehad, hoe staat het met de seasalt en caramel chocola situatie rapport aub

    Antiheld schreef:
    (...)

    Nog niet gevonden, ik ga het vrijdag zoeken


    Dit weekend belde er opeens een bezorger bij ons aan en kregen we een minireep van vijf blokjes met seasalt en caramel chocola. Niemand had dat besteld, maar er zat een vaag briefje bij dat we bedankt werden omdat we vaak pakketjes voor de buren aannamen, dus of de buren hebben besloten ons via de post een minireep chocola te sturen of de post stuurt zelf hele kleine stukjes chocola rond aan mensen die ze leuk vinden, maar anyway, dat is het verhaal van hoe de post/buren me aan jullie deden denken.
    De chocola was goed, trouwens. Absoluut zeer eetbaar. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oké, kalm. Beslissing genomen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Au.
    Red iron. Should I...?

    Huh... ik ben zo in de war door dit allemaal.


    — Inner peace, it's hard to find. —