• En door!

    Voor alle ervaringen, praat en vragen! Groetjes.

    Huidige topic:
    Wat is jouw raarste seksuele ervaring (persoonlijk of wat je gehoord hebt van een ander indien je zelf geen gekke dingen hebt meegemaakt). Ik wil niet alleen uitgelachen worden om mijn verhaal.


    Oude topic(s):

    Wat zijn jouw moodmakers, en wat zijn jouw moodkillers?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 19:45 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Jawel hup hup


    De kernwoorden zijn anaal, vibrerend ei en los geschoten snoer


    i put the fun in funeral

    AtIas schreef:
    Dus as usual, was ik weer eens dronken in een nachtclub. Daar ontmoette ik een jongen en hij begon op me te geilen met dirty talk maar ik was zo ongelooflijk dronken dat ik naar de toiletten liep en daar kotste ik dus. Uiteraard zonder dat de jongen het wist, hij nam me naar zijn huis en daar begon hij me te zoenen. Ik had nu nog wel die gore alcohol/kots smaak in mijn mond en hij kuste me, hij trok een gezicht van wtf en hij heeft me naar huis gebracht. :')


    Haha dronken heldin


    Sarah = ongewoon sexy

    KyloRen schreef:
    Tampons zijn heilig. Maandverband vind ik bah.


    Vanaf wanneer gebruik jij ze dan? Maandverband tot nu toe voor de win. Tampons moeten zich nog echt bewijzen.


    Physics is awesome

    Audacity schreef:
    (...)

    De kernwoorden zijn anaal, vibrerend ei en los geschoten snoer


    En wat was je reactie?


    Sarah = ongewoon sexy

    Audacity schreef:
    (...)

    De kernwoorden zijn anaal, vibrerend ei en los geschoten snoer


    Volgens mij kan ik al raden hoe dat is afgelopen.


    Physics is awesome

    Audacity schreef:
    (...)

    De kernwoorden zijn anaal, vibrerend ei en los geschoten snoer


    Oeiii woah. 5/7 wel erg wild verhaal


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Asuka schreef:
    (...)
    Jaa over de voorbereiding heb ik ook het een en ander gelezen, toch lijkt het me allemaal zo akelig. I mean... it is gonna hurt like hell. Ik heb een hoge pijngrens, maar rondom seks is die echt zó laag dat ik bang ben dat het me helemaal af zal schrikken. Ik heb een beetje een angst dat ik hem ervan zal beschuldigen en me terug ga trekken. >_<' In mijn ogen lijkt zoiets me dus echt niet lekker, en ik kan gewoon niet één mening tot me door laten dringen, wat ben ik toch een watje eigenlijk.


    Dat is het mooie; it doesn't have to hurt like hell. Alleen moet je je partner volledig vertrouwen dat hij ook stopt als jij zegt "stop" en je eigen pijngrens kennen. Ik had ook, zeker aan het begin, echt een paar weken tussen de voorbereiding zitten. En we hebben het er uitgebreid over gehad, als ik het echt helemaal niet meer wilde, zou hij dat accepteren. Dat maakte het voor mij ook een stuk makkelijker. Mijn pijngrens is vrij laag, maar nu gaat het wel oké :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Hm, oké. Dit is geen verhaal van mij, maar van een vriendin. Ze had een keer een jongen mee naar haar tent op Pinkpop genomen en midden in de nacht waren ze de condoom kwijt. Bleek dat de jongen hem niet goed om had gedaan en het in haar zat. Pas de avond erna (toen we gelukkig al thuis waren), kwam het eruit zei ze. Gelukkig kunnen we er nu heel hard om lachen, want ze was echt heel erg overstuur. (Logisch, want hoe awkward is dit)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Anaal... nope, nope nope. Vorige week heb ik het voor het eerst geprobeerd en hij mocht meteen weer stoppen omdat het een vreselijk ongemakkelijk gevoel was. Nu wil ik het nog wel proberen aangezien het volgens velen geweldig kan zijn, maar dan gaat er eerst heel veel voorbereiding moeten gebeuren. Daarnaast zou het ook handiger zijn als we deze keer beiden nuchter zijn.


    Take me to wonderland

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Vanaf wanneer gebruik jij ze dan? Maandverband tot nu toe voor de win. Tampons moeten zich nog echt bewijzen.

    Euh de eerste paar weken deed ik maandverband maar toen ik op vakantie ging wilde ik heel graag zwemmen. Sindsdien gebruik ik niets anders.

    Antiheld schreef:
    (...)

    En wat was je reactie?


    "...schat."
    "ja?"
    "we hebben een probleempje."

    ...

    "fuck this shit im out"


    i put the fun in funeral

    Antiheld schreef:
    (...)

    Haha dronken heldin


    I know right


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Jongens tuurlijk doet anaal pijn als je in een keer een dikke lul erin probeert te stoppen but that's not how any of this works. Het is echt een kwestie van heel langzaam oprekken en vooral heel veel glijmiddel. Ik heb zelf nooit anale seks gehad omdat hij ondanks alles gewoon te groot bleef, maar dat gaat niet zeggen dat je geen andere dingen kan doen.
    Het is een kwestie van smaak. Ik vind het een waardevolle toevoeging.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    "...schat."
    "ja?"
    "we hebben een probleempje."

    ...

    "fuck this shit im out"


    Lolled @ "fuck this shit" in deze context


    Sarah = ongewoon sexy

    Anaal is praktisch onmogelijk zonder glijmiddel.
    Het voelt alsof je anus uit elkaar wordt getrokken zonder glijmiddel.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]