• En door!

    Voor alle ervaringen, praat en vragen! Groetjes.

    Huidige topic:
    Wat is jouw raarste seksuele ervaring (persoonlijk of wat je gehoord hebt van een ander indien je zelf geen gekke dingen hebt meegemaakt). Ik wil niet alleen uitgelachen worden om mijn verhaal.


    Oude topic(s):

    Wat zijn jouw moodmakers, en wat zijn jouw moodkillers?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 19:45 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Naz schreef:
    Anaal. Ik hoop dat ik niet meer uit hoef te leggen. Één keer en nooit weer!

    I'm not even gonna try. Like ever. Sommige mensen zeggen; ach je moet alles een keer proberen. Nou, nee.

    Wiarda schreef:
    (...)
    De endorfine helpt wel redelijk tegen de buikpijn (ben ook zo'n extreem buikpijntypetje) en met tampons valt het allemaal reuze mee hoe vies het is, maar ik moet zeggen dat die krampen niet echt bevorderlijk zijn voor de "mood". :'D


    Even een totaal andere vraag, heb jij dan s'nachts ook een tampon in?


    Physics is awesome

    KyloRen schreef:
    (...)
    I'm not even gonna try. Like ever. Sommige mensen zeggen; ach je moet alles een keer proberen. Nou, nee.


    Ik ben er semi toe verplicht, eigenlijk. Ik raad het ook echt niet aan.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 19:48 ]


    26 - 02 - '16

    KyloRen schreef:
    (...)
    I'm not even gonna try. Like ever. Sommige mensen zeggen; ach je moet alles een keer proberen. Nou, nee.


    Nooit geprobeerd ook. Heeft me ook nooit echt aangesproken, dus ja eh


    Sarah = ongewoon sexy

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Even een totaal andere vraag, heb jij dan s'nachts ook een tampon in?

    Yep. Altijd tampons, behalve op de laatste dag als ik het weer zat ben.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Naz schreef:
    (...)

    Ik ben er semi toe verplicht, eigenlijk. Ik raad het ook echt niet aan.

    Verplicht? Hoe dat zo?

    KyloRen schreef:
    (...)
    Verplicht? Hoe dat zo?


    Lastig verhaal. Ik vind 't ook moeilijk om al die herinneringen naar boven te halen, maar 't op neer komt is dat ik onzeker was en niets er tegenin durfde te brengen. Als ik de reden wat dat veroorzaakte vertel, verklaren jullie me vast voor gek of zien jullie me als een totaal wanhopige idioot dus dat bespaar ik jullie liever..


    26 - 02 - '16

    Dus as usual, was ik weer eens dronken in een nachtclub. Daar ontmoette ik een jongen en hij begon op me te geilen met dirty talk maar ik was zo ongelooflijk dronken dat ik naar de toiletten liep en daar kotste ik dus. Uiteraard zonder dat de jongen het wist, hij nam me naar zijn huis en daar begon hij me te zoenen. Ik had nu nog wel die gore alcohol/kots smaak in mijn mond en hij kuste me, hij trok een gezicht van wtf en hij heeft me naar huis gebracht. :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Antiheld schreef:
    (...)

    Nooit geprobeerd ook. Heeft me ook nooit echt aangesproken, dus ja eh

    Ik snap heel eerlijk gezegd ook niet wat een jongen erin zou moeten zien... het is het verkeerde gat. En er komt vies spul uit. (cat)

    Antiheld schreef:
    Aangezien ik nog 6 pagina's dit topic beheer, stuur ik het onderwerp weer terug naar waar ik begonnen ben. Wat is jouw raarste ervaring (persoonlijk of wat je gehoord hebt van een ander). Ik wil niet alleen uitgelachen worden om mijn verhaal.

    Dus tell me:


    Ik zweer dat ik dit van iemand anders heb.

    Diegene was op een verjaardag van een meisje en die werd 16 of 18. In ieder geval die wilde blijkbaar op haar verjaardag ontmaagd worden, daar was wel een jongen voor te porren of ze had een vriendje(daar was degene die het vertelde niet duidelijk over). Dus zij had het gedaan en de volgende dag heeft ze ontzettend raar gelopen naar de kerk. Echt, je had moeten zien hoe diegene voor deed hoe ze liep. Het was daardoor gewoon overduidelijk wat ze die avond ervoor had gedaan.


    Physics is awesome

    Naz schreef:
    (...)

    Lastig verhaal. Ik vind 't ook moeilijk om al die herinneringen naar boven te halen, maar 't op neer komt is dat ik onzeker was en niets er tegenin durfde te brengen. Als ik de reden wat dat veroorzaakte vertel, verklaren jullie me vast voor gek of zien jullie me als een totaal wanhopige idioot dus dat bespaar ik jullie liever..

    Wat naar... Nou ik kan me wel herkennen in de situatie dat je er niet tegen in durft te gaan.
    Zou je sowieso niet voor gek verklaren hoor, shit happens.

    Anaal ga ik nooit proberen, dat is een uitgang. Ik kan wel zeggen dat iemand me eens een rimjob heeft proberen te bezorgen en dat ik er echt veel moeite mee had en me te vreselijk voelde en ik haatte het want iedereen lijkt dat lekker te vinden en ik had enkel in mijn hoofd 'zijn we nog niet klaar?' ugh.

    Maar ik ken jouw verhaal dus niet, Thomas. ^_^ Gooi het in de groep?


    I'm your little ray of pitch black.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Wat naar... Nou ik kan me wel herkennen in de situatie dat je er niet tegen in durft te gaan.
    Zou je sowieso niet voor gek verklaren hoor, shit happens.


    Oké..
    Well. Ik had een jaar een relatie met die jongen. Hij betekende toen alles voor me en was het enige wat ik toen had. Ik was bang hem kwijt te raken dus ging ik met alles in zee wat hij wilde. Het klinkt stom, maar het kwam kort na een periode die een nasleep was van pesterijen en ellende. Ik was zo ontzettend onzeker. Als ik de tijd terug kon draaien dan had ik dat gedaan, dan had ik nooit... UGH. Sorry.

    Bah, ik begin nu alleen maar meer van mezelf te walgen.


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    (...)
    Yep. Altijd tampons, behalve op de laatste dag als ik het weer zat ben.


    Maar heb je in het begin er niet aan moeten wennen? Ik heb echt een haat/liefdesverhouding met tampons, ze laten me echt niet doorlekken, maar het in- en uit doen is niet echt fijn.


    Physics is awesome

    Naz schreef:
    (...)

    Oké..
    Well. Ik had een jaar een relatie met die jongen. Hij betekende toen alles voor me en was het enige wat ik toen had. Ik was bang hem kwijt te raken dus ging ik met alles in zee wat hij wilde. Het klinkt stom, maar het kwam kort na een periode die een nasleep was van pesterijen en ellende. Ik was zo ontzettend onzeker. Als ik de tijd terug kon draaien dan had ik dat gedaan, dan had ik nooit... UGH. Sorry.

    Bah, ik begin nu alleen maar meer van mezelf te walgen.



    Ik kan je dit zeggen: Ik ben in mijn leven tweemaal verkracht. Bam. Glashard. Ik ben er nog altijd niet overheen, en jank me er nog vaak om kapot — ik zie dit ook niet gauw veranderen. Maar ook jij, net als ik, zult iemand vinden die je zal respecteren en waarderen. Hoe onwerkelijk het soms lijkt, het komt goed. Er is iemand die de damaged jouw gaat accepteren en dol op je zal zijn. Ook al zei je geen nee, het was niet goed — het is goed dat je dit echter weet. You'll be fine, het komt goed. I feel you.


    I'm your little ray of pitch black.