• En door!

    Voor alle ervaringen, praat en vragen! Groetjes.

    Huidige topic:
    Wat is jouw raarste seksuele ervaring (persoonlijk of wat je gehoord hebt van een ander indien je zelf geen gekke dingen hebt meegemaakt). Ik wil niet alleen uitgelachen worden om mijn verhaal.


    Oude topic(s):

    Wat zijn jouw moodmakers, en wat zijn jouw moodkillers?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 19:45 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Lolled @ "fuck this shit" in deze context


    hahaha nice


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Jongens tuurlijk doet anaal pijn als je in een keer een dikke lul erin probeert te stoppen but that's not how any of this works. Het is echt een kwestie van heel langzaam oprekken en vooral heel veel glijmiddel. Ik heb zelf nooit anale seks gehad omdat hij ondanks alles gewoon te groot bleef, maar dat gaat niet zeggen dat je geen andere dingen kan doen.
    Het is een kwestie van smaak. Ik vind het een waardevolle toevoeging.


    Ongetwijfeld is het een toevoeging. Alleen doe je dat voor mijn gevoel pas als je uitgekeken bent op gewoon seks. Blijkbaar moet het dan strakker, maar nee, probeer het vast ooit, maar ik ben een tevreden man zo


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ongetwijfeld is het een toevoeging. Alleen doe je dat voor mijn gevoel pas als je uitgekeken bent op gewoon seks. Blijkbaar moet het dan strakker, maar nee, probeer het vast ooit, maar ik ben een tevreden man zo


    meh, wij zijn nog lang niet uitgekeken op gewone seks. Maar je probeert vaak ook meerdere standjes; dit is voor ons ook een "ander standje", alleen wel een die heel veel voorbereiding nodig heeft :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    (...)

    Dat is het mooie; it doesn't have to hurt like hell. Alleen moet je je partner volledig vertrouwen dat hij ook stopt als jij zegt "stop" en je eigen pijngrens kennen. Ik had ook, zeker aan het begin, echt een paar weken tussen de voorbereiding zitten. En we hebben het er uitgebreid over gehad, als ik het echt helemaal niet meer wilde, zou hij dat accepteren. Dat maakte het voor mij ook een stuk makkelijker. Mijn pijngrens is vrij laag, maar nu gaat het wel oké :]

    Hmmm... misschien dat ik er wel een andere kijk op kan krijgen. c: Ik vertrouw hem sowieso al, dus ik hoef die angst inderdaad niet te hebben. Thank you.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ongetwijfeld is het een toevoeging. Alleen doe je dat voor mijn gevoel pas als je uitgekeken bent op gewoon seks. Blijkbaar moet het dan strakker, maar nee, probeer het vast ooit, maar ik ben een tevreden man zo

    Ik zou het ook niet zo zien, omdat het zogenaamd strakker moet of zo. Een beetje spice erin gooien. Recentelijk zijn mijn vriend en ik dus echt wel wat meer aan het experimenteren met dingen, puur om het weer aantrekkelijk te maken. Na bijna drie jaar kan alles standaard worden, en dat is het laatste dat we willen. We zijn al wat dingen out of our comfortzone aan het doen omdat we die drang hebben.


    I'm your little ray of pitch black.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Euh de eerste paar weken deed ik maandverband maar toen ik op vakantie ging wilde ik heel graag zwemmen. Sindsdien gebruik ik niets anders.


    Wat is er dan bij mij mis gegaan?


    Physics is awesome

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ongetwijfeld is het een toevoeging. Alleen doe je dat voor mijn gevoel pas als je uitgekeken bent op gewoon seks. Blijkbaar moet het dan strakker, maar nee, probeer het vast ooit, maar ik ben een tevreden man zo


    Nee hoor, gewoon wat variatie.
    En ik heb het nu specifiek over handwerk, wat tijdens normale seks de boel best kan opleuken.


    i put the fun in funeral

    Asuka schreef:
    (...)
    Ik zou het ook niet zo zien, omdat het zogenaamd strakker moet of zo. Een beetje spice erin gooien. Recentelijk zijn mijn vriend en ik dus echt wel wat meer aan het experimenteren met dingen, puur om het weer aantrekkelijk te maken. Na bijna drie jaar kan alles standaard worden, en dat is het laatste dat we willen. We zijn al wat dingen out of our comfortzone aan het doen omdat we die drang hebben.


    Je zegt dat ik het niet zo moet zien. Maar dan zeg je precies wat ik bedoel. Experimenteren, spannend houden etc.


    @Spotgaai. Oke als apart standje kan ik het begrijpen. Maar ik moet zelf wel even over een drempel heen voor ik em daar in zou willen "drukken" :"D


    Sarah = ongewoon sexy

    Audacity schreef:
    (...)

    Nee hoor, gewoon wat variatie.
    En ik heb het nu specifiek over handwerk, wat tijdens normale seks de boel best kan opleuken.


    True


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Je zegt dat ik het niet zo moet zien. Maar dan zeg je precies wat ik bedoel. Experimenteren, spannend houden etc.


    @Spotgaai. Oke als apart standje kan ik het begrijpen. Maar ik moet zelf wel even over een drempel heen voor ik em daar in zou willen "drukken" :"D


    Ik begrijp dat ook niet. I mean, poop?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Je zegt dat ik het niet zo moet zien. Maar dan zeg je precies wat ik bedoel. Experimenteren, spannend houden etc.


    @Spotgaai. Oke als apart standje kan ik het begrijpen. Maar ik moet zelf wel even over een drempel heen voor ik em daar in zou willen "drukken" :"D

    Natuurlijk, je hoort toch te experimenteren — mits je er beide voor openstaat? Na drie jaar is de kans groot dat je in een ritme valt. Zelf zijn we daar niet echt in beland, maar ik vind het wel prettig dat ik nu meerdere dingen doe en heb gedaan. Zo kom je nog ergens, vooral voor iemand zoals mij die er voornamelijk slechte ervaringen mee heeft. Voor mij is het dus ook grotendeels goede ervaringen creëren. Maar jij zegt ook omdat het strakker moet, zo zie ik het echt totaal niet — al zullen er vast mannen zijn die het daarom willen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Je zegt dat ik het niet zo moet zien. Maar dan zeg je precies wat ik bedoel. Experimenteren, spannend houden etc.


    @Spotgaai. Oke als apart standje kan ik het begrijpen. Maar ik moet zelf wel even over een drempel heen voor ik em daar in zou willen "drukken" :"D


    Dat moest ik ook even hoor, haha, duurde bijna een 4 maanden voordat ik het grootste deel van mijn vrees had weggedrukt :') Heb er absoluut geen spijt van though


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Galinda schreef:
    (...)

    Ik begrijp dat ook niet. I mean, poop?


    Dat valt eig. reuze mee. Just shower before or something, en het is goed te doen this sounds like too much information but meh


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    (...)

    Dat valt eig. reuze mee. Just shower before or something, en het is goed te doen this sounds like too much information but meh


    Hahaha, dat is dus echt de tweede angst die ik erover heb.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nog nooit shitty situations ervaren tijdens anaal. Die horrorverhalen op het internet geven niet een heel betrouwbaar beeld.


    i put the fun in funeral

    Galinda schreef:
    (...)

    Ik begrijp dat ook niet. I mean, poop?


    Homo's hebben toch ook seks? Dus er zal vast een manier zijn om dat goed schoon te maken, aangezien die vast ook niet dol zullen zijn op poep.


    Physics is awesome