• En door!

    Voor alle ervaringen, praat en vragen! Groetjes.

    Huidige topic:
    Wat is jouw raarste seksuele ervaring (persoonlijk of wat je gehoord hebt van een ander indien je zelf geen gekke dingen hebt meegemaakt). Ik wil niet alleen uitgelachen worden om mijn verhaal.


    Oude topic(s):

    Wat zijn jouw moodmakers, en wat zijn jouw moodkillers?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 19:45 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    PecuIiar schreef:
    Als ie net iets te hard aan je haar trekt, en je nek opeens ontzettend begint te kraken of je het gevoel hebt dat je de rest van je leven alleen nog maar naar boven kan kijken, werkt bij mij ook niet helemaal..


    Van mijn haar moeten ze echt afblijven. Een trap in hun mannelijkheid kunnen ze dan krijgen.


    26 - 02 - '16

    Nr 1 moodmaker: het zachte oorlel bijtding

    Nr 2 moodkiller: smalle hoogslapers, want 90% van de tijd ben je meer bezig met niet vallen en sterven dan met je partner en halve hartaanvallen om de twee minuten is een beetje een turnoff


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Nouja, om het lomp te zeggen, wat is een turn off of turn on als je met jezelf bezig bent :"D?

    Dat lijkt me praktisch hetzelfde, al zijn het dan geen dingen van een ander ofcourse


    Moodkillers
    - Wondje aan mijn vinger, want ik voel het de hele tijd
    - Kramp in mijn hand
    - Iemand die langs de kamer loopt terwijl ik bezig ben

    Moodmakers
    - Schoon lichaam
    - Schoon bed
    - Wanneer ik mijn periode heb, wat ik persoonlijk best gek vind want het is gewoon niet praktisch


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Moodkillers
    - Wondje aan mijn vinger, want ik voel het de hele tijd
    - Kramp in mijn hand
    - Iemand die langs de kamer loopt terwijl ik bezig ben

    Moodmakers
    - Schoon lichaam
    - Schoon bed
    - Wanneer ik mijn periode heb, wat ik persoonlijk best gek vind want het is gewoon niet praktisch


    Vergeet lange/scherpe vingernagels niet


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    HANAYA schreef:
    (...)
    I can, ovulatie is een goede moodmaker ahaha.


    Dat ik daar niet aan heb gedacht, maar dat is bij mij geen moodmaker. Niet echt, eerder een van de dagen ervoor of erna of ik jou mijn cyclus niet goed bij. Maar het schommelt ook wel eens dus daar kan het ook aan liggen.


    Physics is awesome

    Wiarda schreef:
    (...)

    Vergeet lange/scherpe vingernagels niet


    Volgens mij heb ik daar tot nu toe geen last van gehad. *klopt af*

    Wel dat als mijn nagel is in gescheurd en toen verder af gescheurd dat ik dat dan ook voel. Omdat die huid die onder de nagel zat echt tien keer gevoeliger is.


    Physics is awesome

    Oh jeez dat met je period lijkt me echt nieetssss aan. Lijkt me zelfs goor. En eerlijk, ik heb dan ook vaak last van buikpijn. Nope. Dat zal ik dus nooit proberen.

    Ik spring mee op de voetenfobie-trein :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    Ik spring mee op de voetenfobie-trein :Y)

    Ik doe mee

    KyloRen schreef:
    Oh jeez dat met je period lijkt me echt nieetssss aan. Lijkt me zelfs goor. En eerlijk, ik heb dan ook vaak last van buikpijn. Nope. Dat zal ik dus nooit proberen.

    De endorfine helpt wel redelijk tegen de buikpijn (ben ook zo'n extreem buikpijntypetje) en met tampons valt het allemaal reuze mee hoe vies het is, maar ik moet zeggen dat die krampen niet echt bevorderlijk zijn voor de "mood". :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    KyloRen schreef:
    Oh jeez dat met je period lijkt me echt nieetssss aan. Lijkt me zelfs goor. En eerlijk, ik heb dan ook vaak last van buikpijn. Nope. Dat zal ik dus nooit proberen.


    Daarom vind ik het ook zo gek, alles zit daar beneden onder het bloed dus is het gewoon alles behalve handig. Ik bedoel, alles zit dan onder als je het wel doet.

    Het helpt wel tegen buikpijn, maar dan neem ik toch liever een pilletje op zo'n moment.


    Physics is awesome

    Aangezien ik nog 6 pagina's dit topic beheer, stuur ik het onderwerp weer terug naar waar ik begonnen ben. Wat is jouw raarste ervaring (persoonlijk of wat je gehoord hebt van een ander). Ik wil niet alleen uitgelachen worden om mijn verhaal.

    Dus tell me:


    Sarah = ongewoon sexy

    Anaal. Ik hoop dat ik niet meer uit hoef te leggen. Één keer en nooit weer!


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    (...)
    De endorfine helpt wel redelijk tegen de buikpijn (ben ook zo'n extreem buikpijntypetje) en met tampons valt het allemaal reuze mee hoe vies het is, maar ik moet zeggen dat die krampen niet echt bevorderlijk zijn voor de "mood". :'D

    Ja maar een tampon helpt niet echt als je een vriend hebt, right? :'D

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Daarom vind ik het ook zo gek, alles zit daar beneden onder het bloed dus is het gewoon alles behalve handig. Ik bedoel, alles zit dan onder als je het wel doet.

    Het helpt wel tegen buikpijn, maar dan neem ik toch liever een pilletje op zo'n moment.

    Mag je daarna alles opruimen. Dikke afknapper.