• En door!

    Voor alle ervaringen, praat en vragen! Groetjes.

    Huidige topic:
    Wat is jouw raarste seksuele ervaring (persoonlijk of wat je gehoord hebt van een ander indien je zelf geen gekke dingen hebt meegemaakt). Ik wil niet alleen uitgelachen worden om mijn verhaal.


    Oude topic(s):

    Wat zijn jouw moodmakers, en wat zijn jouw moodkillers?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 19:45 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    AtIas schreef:
    (...)

    ok nvm ik dacht dat ik al het rare al had ontdekt maaar wut


    het werd pas echt raar toen hij naar beneden wilde rennen om het aan zijn broer te laten zien


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    het werd pas echt raar toen hij naar beneden wilde rennen om het aan zijn broer te laten zien


    dus jullie hadden seks en zijn broer was beneden en hij deed jouw jurk aan en hij liet die zien?

    lol

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 19:04 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Mod-mededeling: Leeggehaald wegens ongepaste website.

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 feb 2016 - 17:10 ]

    AtIas schreef:
    (...)

    dus jullie hadden seks en zijn broer was beneden en hij deed jouw jurk aan en hij liet die zien?

    lol


    Ik kon hem nog tegen houden, maar ja, daar kwam het op neer.
    Het was een speciale jongen.


    i put the fun in funeral

    Shego schreef:
    Stelletje grapjassen, als het zweet van je partner je niet opwindt, ben je waarschijnlijk aan het verkeerde adres. D'r zit namelijk een feromoon in zweet wat je partner moet opwinden, tenminste dat is al bewezen bij dieren (;


    Ik doelde ook niet perse op zweetlucht, maar gewoon niet fris ruiken. Ik weet niet hoe ik het beter kan verwoorden :p


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik ga dit even MT'en want ondanks dat ik, natuurlijk, heiliger ben dan de heilige maagd Maria ben ik wel ontzettend nieuwsgierig.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ik doelde ook niet perse op zweetlucht, maar gewoon niet fris ruiken. Ik weet niet hoe ik het beter kan verwoorden :p

    Dat snap ik wel hoor. Het ruikt denk ik persoonlijk ook helemaal niet als zweet voor jouzelf van die ander. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Jeeeezus hoe snel gaat dit


    Spinning around, I'm weightless.

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik kon hem nog tegen houden, maar ja, daar kwam het op neer.
    Het was een speciale jongen.


    Speciaal? Apart eerder.

    Shego schreef:
    (...)
    Dat snap ik wel hoor. Het ruikt denk ik persoonlijk ook helemaal niet als zweet voor jouzelf van die ander. ^^


    Als ik 1 van mijn collega's ruik, dan vraag ik me nu serieus af of zijn vriendin denkt "Hmm opwindend". Want het is gewoon vieze ranzige zweetlucht


    Sarah = ongewoon sexy

    Als ie net iets te hard aan je haar trekt, en je nek opeens ontzettend begint te kraken of je het gevoel hebt dat je de rest van je leven alleen nog maar naar boven kan kijken, werkt bij mij ook niet helemaal..


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    Als ie net iets te hard aan je haar trekt, en je nek opeens ontzettend begint te kraken of je het gevoel hebt dat je de rest van je leven alleen nog maar naar boven kan kijken, werkt bij mij ook niet helemaal..


    Volgens mij pakt hij je haar dan niet goed vast if you ask me.


    Sarah = ongewoon sexy

    Audacity schreef:
    (...)

    Hij zei het nooit direct hoor, maar het ging een beetje zoals dit



    Lippen op elkaar geperst en met de meest gekwelde blik ever. Om eerlijk te zijn had ik er ontzettend lol in om hem dan expres uitgebreid te zoenen.


    Ik kan wel begrijpen dat je hem dan juist uitgebreid ging zoenen. Zou ik ook doen.


    Physics is awesome

    Maar kan je dan ook weten wat je moodkillers en moodmakers zijn als je het nog nooit hebt gedaan?


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Maar kan je dan ook weten wat je moodkillers en moodmakers zijn als je het nog nooit hebt gedaan?

    I can, ovulatie is een goede moodmaker ahaha.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kelmeckis schreef:
    Maar kan je dan ook weten wat je moodkillers en moodmakers zijn als je het nog nooit hebt gedaan?


    Nouja, om het lomp te zeggen, wat is een turn off of turn on als je met jezelf bezig bent :"D?

    Dat lijkt me praktisch hetzelfde, al zijn het dan geen dingen van een ander ofcourse


    Sarah = ongewoon sexy