• En door!

    Voor alle ervaringen, praat en vragen! Groetjes.

    Huidige topic:
    Wat is jouw raarste seksuele ervaring (persoonlijk of wat je gehoord hebt van een ander indien je zelf geen gekke dingen hebt meegemaakt). Ik wil niet alleen uitgelachen worden om mijn verhaal.


    Oude topic(s):

    Wat zijn jouw moodmakers, en wat zijn jouw moodkillers?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 19:45 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Saai zeg :')


    Misschien ben ik heel saai (cool)


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Misschien ben ik heel saai (cool)

    Duivelsgebroed


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Kelmeckis schreef:
    Ik wist gewoon dat jij het volgende topic zou openen.

    Had ik net een hele reactie getypt als antwoord op Laleah is ineens het topic gesloten.


    Ja ik was ook net aan het typen, dus damnit


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Misschien ben ik heel saai (cool)

    hoe kun je dat nou zeggen... :o


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    hoe kun je dat nou zeggen... :o


    Blijkt ie stiekem heel 50 shades te zijn

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 0:21 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Blijkt ie stiekem heel 50 shades te zijn

    inderdaad. Thomas, heb je ons iets te vertellen, misschien?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Laleah schreef:
    (...)

    Blijkt ie stiekem heel 50 shades te zijn

    vertel op Thomas


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    50 Shades of Grey is gelijk aan BDSM.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    50 Shades of Grey is gelijk aan BDSM.

    Sorry een wat?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    @Laleah

    Dan herken je nu waarschijnlijk eikels van een kilometer afstand en is het heel moeilijk voor ze om je hart te stelen. En je weet waarschijnlijk ook beter wat je in een man wil.

    Mijn moeder hoopt waarschijnlijk nog steeds op een ander antwoord dan dat ik nu geef. Ik weet niet wie van ons tweeën het meest hoopt dat ik ooit een vriend krijg, al hoewel waarschijnlijk mijn moeder. Ze vond het idee van een kleinkind of kleinkinderen wel leuk. Maar ja, daar heb je toch twee mensen voor nodig.

    Dus je hebt nooit onder de tafel willen schuilen, omdat je tantes door het restaurant riepen dat die ene jongen wel heel leuk is en of ie niet wat voor jou is? Dat terwijl de jongen op misschien hooguit twee meter afstand is.


    Physics is awesome

    Iemand praatte in het vorige topic over jongens als warme kachels. Oh god ja als er een reden is waarom ik van jongens hou is het het warme kacheleffect. Geef me een plek om te liggen en een warme jongen en dan kan ik echt uren en uren niks anders doen dan daar gewoon liggen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Sorry een wat?


    BDSM is een seksuele voorkeur en een vorm van seksuele expressie die met wederzijdse toestemming gebruikmaakt van fysiek opgelegde beperkingen, intense zenuwprikkels en het fantaseren over machtsverhoudingen en het spelen van een machtsrollenspel. Het Engelstalige acroniem BDSM staat voor Bondage and Discipline (BD), Dominance and Submission (DS) en Sadism and Masochism (S&M or S/M).


    — Inner peace, it's hard to find. —

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Sorry een wat?


    BDSM is seks met kettingen, zwepen, handboeien, extreme dominantie, ...


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ja ik was ook net aan het typen, dus damnit


    Highfive? Omdat we alle twee onze berichten niet konden plaatsen?


    Physics is awesome

    Trikova schreef:
    (...)

    BDSM is een seksuele voorkeur en een vorm van seksuele expressie die met wederzijdse toestemming gebruikmaakt van fysiek opgelegde beperkingen, intense zenuwprikkels en het fantaseren over machtsverhoudingen en het spelen van een machtsrollenspel. Het Engelstalige acroniem BDSM staat voor Bondage and Discipline (BD), Dominance and Submission (DS) en Sadism and Masochism (S&M or S/M).

    Ohja :') aha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt