• En door!

    Voor alle ervaringen, praat en vragen! Groetjes.

    Huidige topic:
    Wat is jouw raarste seksuele ervaring (persoonlijk of wat je gehoord hebt van een ander indien je zelf geen gekke dingen hebt meegemaakt). Ik wil niet alleen uitgelachen worden om mijn verhaal.


    Oude topic(s):

    Wat zijn jouw moodmakers, en wat zijn jouw moodkillers?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 19:45 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Oké, oké even een niet seks gerelateerde vraag maar...

    Zijn er mensen die letterlijk misselijk worden van ''te veel'' lichamelijk contact met iemand?
    Maar je voelt je verder wel gewoon prima bij die persoon?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Laleah schreef:
    (...)

    Nee, nee...

    Eerst zn geld stelen.... Amateur xD

    Ohja dat is een goeie hèhè :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Awh, wat lief. Dus je zou niet je ijskoude handen stiekem in zijn nek stoppen of tegen zijn warme buik aandrukken?


    Niet expres nee. Ik houd gewoon erg van knuffelen en dit is in principe een heeeeeel lange knuffel


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hooverphonic schreef:
    Oké, oké even een niet seks gerelateerde vraag maar...

    Zijn er mensen die letterlijk misselijk worden van ''te veel'' lichamelijk contact met iemand?
    Maar je voelt je verder wel gewoon prima bij die persoon?


    Zelf nog nooit meegemaakt.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Hooverphonic schreef:
    Oké, oké even een niet seks gerelateerde vraag maar...

    Zijn er mensen die letterlijk misselijk worden van ''te veel'' lichamelijk contact met iemand?
    Maar je voelt je verder wel gewoon prima bij die persoon?

    Nou ik hou er niet van als mensen heel dicht tegen me aan gaan staan tijdens het praten, als je dat bedoelt?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Nou ik hou er niet van als mensen heel dicht tegen me aan gaan staan tijdens het praten, als je dat bedoelt?

    mensen mogen mij niet aanraken zonder mijn toestemming.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Laleah schreef:
    (...)

    Hahaha en al helemaal waar leuke jongens in de buurt zijn! Wat ik wel awkward vind is op vakantie zijn in een ver land, en dat je dan met je ouders bent en een buitenlandse knul naar je toekomt en om je nr vraagt. Like hallo, mn ouders zijn right here!


    Dat heb ik nog nooit gehad. Wel een keer dat ik samen met mijn ouders in een restaurant zat, een van ons bestelde koffie die voor mijn vader was en die jongen een heel werk van gemaakt om vervolgens de koffie aan mij te geven. Dus toen heb ik zo discreet mogelijk de koffie naar mijn vader geschoven en mij af gevraagd waarom die jongen zo een werk ervan had gemaakt.


    Physics is awesome

    Trikova schreef:
    (...)
    mensen mogen mij niet aanraken zonder mijn toestemming.

    Ach nou ja ik maak er niet een hele grote issue van maar als er een of andere vage viezerik aan me zit word ik wel pissig ja :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Nou ik hou er niet van als mensen heel dicht tegen me aan gaan staan tijdens het praten, als je dat bedoelt?


    Nee, niet per se. Ik houd er sowieso ook niet van als mensen dichtbij me komen staan met praten.

    Maar gewoon als iemand je knuffelt en je dat wel gewoon fijn en okay vind maar wel misselijk wordt ervan.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Ach nou ja ik maak er niet een hele grote issue van maar als er een of andere vage viezerik aan me zit word ik wel pissig ja :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Hooverphonic schreef:
    Oké, oké even een niet seks gerelateerde vraag maar...

    Zijn er mensen die letterlijk misselijk worden van ''te veel'' lichamelijk contact met iemand?
    Maar je voelt je verder wel gewoon prima bij die persoon?


    Ja, dat heb ik bij een van mijn leraren gehad. Een hand op mijn schouder of mij even aanraken als ik in een gang liep, het voelde gewoon raar.

    Eerlijk gezegd mocht ik hem ook niet heel erg.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Dat heb ik nog nooit gehad. Wel een keer dat ik samen met mijn ouders in een restaurant zat, een van ons bestelde koffie die voor mijn vader was en die jongen een heel werk van gemaakt om vervolgens de koffie aan mij te geven. Dus toen heb ik zo discreet mogelijk de koffie naar mijn vader geschoven en mij af gevraagd waarom die jongen zo een werk ervan had gemaakt.


    HAD HEM AANGESPROKEN OMG!!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Nee, niet per se. Ik houd er sowieso ook niet van als mensen dichtbij me komen staan met praten.

    Maar gewoon als iemand je knuffelt en je dat wel gewoon fijn en okay vind maar wel misselijk wordt ervan.

    ja same. Ik haat menselijk contact ook in het algemeen. Oh wat heb ik een medelijden met mijn partner later.. ew


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sandberg schreef:
    (...)

    Niet expres nee. Ik houd gewoon erg van knuffelen en dit is in principe een heeeeeel lange knuffel


    Hopelijk vind je dan snel een vriend die er ook heel erg van houdt of iemand die ook heel graag met jou wil knuffelen.


    Physics is awesome

    Hooverphonic schreef:
    (...)

    Nee, niet per se. Ik houd er sowieso ook niet van als mensen dichtbij me komen staan met praten.

    Maar gewoon als iemand je knuffelt en je dat wel gewoon fijn en okay vind maar wel misselijk wordt ervan.

    Ach nee ik vind knuffels wel fijn. Zolang ik diegene maar ken.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt