• En door!

    Voor alle ervaringen, praat en vragen! Groetjes.

    Huidige topic:
    Wat is jouw raarste seksuele ervaring (persoonlijk of wat je gehoord hebt van een ander indien je zelf geen gekke dingen hebt meegemaakt). Ik wil niet alleen uitgelachen worden om mijn verhaal.


    Oude topic(s):

    Wat zijn jouw moodmakers, en wat zijn jouw moodkillers?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 19:45 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Sandberg schreef:
    (...)

    Haha jij moet wel veel meisjes tevreden stellen dan, we zijn allemaal eenzaam hier.

    En Kelmeckis ):


    Ik kan mij nog een keer herinneren dat een jongen mij knuffelde en voordat hij dat deed zei ik "O, o". Ik was ervan overtuigd dat niemand het had gehoord totdat een klasgenote vroeg waarom ik dat zei. Daar heb ik maar niet op geantwoord.


    Physics is awesome

    Antiheld schreef:
    (...)

    Mannentekort much?


    Yes :Y)


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Nee hallo dan horen jullie te zeggen: Nee Thomas, jij bent gewoon uniek en leuk


    Sarah = ongewoon sexy

    Alright, ik ga nu even Fabiënne herhalen, hoe raar dat ook zal klinken:
    Dit topic gaat over seks, ik vind knuffelen daar dichtbij komen, maar laat het alsjeblieft niet verder afdwalen. Ofwel; ontopic blijven alsjeblieft ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Antiheld schreef:
    (...)

    Mannentekort much?


    De meeste mannen weten gewoon niet hoe geweldig wij zijn *kuch, kuch*


    Physics is awesome

    OH SORRY
    Nee hoor, Thomas. Geen mannetekort. Jij bent gewoon uniek en te leuk!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Shego schreef:
    Alright, ik ga nu even Fabiënne herhalen, hoe raar dat ook zal klinken:
    Dit topic gaat over seks, ik vind knuffelen daar dichtbij komen, maar laat het alsjeblieft niet verder afdwalen. Ofwel; ontopic blijven alsjeblieft ^^


    Harmless flirting.
    Voor zover ik zie hoort dit er allemaal bij hoor

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 1:02 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Antiheld schreef:
    Nee hallo dan horen jullie te zeggen: Nee Thomas, jij bent gewoon uniek en leuk

    hahahahahaha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wie leest er hier ook smut op archiveofourown/AO3?

    Smut is trouwen voor zover ik weet fanfiction waar dus seksuele handelingen in voorkomen.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 1:02 ]


    Physics is awesome

    Ik ben totaal niet kinderachtig bezig


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Kelmeckis schreef:
    Wie leest er hier ook smut op archiveofourown/AO3?

    Smut is trouwen voor zover ik weet fanfiction waar dus seksuele handelingen in voorkomen.


    Ken het niet, maar zal wel meer een vrouwending zijn.


    Sarah = ongewoon sexy

    Laleah schreef:
    (...)

    Voor zover ik zie hoort dit er allemaal bij hoor

    Jullie zijn daarstraks toch flink offtopic gegaan, maar hebben geluk gehad dat er pas een keer iets van gezegd is. (;
    Het gaat nu weer de goede kant op hoor, maar laat het maar niet weer afdwalen ^^
    *haalt zweepje tevoorschijn*


    Deep inside, I've never felt alive

    Antiheld schreef:
    (...)

    Ken het niet, maar zal wel meer een vrouwending zijn.


    Dus omdat ik een vrouw ben, ga je ervan uit dat het een vrouwending is of is er een andere reden?

    Misschien komt het ook wel doordat de meeste ships waarover wordt geschreven bestaat uit twee mannen en de meeste mannen het onprettig schijnen te vinden om daar over te lezen. Uitzonderingen daar gelaten, natuurlijk. Iets wat ik trouwens niet snap, want sommige mannen vinden het dan wel weer leuk om over twee vrouwen te lezen. of denk ik dan te simpel?


    Physics is awesome

    Shego schreef:
    (...)
    Jullie zijn daarstraks toch flink offtopic gegaan, maar hebben geluk gehad dat er pas een keer iets van gezegd is. (;
    Het gaat nu weer de goede kant op hoor, maar laat het maar niet weer afdwalen ^^
    *haalt zweepje tevoorschijn*


    Dikke SM ineens hier :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Shego schreef:
    (...)
    Jullie zijn daarstraks toch flink offtopic gegaan, maar hebben geluk gehad dat er pas een keer iets van gezegd is. (;
    Het gaat nu weer de goede kant op hoor, maar laat het maar niet weer afdwalen ^^
    *haalt zweepje tevoorschijn*


    Alright mrs Grey


    Sarah = ongewoon sexy