• En door!

    Voor alle ervaringen, praat en vragen! Groetjes.

    Huidige topic:
    Wat is jouw raarste seksuele ervaring (persoonlijk of wat je gehoord hebt van een ander indien je zelf geen gekke dingen hebt meegemaakt). Ik wil niet alleen uitgelachen worden om mijn verhaal.


    Oude topic(s):

    Wat zijn jouw moodmakers, en wat zijn jouw moodkillers?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 19:45 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Met je partner is het anders. Buiten dat om hoef ik ook niet zo'n aanraak contact. Heb een vriendin in de vriendengroep die iedereen altijd moet knuffelen aan het begin van de avond, daar heb ik dus niets mee
    Als ik het dus doe, dan betekent het wel meer voor me


    Sarah = ongewoon sexy

    Laleah schreef:
    (...)

    HAD HEM AANGESPROKEN OMG!!!


    HAD IK MOETEN DOEN, JA. Nu heb ik wel spijt dat ik dat niet heb gedaan, had best een leuke vakantie liefde kunnen worden. Hopelijk heeft mijn moeder niet daarom die spaanse cursus gedaan. Hij sprak spaans, voordat je denkt waarom linkt ze dit aan haar moeder die een spaanse cursus heeft gedaan.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    HAD IK MOETEN DOEN, JA. Nu heb ik wel spijt dat ik dat niet heb gedaan, had best een leuke vakantie liefde kunnen worden. Hopelijk heeft mijn moeder niet daarom die spaanse cursus gedaan. Hij sprak spaans, voordat je denkt waarom linkt ze dit aan haar moeder die een spaanse cursus heeft gedaan.


    Hahahah je ma draaft wel heel erg door dan xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Hopelijk vind je dan snel een vriend die er ook heel erg van houdt of iemand die ook heel graag met jou wil knuffelen.


    Ja me2 nu ben ik al 21 jaar en negen maanden eenzaam en alleen en heb ik het moeten uithouden met een paar jongens (op 1 hand te tellen) die me wel een nachtje wilden knuffelen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sandberg schreef:
    (...)

    Ja me2 nu ben ik al 21 jaar en negen maanden eenzaam en alleen en heb ik het moeten uithouden met een paar jongens (op 1 hand te tellen) die me wel een nachtje wilden knuffelen


    Om je te troosten, dat zijn er nog altijd meer dan jongens die met mij wilden knuffelen.


    Physics is awesome

    Sandberg schreef:
    (...)

    Ja me2 nu ben ik al 21 jaar en negen maanden eenzaam en alleen en heb ik het moeten uithouden met een paar jongens (op 1 hand te tellen) die me wel een nachtje wilden knuffelen


    :c awh, ik offer me wel op hoor


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    :c awh, ik offer me wel op hoor


    Haha jij moet wel veel meisjes tevreden stellen dan, we zijn allemaal eenzaam hier.

    En Kelmeckis ):


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik had een vriendje maar die was seks-verslaafd. We zaten beiden in de puberteit, so i don't blame him. :')
    Daarna was er een echte knuffelaar :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Sandberg schreef:
    (...)

    Haha jij moet wel veel meisjes tevreden stellen dan, we zijn allemaal eenzaam hier.

    En Kelmeckis ):


    LONLEYYY I AM SO LONLEYY. I GOT NOBODYY FOR MY OWNN!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Sandberg schreef:
    (...)

    Haha jij moet wel veel meisjes tevreden stellen dan, we zijn allemaal eenzaam hier.

    En Kelmeckis ):


    Haha och arme meisjes ):
    De druk nu!


    Sarah = ongewoon sexy

    Laleah schreef:
    (...)

    Hahahah je ma draaft wel heel erg door dan xD


    Waarschijnlijk deed ze het omdat ze Spaans een mooie taal vind en Spanje een mooi land.


    Physics is awesome

    Antiheld schreef:
    (...)

    Haha och arme meisjes ):
    De druk nu!

    je bent gewild!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk deed ze het omdat ze Spaans een mooie taal vind en Spanje een mooi land.


    Dat is een logischere verklaring ja xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Trikova schreef:
    (...)
    je bent gewild!


    Mannentekort much?


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Mannentekort much?

    blijkbaar :$


    — Inner peace, it's hard to find. —