• En door!

    Voor alle ervaringen, praat en vragen! Groetjes.

    Huidige topic:
    Wat is jouw raarste seksuele ervaring (persoonlijk of wat je gehoord hebt van een ander indien je zelf geen gekke dingen hebt meegemaakt). Ik wil niet alleen uitgelachen worden om mijn verhaal.


    Oude topic(s):

    Wat zijn jouw moodmakers, en wat zijn jouw moodkillers?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 19:45 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Sandberg schreef:
    Iemand praatte in het vorige topic over jongens als warme kachels. Oh god ja als er een reden is waarom ik van jongens hou is het het warme kacheleffect. Geef me een plek om te liggen en een warme jongen en dan kan ik echt uren en uren niks anders doen dan daar gewoon liggen


    Dus eigenlijk wil je een hele grote kruik?


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    @Laleah

    Dan herken je nu waarschijnlijk eikels van een kilometer afstand en is het heel moeilijk voor ze om je hart te stelen. En je weet waarschijnlijk ook beter wat je in een man wil.

    Mijn moeder hoopt waarschijnlijk nog steeds op een ander antwoord dan dat ik nu geef. Ik weet niet wie van ons tweeën het meest hoopt dat ik ooit een vriend krijg, al hoewel waarschijnlijk mijn moeder. Ze vond het idee van een kleinkind of kleinkinderen wel leuk. Maar ja, daar heb je toch twee mensen voor nodig.

    Dus je hebt nooit onder de tafel willen schuilen, omdat je tantes door het restaurant riepen dat die ene jongen wel heel leuk is en of ie niet wat voor jou is? Dat terwijl de jongen op misschien hooguit twee meter afstand is.


    True, ik weet nu wel wat ik zoek. Al blijft het wel.oppassen natuurlijk. Ik ben best makkelijk te manipuleren helaas....

    Hahaha nee thankgod heb ik dat nog niet gehad!! Mijn familieleden en vriendinnen fluisteren gelukkig hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Sandberg schreef:
    Iemand praatte in het vorige topic over jongens als warme kachels. Oh god ja als er een reden is waarom ik van jongens hou is het het warme kacheleffect. Geef me een plek om te liggen en een warme jongen en dan kan ik echt uren en uren niks anders doen dan daar gewoon liggen


    Jaaa! Dat was ik hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Dus eigenlijk wil je een hele grote kruik?

    Ja maar een levende die zijn arm om me heen slaat. Het gaat om de warmte en om de knusheid


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sandberg schreef:
    (...)
    Ja maar een levende die zijn arm om me heen slaat. Het gaat om de warmte en om de knusheid


    Laten we allemaal even huilen omdat we single zijn xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Nee hoor, ik ben geen mr. Grey. Denk ik


    Sarah = ongewoon sexy

    Sandberg schreef:
    (...)
    Ja maar een levende die zijn arm om me heen slaat. Het gaat om de warmte en om de knusheid


    *open armen*


    Sarah = ongewoon sexy

    Laleah schreef:
    (...)

    True, ik weet nu wel wat ik zoek. Al blijft het wel.oppassen natuurlijk. Ik ben best makkelijk te manipuleren helaas....

    Hahaha nee thankgod heb ik dat nog niet gehad!! Mijn familieleden en vriendinnen fluisteren gelukkig hahaha


    Sommige mensen zijn gewoon niet aardig en denken niet om andermans gevoelens. Oppassen moet altijd, hij ziet er leuk uit en voor je het weet probeert ie wat met je te doen.

    Dan heb je geluk met je familie en vriendinnen. Waarschijnlijk heb ik daarom een haat/liefdesverhouding als de hele familie bij elkaar komt.


    Physics is awesome

    Antiheld schreef:
    Nee hoor, ik ben geen mr. Grey. Denk ik


    Nee? Niet? Vastbinden aan het bed lijkt my dan wel weer geinig hahahahahah


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Nee? Niet? Vastbinden aan het bed lijkt my dan wel weer geinig hahahahahah

    hahahaha dan moet je iemand vastbinden en vervolgens weglopen :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Sommige mensen zijn gewoon niet aardig en denken niet om andermans gevoelens. Oppassen moet altijd, hij ziet er leuk uit en voor je het weet probeert ie wat met je te doen.

    Dan heb je geluk met je familie en vriendinnen. Waarschijnlijk heb ik daarom een haat/liefdesverhouding als de hele familie bij elkaar komt.


    Hahaha en al helemaal waar leuke jongens in de buurt zijn! Wat ik wel awkward vind is op vakantie zijn in een ver land, en dat je dan met je ouders bent en een buitenlandse knul naar je toekomt en om je nr vraagt. Like hallo, mn ouders zijn right here!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Laten we allemaal even huilen omdat we single zijn xD


    Ja snik


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sandberg schreef:
    (...)
    Ja maar een levende die zijn arm om me heen slaat. Het gaat om de warmte en om de knusheid


    Awh, wat lief. Dus je zou niet je ijskoude handen stiekem in zijn nek stoppen of tegen zijn warme buik aandrukken?


    Physics is awesome

    FrenchFries schreef:
    (...)
    hahahaha dan moet je iemand vastbinden en vervolgens weglopen :')


    Nee, nee...

    Eerst zn geld stelen.... Amateur xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Antiheld schreef:
    (...)

    *open armen*

    Nice


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.