• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 13:25 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Trees schreef:
    AFDJKLAJDKFLJFKDL
    OVER EEN WEEK IS HET CONCERT HOLY SHIT I'M DYING HALP


    WACHT, BEN JIJ ER OOK? ;O


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Green245 schreef:
    (...)

    Als je vrolijk muziek nodig hebt, ik heb muziek genoeg tho :P

    Haha waarschijnlijk ga ik keihard Simple Plan luisteren, want ik moet wat hardere muziek luisteren als ik in zo'n bui ben.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trees schreef:
    AFDJKLAJDKFLJFKDL
    OVER EEN WEEK IS HET CONCERT HOLY SHIT I'M DYING HALP

    Van? :O


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Haha waarschijnlijk ga ik keihard Simple Plan luisteren, want ik moet wat hardere muziek luisteren als ik in zo'n bui ben.


    Ik heb elke soort muziek, Ook in K-pop stijl ghehehehe


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Green245 schreef:
    (...)

    Ik heb elke soort muziek, Ook in K-pop stijl ghehehehe

    Ik ook hoor. Ik kan bijna elke soort muziek luisteren, behalve van dat bubblegum pop muziek. Dat komt bij mij gewoon niet in mijn playlisten voor :p


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Ik ook hoor. Ik kan bijna elke soort muziek luisteren, behalve van dat bubblegum pop muziek. Dat komt bij mij gewoon niet in mijn playlisten voor :p


    Bubblegum pop muziek? Wut?
    Bedoel je dit soort muziek? https://www.youtube.com/watch?v=_-WqVz2ZDik < Das bae


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Green245 schreef:
    (...)

    WACHT, BEN JIJ ER OOK? ;O


    Twenty One Pilots, yes?
    Trivoka, hierbij ook antwoord op jouw vraag ^^

    Gezien de enorme spam hier, een idee om die conversaties ipv onder de spoiler in de gb te doen? (krul)

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 10:19 ]

    Trees schreef:
    (...)

    Twenty One Pilots, yes?
    Trivoka, hierbij ook antwoord op jouw vraag ^^

    Gezien de enorme spam hier, een idee om die conversaties ipv onder de spoiler in de gb te doen? (krul)


    Wow, ik ben er ook.

    Ja okay dat van die GB zou miss kunnen :')


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Green245 schreef:
    (...)

    Bubblegum pop muziek? Wut?
    Bedoel je dit soort muziek? https://www.youtube.com/watch?v=_-WqVz2ZDik < Das bae

    Haha, nee. Ik bedoel meer van dat extreme pop dat ALTIJD op de radio of MTV word uitgezonden, zoals Carly Rae Jepsen, Katy Perry, Little Mix, Britney Spears etc. Dat is muziek die mijn oortjes gewoon niet aan kunnen. C;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trees schreef:
    (...)

    Twenty One Pilots, yes?
    Trivoka, hierbij ook antwoord op jouw vraag ^^

    Gezien de enorme spam hier, een idee om die conversaties ipv onder de spoiler in de gb te doen? (krul)

    heeuy goed idee. Sorry Lieke!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Haha, nee. Ik bedoel meer van dat extreme pop dat ALTIJD op de radio of MTV word uitgezonden, zoals Carly Rae Jepsen, Katy Perry, Little Mix, Britney Spears etc. Dat is muziek die mijn oortjes gewoon niet aan kunnen. C;


    Dat is pure schijt, wacht ik stuur je wel ff PB ofzo kunnen we daar verder gaan :')


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Leuk een paniek aanval op school krijgen. Dankje pap.. :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Totaal geen zin om te werken, maar gelukkig kan het vandaag thuis op de bank met afleiding erbij


    Sarah = ongewoon sexy

    name one thing that is utterly annoying, a bitch, a lifewrecking slut, a bastard and a fucking moron. that's right; you.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Wanneer je een week eerder een boek hebt besteld en de verkoper zich nog herinnerd wie je bent, voor wie het boek was en dat je tegenover de Bruna op school zit ^,^