• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 13:25 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Tamir schreef:
    (...)
    Omg ja, daar was ik met Twenty One Pilots en wij stonden toen op die trap aan de zijkant. Het is echt een hele mooie zaal. Ik vind zelf Melkweg in Amsterdam ook altijd zo leuk. c;

    Melkweg is ook zo nice, maar ik stond precies op die tredes en dat was heel naar, vooral omdat er van die trutten achter me stonden te duwen :$


    — Inner peace, it's hard to find. —

    kan die irritante piep a.u.b nu uit mijn oor verdwijnen...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Zijn ze niet lief? ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    Zijn ze niet lief? ;3


    Cuuute ^^ ik hou van plantjes :3 wat wordt het?

    Skadi schreef:
    (...)
    Cuuute ^^ ik hou van plantjes :3 wat wordt het?


    Aardbeien! C:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikova schreef:
    (...)
    Melkweg is ook zo nice, maar ik stond precies op die tredes en dat was heel naar, vooral omdat er van die trutten achter me stonden te duwen :$

    Oh ew, dat is zo vervelend. :l Ik ga met concerten meestal ergens staan waar ik dat een beetje kan voorkomen. :l

    --

    Kun je nog duidelijker zijn? ;l Ik snap niet dat jij je niet schaamt.


    Caution first, always.

    Wanheda schreef:
    (...)

    Aardbeien! C:

    Nicee ^^ ik moet dit jaar ook weer aardbeien zaadjes fixen. Wel de gekruisde met frambozen en ananas. Vorig jaar waren die mislukt door de vele regen in het voorjaaf.

    Nu krijg ik echt de kriebels :3 ik kan niet wachten om alle potjes weer te vullen met aarde.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 22:55 ]

    Tamir schreef:
    (...)
    Oh ew, dat is zo vervelend. :l Ik ga met concerten meestal ergens staan waar ik dat een beetje kan voorkomen. :l

    --

    Kun je nog duidelijker zijn? ;l Ik snap niet dat jij je niet schaamt.


    Hmm ja ik normaal ook maar toen ging het niet want het was kapot druk in die zaal. Maarja, ik heb het overleefd!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Skadi schreef:
    (...)
    Nicee ^^ ik moet dit jaar ook weer aardbeien zaadjes fixen. Wel de gekruisde met frambozen en ananas. Vorig jaar waren die mislukt door de vele regen in het voorjaaf.

    Nu krijg ik echt de kriebels :3 ik kan niet wachten om alle potjes weer te vullen met aarde.


    Oeh kruisigingen? Tell me more.

    Haha, doen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hehe. No need to be afraid: My dog and 2 cats are in bed with me ;3

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 22:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ugh, ik ben zo bang dat die docente er wat can gaat vinden als ik morgen ziek ben terwijl we het eerste SO maatschappijleer hebben... Aan de andere kant moet ik ook aan mijn gezondheid denken. Twijfels, ugh. Beter ga ik nu slapen


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Gaat weer lekker. . .


    I'm your little ray of pitch black.

    My eyes are itchy :c
    Stupid allergy.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    (...)

    Oeh kruisigingen? Tell me more.

    Haha, doen!

    Ik haat het als ik perongeluk de pagina ververs en alles opnieuw moet typen (huil)

    Ik kan op mijn mobiel geen afbeeldingen linken,.. Als je wil en tijd hebt moet je eens naar 'pineberries' en 'framberries' googlen.

    Vorig jaar vond ik een zakje met gedroogde stekjes van deze soorten bij de Welkoop. Je maakt de wortels goed vochtig en zet ze dan in de grond. Helaas waren ze door de regen al snel bedorven net als de potgrond er omheen.

    Welterusten (:

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 23:07 ]

    Omg ik heb zo'n honger


    LaAt ZiEn WiE jE bENt