• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 13:25 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Tamir schreef:
    (...)
    Ik weet dat ze gingen verbouwen en ik was al ._. want hun zaal was zo vreselijk fijn met al die traptreden en ik was al bang dat ze het zouden veranderen. Een vriendin is inmiddels naar de nieuwe zaal geweest, maar de traptreden zijn blijkbaar alleen nog achterin of zo. :l Ik vond dat juist zo geweldig aan 013! :c Ik ben niet zo lang dus ja. ;l

    Oww dat is wel echt jammer ja. Ik heb foto's van binnen gezien en het zag er inderdaad heel leuk uit vanbinnen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oooooo jongens. Ik ben moe en wil niet naar Den Haag morgen. En ik wil ook niet meer schrijven maar het moet.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Burnley schreef:
    Uhm, how the fuck ben ik ineens een Slytherin, Pottermore? :')


    Please, how the fuck ben ik ineens een Gryffindor? Vriendelijk bedankt! MAar, je kan ook gewoon kiezen, daar houdt de hat rekening mee, dus dan komt het wel goed ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Trikova schreef:
    (...)
    Oww dat is wel echt jammer ja. Ik heb foto's van binnen gezien en het zag er inderdaad heel leuk uit vanbinnen.

    Het was/is echt een toffe zaal. Gezellig en niet zo groot. Zelfs als je een beetje achteraan stond kon je het goed zien en stond je voor je gevoel dichtbij. Blijkbaar is dat nu dus veranderd. Niet te erg hoop ik. ;c


    Caution first, always.

    Tamir schreef:
    (...)
    Het was/is echt een toffe zaal. Gezellig en niet zo groot. Zelfs als je een beetje achteraan stond kon je het goed zien en stond je voor je gevoel dichtbij. Blijkbaar is dat nu dus veranderd. Niet te erg hoop ik. ;c

    Ik hoop het ook niet voor je. Mijn favoriete zaal blijft denk ik wel Tivoli Utrecht, en dan de Ronda zaal. Daar stond ik achterin maar ik dacht echt dat ik veel dichterbij stond


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tamir schreef:
    (...)
    Ik weet dat ze gingen verbouwen en ik was al ._. want hun zaal was zo vreselijk fijn met al die traptreden en ik was al bang dat ze het zouden veranderen. Een vriendin is inmiddels naar de nieuwe zaal geweest, maar de traptreden zijn blijkbaar alleen nog achterin of zo. :l Ik vond dat juist zo geweldig aan 013! :c Ik ben niet zo lang dus ja. ;l


    WUT. Those fucking bastards *%^&*
    Ugh, ik hoop dat we net zo'n goede plek krijgen als overige keer, zeker omdat je dan tenminste geen klappen krijgt.

    Trikova schreef:
    (...)
    Ik hoop het ook niet voor je. Mijn favoriete zaal blijft denk ik wel Tivoli Utrecht, en dan de Ronda zaal. Daar stond ik achterin maar ik dacht echt dat ik veel dichterbij stond

    Omg ja, daar was ik met Twenty One Pilots en wij stonden toen op die trap aan de zijkant. Het is echt een hele mooie zaal. Ik vind zelf Melkweg in Amsterdam ook altijd zo leuk. c;

    --

    Het voelt wel echt fijn om op deze manier toch iets te kunnen betekenen. Ik voel me soms zo nutteloos omdat ik vaak niet in de buurt ben, maar nu kon ik eindelijk eens echt helpen. c;


    Caution first, always.

    Trees schreef:
    (...)

    WUT. Those fucking bastards *%^&*
    Ugh, ik hoop dat we net zo'n goede plek krijgen als overige keer, zeker omdat je dan tenminste geen klappen krijgt.

    Ja, ik ga niet te dicht op anderen staan anders ben ik veel te bang dat ik ineens een elleboog krijg. ;/ Jullie moeten maar mijn bodyguards zijn dan.


    Caution first, always.

    Ik zit nog steeds op mijn rumcola te wachten hoor, papa.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh mijn god, waarom doet Josh Dun me zo denken aan Disney's Stitch? :')


    Caution first, always.

    Whiskey en sigaretten leven heerst weer de laatste dagen.


    Sarah = ongewoon sexy

    Random LJH reclame voor mijn nieuwe lijstje

    reclame O_O


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Geweldig, Lubach over Hello Fresh:
    http://www.dumpert.nl/mediabase/6722667/036b2a5a/lubach_vertelt_over_hello_fresh.html


    Held.


    Sarah = ongewoon sexy

    Tamir schreef:
    (...)
    Ja, ik ga niet te dicht op anderen staan anders ben ik veel te bang dat ik ineens een elleboog krijg. ;/ Jullie moeten maar mijn bodyguards zijn dan.


    We'll protect you with our lives... and bodies ^^

    // Mag ik even melden dat ik het awesome vind dat Tumblr automatisch een 'gaat het wel goed met je?' bericht stuurt als je op bepaalde dingen zoekt, wauw :3

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 22:31 ]

    Wat voor mongool ben ik dat ik mijn kat buiten laat met dit weer. Heb hem na 2 minuten naar binnen geroepen en hij kwam ook gillend aangerend. Wat bezielende mij, Jezus. Achterlijke idioot.

    Ik was ook half in paniek want ik hoorde een raar gillend geluid dat katten kunnen maken, dus ik dacht dat was Chester, die komt nooit meer terug. Ik omhelsde hem helemaal toen hij binnen kwam gerend en stond bijna te janken.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 22:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.