• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 13:25 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Inagua schreef:
    (...)

    Ik wil hier toch even op reageren, al weet ik niet of je daar per se behoefte aan hebt, maar oké.

    Ik herken me behoorlijk in wat je zegt, al heb ik dit zelf op een andere manier. De reden dat ik denk dat het makkelijker is, is omdat wij toch meer op afstand zijn. Zelfs al zouden we je veroordelen op hoe je je over iets voelt, dan nog zouden wij jou daar amper in kunnen beschadigen, omdat je dan gewoon van deze website verdwijnt, bijvoorbeeld. Als dit face to face gebeurt kan dat niet. Daarnaast is het naar mijn idee ook moeilijker omdat je gewoon recht in iemands gezicht moet zeggen wat er is, terwijl dit hier gewoon veilig vanachter een computer kan.

    Kun je niet proberen een brief op te stellen aan degene waaraan je het kwijt wilt? Je zou hem niet eens per se hoeven versturen, maar misschien kun je zo de dingen op een rijtje krijgen en ik hoop dat je daarmee dan een houvast hebt voor als je er klaar voor bent om het te vertellen. Ik vind het in ieder geval echt naar om te lezen dat je er zo mee zit en wat dat betreft zou ik je supergraag willen helpen, al kan ik dat dus niet echt. Ik hoop dat je er binnenkort nog uit zal gaan komen.


    Heel fijn om te lezen dat je toch om me geeft, al ken je me bijna/totaal niet. Een brief schrijven heb ik vaak als tip gekregen maar ik praat mezelf daar vaak ook onderuit omdat 'het toch geen zin heeft', maar misschien heb je gelijk en vind ik het allemaal zo moeilijk omdat ik bang ben om het face-to-face te moeten zeggen. En al is de brief voor mezelf, dan heb ik het wel allemaal uitgeschreven, en dan kan ik daarna nog de keuze nemen om het misschien aan mijn moeder te laten lezen. Ik doe mezelf veel te kort, en dat weet ik ook van mezelf, maar de redenen daarvoor heb ik al gegeven.

    Nog even een bedankje dat je de tijd hebt genomen om dat zeik stukje van me te lezen, en er zelfs nog op te reageren. Het is misschien niets, maar het betekend gek veel voor me.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Moet ik nu morgen straks drie uur met mijn vingers draaien tussen de hoorcolleges? Ik kan toch moeilijk op de tweede dag van het semester al in de bib gaan zitten? D:

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 0:17 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Trikova schreef:
    (...)

    Heel fijn om te lezen dat je toch om me geeft, al ken je me bijna/totaal niet. Een brief schrijven heb ik vaak als tip gekregen maar ik praat mezelf daar vaak ook onderuit omdat 'het toch geen zin heeft', maar misschien heb je gelijk en vind ik het allemaal zo moeilijk omdat ik bang ben om het face-to-face te moeten zeggen. En al is de brief voor mezelf, dan heb ik het wel allemaal uitgeschreven, en dan kan ik daarna nog de keuze nemen om het misschien aan mijn moeder te laten lezen. Ik doe mezelf veel te kort, en dat weet ik ook van mezelf, maar de redenen daarvoor heb ik al gegeven.

    Nog even een bedankje dat je de tijd hebt genomen om dat zeik stukje van me te lezen, en er zelfs nog op te reageren. Het is misschien niets, maar het betekend gek veel voor me.


    Nogmaals, ik hoop echt voor je dat het helpt. Niemand verdient het om zo met zichzelf overhoop te liggen en voor zover ik hier als officiële LJH-stalker wat van je berichten voorbij heb zien komen, verdien jij het al helemaal niet.

    En ik snap hoeveel het voor iemand kan betekenen (helaas), dat is de reden dat ik het doe c: Iedereen heeft het nodig om tenminste wat bemoedigende woorden te horen wanneer ze het even niet zien zitten. En ik zie mensen zoals jij liever niet zo, omdat ik gewoon graag zou horen dat je jezelf kunt zijn en niet bang hoeft te zijn voor de mening van een ander.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    (...)

    Een opkomende Zondag met Lubach verslaving. Die gast is bot maar hilarisch.

    Zondag met Lubach is echt fantastisch. Het is een van de weinige programma's waarvan ik de energie heb om het actief te volgen.


    Tijd voor koffie.

    Dinkleberg schreef:
    (...)
    Zondag met Lubach is echt fantastisch. Het is een van de weinige programma's waarvan ik de energie heb om het actief te volgen.


    Ik bij deze ook haha. Vooral de WIDM verwijzing in aflevering 4. Dat maakte het gewoon helemaal perfect :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dinkleberg schreef:
    (...)
    Zondag met Lubach is echt fantastisch. Het is een van de weinige programma's waarvan ik de energie heb om het actief te volgen.


    Het is soms wel wat overdreven een kopie van Amerikaanse shows. Maar hij doet het wel leuk


    Sarah = ongewoon sexy

    Ja joh Jip, half een 's nachts is de perfecte tijd om aan je suffe verhaal te schrijven als je letterlijk nog drie pagina's duits moet leren om niet WEER TE FALEN VOOR DE VIERDE KEER OP RIJ en je moet nog een verslag printen en verdomme waarom kan je nou niks goed doen de laatste tijd


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Inagua schreef:
    (...)

    Nogmaals, ik hoop echt voor je dat het helpt. Niemand verdient het om zo met zichzelf overhoop te liggen en voor zover ik hier als officiële LJH-stalker wat van je berichten voorbij heb zien komen, verdien jij het al helemaal niet.

    En ik snap hoeveel het voor iemand kan betekenen (helaas), dat is de reden dat ik het doe c: Iedereen heeft het nodig om tenminste wat bemoedigende woorden te horen wanneer ze het even niet zien zitten. En ik zie mensen zoals jij liever niet zo, omdat ik gewoon graag zou horen dat je jezelf kunt zijn en niet bang hoeft te zijn voor de mening van een ander.

    Wauw, dat is echt heel lief van je om te zeggen. Dankjewel.
    Ik weet dat ik eigenlijk niet hoor te zeuren, want ik zou het vast niet het zwaarst hebben thuis, maar ik wou gewoon dat de wereld wat meer dingen accepteerden, zodat mensen zoals ik onszelf kunnen zijn zonder bang te zijn wat andere mensen wel niet van ons zullen denken.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Wauw, dat is echt heel lief van je om te zeggen. Dankjewel.
    Ik weet dat ik eigenlijk niet hoor te zeuren, want ik zou het vast niet het zwaarst hebben thuis, maar ik wou gewoon dat de wereld wat meer dingen accepteerden, zodat mensen zoals ik onszelf kunnen zijn zonder bang te zijn wat andere mensen wel niet van ons zullen denken.


    Alsjeblieft, vergelijk jezelf niet met anderen. Iedere situatie is anders en het feit dat je niet kunt zijn wie je eigenlijk bent is niet niks, zelfs al klinkt het misschien niet heel ernstig. Het doet meer slecht dan goed als je jezelf verbied om je hart te luchten over hoe je je voelt in een situatie omdat anderen het slechter zouden kunnen hebben.
    Maar inderdaad, het zou fijn zijn als iedereen elkaar gewoon zou accepteren. De wereld zou zoveel mooier zijn..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    @Inagua, precies! Of zoals laatst, die aflevering over de vleesindustrie. Die vond ik echt goed.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Het is soms wel wat overdreven een kopie van Amerikaanse shows. Maar hij doet het wel leuk

    Dat is een goede vergelijking. Soms schiet 'ie er inderdaad wel een beetje in door. Ik vind wel dat het steeds leuker wordt.


    Tijd voor koffie.

    Als jullie mijn Kpop obsessie niet uit kunnen staan zijn jullie geen vrienden van mij. Vrienden houden van elkaar zoals ze zijn.


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Dinkleberg schreef:
    @Inagua, precies! Of zoals laatst, die aflevering over de vleesindustrie. Die vond ik echt goed.

    (...)
    Dat is een goede vergelijking. Soms schiet 'ie er inderdaad wel een beetje in door. Ik vind wel dat het steeds leuker wordt.


    Zo ver ben ik helaas nog niet. Ik heb alleen nog aflevering 4 en 5 gezien. Morgen misschien de rest van dit seizoen, maar het ligt er een beetje aan wat school doet.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    (...)

    Alsjeblieft, vergelijk jezelf niet met anderen. Iedere situatie is anders en het feit dat je niet kunt zijn wie je eigenlijk bent is niet niks, zelfs al klinkt het misschien niet heel ernstig. Het doet meer slecht dan goed als je jezelf verbied om je hart te luchten over hoe je je voelt in een situatie omdat anderen het slechter zouden kunnen hebben.
    Maar inderdaad, het zou fijn zijn als iedereen elkaar gewoon zou accepteren. De wereld zou zoveel mooier zijn..

    Maar inderdaad, het zou fijn zijn als iedereen elkaar gewoon zou accepteren. De wereld zou zoveel mooier zijn..
    Amen.
    Wauw, dat zijn echt woorden waardoor ik besef dat ik inderdaad gewoon tegen jullie -en eigenlijk tegen iedereen- mijn hart zou mogen en kunnen luchten, al verdom ik dat vaak genoeg. Het is niet voor niets een Lucht Je Hart topic, maar toch voel ik me er soms slecht over om jullie te gaan irriteren met mijn zeik verhalen over mijn thuissituatie, drama of de zoveelste ruzie die ik met mezelf heb om 12 uur 's nachts.
    Gelukkig heb ik nu op Quizlet contact met mensen -zoals jij- die ervan weten en van wie ik weet dat ik altijd bij ze terecht kan, en ik wil je echt hiervoor bedanken, want als ik niet achter dit topic was gekomen was ik waarschijnlijk nog slechter af dan ik nu ben.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Maar inderdaad, het zou fijn zijn als iedereen elkaar gewoon zou accepteren. De wereld zou zoveel mooier zijn..
    Amen.
    Wauw, dat zijn echt woorden waardoor ik besef dat ik inderdaad gewoon tegen jullie -en eigenlijk tegen iedereen- mijn hart zou mogen en kunnen luchten, al verdom ik dat vaak genoeg. Het is niet voor niets een Lucht Je Hart topic, maar toch voel ik me er soms slecht over om jullie te gaan irriteren met mijn zeik verhalen over mijn thuissituatie, drama of de zoveelste ruzie die ik met mezelf heb om 12 uur 's nachts.
    Gelukkig heb ik nu op Quizlet contact met mensen -zoals jij- die ervan weten en van wie ik weet dat ik altijd bij ze terecht kan, en ik wil je echt hiervoor bedanken, want als ik niet achter dit topic was gekomen was ik waarschijnlijk nog slechter af dan ik nu ben.



    Tja, het is natuurlijk lastig om over het gevoel heen te stappen dat je mensen ermee lastig zou vallen, wat absoluut niet her geval is want iedereen lucht zijn of haar hart hier, wat waarschijnlijk ook maakt dat er veel meer begrip is voor elkaar. Het laat immers zien dat we allemaal wel met problemen zitten.
    En ik ben echt blij dat te horen c: Het LJH topic is inderdaad voor mij ook echt fantastisch geweest. Nu nog steeds, maar dan op een iets andere manier c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dat moment dat je een reactie van jezelf ziet staan en denkt: 'Hoe moet ik deze in context plaatsen?' en er vervolgens achter komt dat je een ander verhaal van de schrijfster hebt gevolgd. Oeps (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive