• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 13:25 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Tien uur later is driekwart topic alweer vol holyshit ik houd deze maatschappij niet meer bij, allemaal even terug naar de roots, allemaal even chill


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Tien uur later is driekwart topic alweer vol holyshit ik houd deze maatschappij niet meer bij, allemaal even terug naar de roots, allemaal even chill


    Jip. Chocolade was wel goed. Thanks voor de tip


    Sarah = ongewoon sexy

    Skadi schreef:
    (...)
    Ik haat het als ik perongeluk de pagina ververs en alles opnieuw moet typen (huil)

    Ik kan op mijn mobiel geen afbeeldingen linken,.. Als je wil en tijd hebt moet je eens naar 'pineberries' en 'framberries' googlen.

    Vorig jaar vond ik een zakje met gedroogde stekjes van deze soorten bij de Welkoop. Je maakt de wortels goed vochtig en zet ze dan in de grond. Helaas waren ze door de regen al snel bedorven net als de potgrond er omheen.

    Welterusten (:


    Klinkt heel uitnodigend, hahah. Zal het later eens opzoeken!

    Zonde dat het zo is gelopen :c Next time they will make it! ^^

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 23:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wiarda schreef:
    Tien uur later is driekwart topic alweer vol holyshit ik houd deze maatschappij niet meer bij, allemaal even terug naar de roots, allemaal even chill


    Ik heb vanmiddag letterlijk twintig pagina's aan gemist ljh topic bijgelezen en achteraf vroeg ik me heel erg af waarom eigenlijk. Ik ben al gehersenspoeld, red jezelf.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wow, ik ben echt raar idk. elke nacht wanneer quizlet weg is dan zit ik maar achter mijn mobiel en doe ik niks.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Antiheld schreef:
    Geweldig, Lubach over Hello Fresh:
    http://www.dumpert.nl/mediabase/6722667/036b2a5a/lubach_vertelt_over_hello_fresh.html


    Held.


    Dankzij jou heb ik dus nu geen leven meer. Whoops..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom is het moeilijker om je verhaal te doen aan iemand die je persoonlijk kent dan iemand online. Ik hou van jullie allemaal, dat niet, maar ik snap niet waarom het zo lastig is om mijn bloed eigen moeder het zelfde verhaal te vertellen als ik hier doe. Is het angst? Wat is het..

    Zoals de meeste van jullie al weten ben ik heel erg met mezelf in gevecht. Mentaal en fysiek.. Het is gewoon heel lastig om een dag door te komen sinds niemand in mijn leven weet wat er met me aan de hand is, omdat ik gewoon veel te bang ben.. Ik wil niet anders behandeld worden, maar ook weer wel? Ik snap mezelf echt niet en soms zie ik gewoon het nut van proberen niet meer.. Ik bedoel; verdien ik het echt om gelukkig te zijn? Na alles wat ik iedereen aan heb gedaan? Ik weet dat ik zeker geen engel ben, na alles wat ik iedereen heb aangedaan zou ik dat nooit meer kunnen zijn, en daarom zie ik niet in waarom ik het verdien om ooit gelukkig met mezelf te kunnen zijn. Misschien moet ik stoppen met zeuren en gewoon accepteren dat dit mijn lot is. Dat is gewoon voor altijd vast moet blijven zitten in een lichaam waar ik nooit trots op zou kunnen zijn, terwijl ik weet dat ik dat wel zou moeten zijn. Maar dat kan ik niet. Zolang ik er zo uitzie zou ik nooit gelukkig kunnen zijn, want wat ik zie in de spiegel is 1 grote grap. Ik verafschuw mezelf.
    De reden waarom ik zo actief ben op Quizlet is omdat ik hier mezelf kan zijn. Hier weet ik dat mensen me zullen accepteren, no matter what. God, ik ben hier zo vreselijk open over mijn seksualiteit terwijl ik in het echte leven me er diep voor schaam. Ik leid twee verschillende levens, en ik wil dat veranderen, maar als mensen in mijn omgeving wisten van de dingen die ik aan sommigen hier heb verteld zullen ze me nooit meer normaal aan kunnen kijken. Snap ik ook wel, maar ik zit gewoon vast. Ik weet niet meer wat ik moet doen en het vreet me op van binnen..
    Elke ochtend kijk ik in de spiegel en vertel ik mezelf dat vandaag de dag is dat ik het ga vertellen, maar ik praat mezelf er altijd onder uit.. Misschien om mezelf te beschermen, maar ik denk meer om mezelf te straffen..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Antiheld schreef:
    (...)

    Jip. Chocolade was wel goed. Thanks voor de tip

    yES alsjeblieft

    Vooralsnog staat de kapsalon gepland op volgende week woensdag, wanneer ik als een bezetene aan het leren ben voor mijn SE week. Updates later


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Inagua schreef:
    (...)

    Dankzij jou heb ik dus nu geen leven meer. Whoops..


    Why?




    Wiarda schreef:
    (...)
    yES alsjeblieft

    Vooralsnog staat de kapsalon gepland op volgende week woensdag, wanneer ik als een bezetene aan het leren ben voor mijn SE week. Updates later


    WHOEHOE ik heb vrijdag nog gehad


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    WHOEHOE ik heb vrijdag nog gehad


    Een opkomende Zondag met Lubach verslaving. Die gast is bot maar hilarisch.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hé ik begon over arjen


    i put the fun in funeral

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb vanmiddag letterlijk twintig pagina's aan gemist ljh topic bijgelezen en achteraf vroeg ik me heel erg af waarom eigenlijk. Ik ben al gehersenspoeld, red jezelf.

    Ik las er net drie of zo voordat ik me realiseerde dat dit niet het leven is dat ik wil leven. Er is een punt waarop je tegen jezelf moet zeggen dat het actief volgen van de levens van vreemdelingen voor al bijna een halfjaar een beetje triest is.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Trikova schreef:
    Waarom is het moeilijker om je verhaal te doen aan iemand die je persoonlijk kent dan iemand online. Ik hou van jullie allemaal, dat niet, maar ik snap niet waarom het zo lastig is om mijn bloed eigen moeder het zelfde verhaal te vertellen als ik hier doe. Is het angst? Wat is het..

    Zoals de meeste van jullie al weten ben ik heel erg met mezelf in gevecht. Mentaal en fysiek.. Het is gewoon heel lastig om een dag door te komen sinds niemand in mijn leven weet wat er met me aan de hand is, omdat ik gewoon veel te bang ben.. Ik wil niet anders behandeld worden, maar ook weer wel? Ik snap mezelf echt niet en soms zie ik gewoon het nut van proberen niet meer.. Ik bedoel; verdien ik het echt om gelukkig te zijn? Na alles wat ik iedereen aan heb gedaan? Ik weet dat ik zeker geen engel ben, na alles wat ik iedereen heb aangedaan zou ik dat nooit meer kunnen zijn, en daarom zie ik niet in waarom ik het verdien om ooit gelukkig met mezelf te kunnen zijn. Misschien moet ik stoppen met zeuren en gewoon accepteren dat dit mijn lot is. Dat is gewoon voor altijd vast moet blijven zitten in een lichaam waar ik nooit trots op zou kunnen zijn, terwijl ik weet dat ik dat wel zou moeten zijn. Maar dat kan ik niet. Zolang ik er zo uitzie zou ik nooit gelukkig kunnen zijn, want wat ik zie in de spiegel is 1 grote grap. Ik verafschuw mezelf.
    De reden waarom ik zo actief ben op Quizlet is omdat ik hier mezelf kan zijn. Hier weet ik dat mensen me zullen accepteren, no matter what. God, ik ben hier zo vreselijk open over mijn seksualiteit terwijl ik in het echte leven me er diep voor schaam. Ik leid twee verschillende levens, en ik wil dat veranderen, maar als mensen in mijn omgeving wisten van de dingen die ik aan sommigen hier heb verteld zullen ze me nooit meer normaal aan kunnen kijken. Snap ik ook wel, maar ik zit gewoon vast. Ik weet niet meer wat ik moet doen en het vreet me op van binnen..
    Elke ochtend kijk ik in de spiegel en vertel ik mezelf dat vandaag de dag is dat ik het ga vertellen, maar ik praat mezelf er altijd onder uit.. Misschien om mezelf te beschermen, maar ik denk meer om mezelf te straffen..


    Ik wil hier toch even op reageren, al weet ik niet of je daar per se behoefte aan hebt, maar oké.

    Ik herken me behoorlijk in wat je zegt, al heb ik dit zelf op een andere manier. De reden dat ik denk dat het makkelijker is, is omdat wij toch meer op afstand zijn. Zelfs al zouden we je veroordelen op hoe je je over iets voelt, dan nog zouden wij jou daar amper in kunnen beschadigen, omdat je dan gewoon van deze website verdwijnt, bijvoorbeeld. Als dit face to face gebeurt kan dat niet. Daarnaast is het naar mijn idee ook moeilijker omdat je gewoon recht in iemands gezicht moet zeggen wat er is, terwijl dit hier gewoon veilig vanachter een computer kan.

    Kun je niet proberen een brief op te stellen aan degene waaraan je het kwijt wilt? Je zou hem niet eens per se hoeven versturen, maar misschien kun je zo de dingen op een rijtje krijgen en ik hoop dat je daarmee dan een houvast hebt voor als je er klaar voor bent om het te vertellen. Ik vind het in ieder geval echt naar om te lezen dat je er zo mee zit en wat dat betreft zou ik je supergraag willen helpen, al kan ik dat dus niet echt. Ik hoop dat je er binnenkort nog uit zal gaan komen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Audacity schreef:
    Hé ik begon over arjen


    Alright Sarah begon over Arjen, verder irrelevant, maar het klopt

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 0:03 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Ok dan...


    16 - 09 - '17