• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 13:25 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Constantinople schreef:
    I'm feeling so lonely sometimes.


    Ik wil je wel een cupcake komen brengen? c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Misschien maar dingetjes voor mijn cosplay gaan zoeken... Dat is een goed idee ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Studeren = niet zakken
    Niet studeren = zakken
    => studeren + niet studeren = niet zakken + zakken
    => studeren x (1+niet) = zakken x (1+niet)
    => studeren = zakken

    Net gevonden tijdens het surfen en ik vind het een prachtige redenering. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik wil zo graag schrijven over dit nummer maar er komt echt niets uit mijn vingers vandaag behalve onzin


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Hahahahahah stress hahahahahaahhaahahahhah.


    Caution first, always.

    Inagua schreef:
    (...)

    Ik wil je wel een cupcake komen brengen? c:

    omg ;;;;-;;;

    Hallo.. Ik wil gewoon een leren jasje.. Waarom is hij nergens meer in mijn maat te krijgen???


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom zijn de meeste liedjes van Crossfade toch steeds mijn mood? Ik wil niet huilen, en ik hou echt van dit liedje...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    AtIas schreef:
    AHAA FUCK YOU MEVROUW ORTHO IK EET LEKKER VEEL SUIKER EN SNOEP AND I DONT GIVE TWO SHITS


    You are still alive!

    Het valt ook wel mee hoor, ik at in het begin super voorzichtig, aan het einde at ik gewoon karamel met nootjes :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik hoop dat mijn duim en middelvinger enkel pijn doen door die opdonder en dat er niet meer aan de hand is....


    Stenenlikker

    Ik ben altijd zo gemotiveerd als ik op de fiets zit of bijna in slaap val, maar als ik dan echt achter mijn laptop zit en tijd heb, klik ik honderd keer heen en weer van Q naar Tumblr en terug zonder dat er iets gebeurt. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik ben altijd zo gemotiveerd als ik op de fiets zit of bijna in slaap val, maar als ik dan echt achter mijn laptop zit en tijd heb, klik ik honderd keer heen en weer van Q naar Tumblr en terug zonder dat er iets gebeurt. :')


    Dat zijn dan echt de momenten waarop je al je gemotiveerd-heid in een flesje wil stoppen voor later :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    FrenchFries schreef:
    Godverdomme symbolen wiskunde welke gek bedenkt dit ook, shit shit ik ga echt een onvoldoende halen.
    Ik ben echt de meest domme persoon die er is, iedereen gaat godverdomme over naar havo/vwo en dan blijf ik in de 2e of ga ik naar TL.
    Echt goed bezig Famke, straks sta je 3 vakken voldoende. Je ouders zullen trots zijn.

    Ik herken mij echt in jou. Het klinkt nu echt alsof ik een heleboel levenservaring heb, maar ik zit pas in de vierde en vandaag ben ik nog naar de leerplichtambtenaar geweest, dus zo oud en wijs ben ik ook niet.
    Nee maar oke. Kijk. Je bent niet dom, anders zou je niet op havo/vwo zitten! Wiskunde is echt een kutvak en ook de reden dat ik twee keer afgestroomd ben, maar kijk jij bent gewoon niet dom. Als iedereen over gaat naar havo/vwo en jij blijft uiteindelijk toch zitten of gaat naar TL, dan is havo/vwo gewoon jouw niveau niet. (Nu tenminste.) Kun je lekker twee jaartjes een beetje rustig aandoen en dan naar mbo en misschien daarna hbo! Het is misschien niet ideaal en wat je van jezelf verwacht, maar uiteindelijk komt het met jou heus wel goed! :Y)
    Oh en sorry als het lomp klonk ergens, dat was dan niet mijn bedoeling haha.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    You are still alive!

    Het valt ook wel mee hoor, ik at in het begin super voorzichtig, aan het einde at ik gewoon karamel met nootjes :'D


    Ik heb nog geen beugel :x


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik ben nu zo blij ^^

    Geslachtspoppetje is veranderd en ik ben zo blij, ongelofelijk blij gewoon.


    — Inner peace, it's hard to find. —