• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 13:25 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik vind het echt geweldig hoe hij fanboyd over Breaking Benjamin en andersom, haha. Ook echt fantastisch dat Bens crew en zijn crew zo goed met elkaar over weg kunnen komen. I fangirl because he fanboys about the same thing, lol


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    AtIas schreef:
    (...)

    Ik heb nog geen beugel :x


    Al happy people here.
    Tja, je had het over de ortho, ik bedenk dan ook maar wat :'D
    In ieder geval; geen beugel is enorm positief ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    AtIas schreef:
    (...)

    Ik heb nog geen beugel :x

    'nog'.
    krijg je er wel een dan?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Square schreef:
    Ik ben altijd zo gemotiveerd als ik op de fiets zit of bijna in slaap val, maar als ik dan echt achter mijn laptop zit en tijd heb, klik ik honderd keer heen en weer van Q naar Tumblr en terug zonder dat er iets gebeurt. :')

    ME. En als Tumblr dan verveelt, ga ik maar kutspelletjes spelen op mijn mobiel. En dan is het 11 uur 's avonds en kan je écht niet meer beginnen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dierden schreef:
    (...)
    Ik herken mij echt in jou. Het klinkt nu echt alsof ik een heleboel levenservaring heb, maar ik zit pas in de vierde en vandaag ben ik nog naar de leerplichtambtenaar geweest, dus zo oud en wijs ben ik ook niet.
    Nee maar oke. Kijk. Je bent niet dom, anders zou je niet op havo/vwo zitten! Wiskunde is echt een kutvak en ook de reden dat ik twee keer afgestroomd ben, maar kijk jij bent gewoon niet dom. Als iedereen over gaat naar havo/vwo en jij blijft uiteindelijk toch zitten of gaat naar TL, dan is havo/vwo gewoon jouw niveau niet. (Nu tenminste.) Kun je lekker twee jaartjes een beetje rustig aandoen en dan naar mbo en misschien daarna hbo! Het is misschien niet ideaal en wat je van jezelf verwacht, maar uiteindelijk komt het met jou heus wel goed! :Y)
    Oh en sorry als het lomp klonk ergens, dat was dan niet mijn bedoeling haha.

    haha nee helemaal niet, heel fijn deze woorden <3
    Het is gewoon dat de onvoldoendes maar binnen blijven komen met wiskunde en Natuurkunde en andere vakken zoals Frans, Nederlands en Engels gaan juist super en er wordt me heel vaak gezegd dat Havo me wel moet lukken en ik heb mensen meerdere keren aangegeven dat het lastig is en wat jij zegt dat ik het liever rustig aan doe op mijn eigen niveau.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I'm sick and tired of always being sick and tired.


    26 - 02 - '16

    Soms denk ik echt fuck it en wil ik gewoon mavo gaan doen, maar ik weet dat mijn vader me fucking hard gaat uitlachen als ik dat doe dus ik ga gewoon mijn best doen om havo te halen..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    FrenchFries schreef:
    (...)
    haha nee helemaal niet, heel fijn deze woorden <3
    Het is gewoon dat de onvoldoendes maar binnen blijven komen met wiskunde en Natuurkunde en andere vakken zoals Frans, Nederlands en Engels gaan juist super en er wordt me heel vaak gezegd dat Havo me wel moet lukken en ik heb mensen meerdere keren aangegeven dat het lastig is en wat jij zegt dat ik het liever rustig aan doe op mijn eigen niveau.

    Ach ja. :/ Als ik jou was zou ik tegen mijn mentor of decaan zeggen dat je er veel moeite mee hebt en dat je dan liever naar TL gaat, dan de hele tijd slechter zijn dan de rest. (Als dat zo is, tenminste!) Want het geeft je ook echt geen motivatie als iedereen het altijd helemaal goed doet en dan ben jij the odd one out die met de hakken over de sloot over gaat. En dat ze maar blijven pushen dat je makkelijk Havo kan enzo. Je mag me altijd een gb of pb sturen als je er even niet uitkomt of zo, want ik heb al die shit al beleefd. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Fuck my life. Waarom heb ik zulke stomme keuzes gemaakt waar ik nu om zit te huilen. Ugh. Het had nooit zover mogen komen. Had ik er toentertijd maar direct een eind aan gemaakt..


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    Fuck my life. Waarom heb ik zulke stomme keuzes gemaakt waar ik nu om zit te huilen. Ugh. Het had nooit zover mogen komen. Had ik er toentertijd maar direct een eind aan gemaakt..



    Oh no. Wanna talk?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    013, are you kidding me? Je was zo'n fijne zaal en nu dit. (cat)


    Caution first, always.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Dat zijn dan echt de momenten waarop je al je gemotiveerd-heid in een flesje wil stoppen voor later :'D


    Haha, gedestilleerde motivatie, maximaal drie keer per dag innemen, drinken met een groot glas water. Dat zou dé oplossing zijn. :'D



    Dierden schreef:
    (...)
    ME. En als Tumblr dan verveelt, ga ik maar kutspelletjes spelen op mijn mobiel. En dan is het 11 uur 's avonds en kan je écht niet meer beginnen.


    Oh God, ja, ik heb ook allemaal van die onzindingen op mijn telefoon die me niet echt interesseren, maar wel nuttig zijn als je iets uitstelt. :') En inderdaad, dan is het nacht en kun je natuurlijk niet meer bezig wat het is nacht en 's nachts hoor je te slapen, maar in plaats daarvan klik ik nog minstens drie uur tussen Quizlet en Tumblr heen en weer, want om echt naar bed te gaan moet je ook weer opstaan. Zwaar leven, dit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Oh no. Wanna talk?


    Ik zal je pb'en


    26 - 02 - '16

    Tamir schreef:
    013, are you kidding me? Je was zo'n fijne zaal en nu dit. (cat)

    what did they do :o


    — Inner peace, it's hard to find. —

    K, ik blijf er weg voortaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.