• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 13:25 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Dierden schreef:
    (...)
    Ach ja. :/ Als ik jou was zou ik tegen mijn mentor of decaan zeggen dat je er veel moeite mee hebt en dat je dan liever naar TL gaat, dan de hele tijd slechter zijn dan de rest. (Als dat zo is, tenminste!) Want het geeft je ook echt geen motivatie als iedereen het altijd helemaal goed doet en dan ben jij the odd one out die met de hakken over de sloot over gaat. En dat ze maar blijven pushen dat je makkelijk Havo kan enzo. Je mag me altijd een gb of pb sturen als je er even niet uitkomt of zo, want ik heb al die shit al beleefd. :')

    Thnx altijd fijn iemand die mij begrijpt <3
    Ik ga dit jaar nog afmaken en kijken wat de adviezen worden. Voor de talen hoef ik me sws niet druk te maken :').


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Square schreef:
    (...)

    Oh God, ja, ik heb ook allemaal van die onzindingen op mijn telefoon die me niet echt interesseren, maar wel nuttig zijn als je iets uitstelt. :') En inderdaad, dan is het nacht en kun je natuurlijk niet meer bezig wat het is nacht en 's nachts hoor je te slapen, maar in plaats daarvan klik ik nog minstens drie uur tussen Quizlet en Tumblr heen en weer, want om echt naar bed te gaan moet je ook weer opstaan. Zwaar leven, dit.

    Superzwaar. Ook zo raar dat docenten dit geen geldige reden vinden.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Go away, go away, go away.
    Please don't leave me alone!

    Die wind maakt de TV storend :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naz schreef:
    Fuck my life. Waarom heb ik zulke stomme keuzes gemaakt waar ik nu om zit te huilen. Ugh. Het had nooit zover mogen komen. Had ik er toentertijd maar direct een eind aan gemaakt..



    Oi joh, gaat het wel goed?
    Als je iets kwijt wil, mijn inbox staat voor je open (:


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Legends never die.
    How do I become a legend? (cat)

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Oi joh, gaat het wel goed?
    Als je iets kwijt wil, mijn inbox staat voor je open (:


    Het gaat. Ik voel me at the moment ook niet lekker, ik denk dat ik m'n bed maar opmaak en ga slapen..


    26 - 02 - '16

    ZoVEEL moeite
    mn pink doet pijn

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 20:17 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tja, nu heb ik 1000 woorden en een titel voor Story of the Month, maar eigenlijk is het veel te persoonlijk.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Naz schreef:
    (...)

    Het gaat. Ik voel me at the moment ook niet lekker, ik denk dat ik m'n bed maar opmaak en ga slapen..


    Slaap lekker dan! Ik hoop dat je een beetje goed slaapt!
    Mocht je het toch nog een keer kwijt willen, mag je altijd me een pb sturen!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Uhm, how the fuck ben ik ineens een Slytherin, Pottermore? :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik wil de loterij woensdag winnen. Bij voorbaat dank.

    Wat zijn die fucking 3 maanden nou..? Ik word hier kapot chagrijnig van!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    what did they do :o

    Ik weet dat ze gingen verbouwen en ik was al ._. want hun zaal was zo vreselijk fijn met al die traptreden en ik was al bang dat ze het zouden veranderen. Een vriendin is inmiddels naar de nieuwe zaal geweest, maar de traptreden zijn blijkbaar alleen nog achterin of zo. :l Ik vond dat juist zo geweldig aan 013! :c Ik ben niet zo lang dus ja. ;l


    Caution first, always.

    Ik gun mezelf ook gewoon wat rust dus bye bye wiskunde boeken dan maar nablijven.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt