• Leef jullie uit
    - maar wel veilig

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 22:08 ]


    i put the fun in funeral

    Wiarda schreef:
    (...)
    Je bent gewoon een zeer interessant persoon.

    Ik geloof best dat die dingen niet altijd lekker zitten, maar ik leef nog steeds in de waan dat korsetten wel leuk werken bij shapen van buikgebied en benadrukken van borstgebied en dat lijkt me op zich best chill

    Die waan kan ik bevestigen dat 't dat echt doet. Beetje 'n strakkere en mindere comfortabele versie van shapewear ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Antiheld schreef:
    (...)

    Je snapt het niet bedoel je denk ik?
    Een cadeau is ook leuker als het mooi verpakt is.


    Trouwens, zeg ik rare dingen ofzo. Mijn profiel wordt opeens vrij vaak bekeken. I don't care, ik kijk zelf ook, maar gewoon, wat is dit


    Veel vrijgezelle meiden hier, jij die zegt dat je uniek en leuk bent. 1 + 1 = 2

    Tenminste, dat is mijn verklaring.


    Physics is awesome

    AtIas schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik, als iemand zin heeft dan gaat hij toch ook niet rustig het uittrekken. Nee, hij gaat het afscheuren :')

    Heb ik eerlijk gezegd nog niet meegemaakt, tbh. Maar je moet het natuurlijk ook zelf weten. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    AtIas schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik, als iemand zin heeft dan gaat hij toch ook niet rustig het uittrekken. Nee, hij gaat het afscheuren :')

    Dat heeft denk ik ook met respect te maken. Mocht mijn vriend eens wat slopen en het is me dierbaar dan zal hij dat ook zeker merken. Doghouse for him.


    I'm your little ray of pitch black.

    AtIas schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik, als iemand zin heeft dan gaat hij toch ook niet rustig het uittrekken. Nee, hij gaat het afscheuren :')


    Mijne kon je aan laten
    God i miss those things

    rip korsetten


    i put the fun in funeral

    AtIas schreef:
    (...)

    Whoops, no but seriously dat ding aan de benen is weird asf. Een buik hoort ook bloot te zijn?


    Mwa, buik hoeft niet perse bloot te zijn, kan beide if you ask me. Het gaat om het totaalplaatje, en ik kan dat pakje van de foto wel goed voorstellen.




    Wiarda schreef:
    (...)
    Je bent gewoon een zeer interessant persoon.


    Dat is waar.


    Sarah = ongewoon sexy

    Shego schreef:
    (...)
    Heb ik eerlijk gezegd nog niet meegemaakt, tbh. Maar je moet het natuurlijk ook zelf weten. ^^


    Ik hou het gewoon bij normaal ondergoed tho :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Veel vrijgezelle meiden hier, jij die zegt dat je uniek en leuk bent. 1 + 1 = 2

    Tenminste, dat is mijn verklaring.


    Alright, touche. Ik ben inderdaad wel geweldig, kuch.


    Sarah = ongewoon sexy

    Asuka schreef:
    (...)
    Dat heeft denk ik ook met respect te maken. Mocht mijn vriend eens wat slopen en het is me dierbaar dan zal hij dat ook zeker merken. Doghouse for him.


    Probeer maar eens, wind iemand enorm op en doe vervolgens een pakje aan. Het gaat in een hoek liggen, in stukken gescheurd :')

    Audacity schreef:
    (...)
    Mijne kon je aan laten
    God i miss those things

    rip korsetten


    Maar beter zo :')

    Rip korsetten


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Antiheld schreef:
    (...)

    Alright, touche. Ik ben inderdaad wel geweldig, kuch.


    Je gaat nu toch niet zo'n ego mannetje worden, toch?


    Physics is awesome

    @AtIas, volgens mij doen ze dat tot ze zelf een keer zo'n pakje cadeau doen en zien wat het kost. Dan doe je het wel netjes uit, ondanks de zin.


    Sarah = ongewoon sexy

    Shego schreef:
    (...)
    Die waan kan ik bevestigen dat 't dat echt doet. Beetje 'n strakkere en mindere comfortabele versie van shapewear ^^

    Als mijn directe omgeving wat minder preuts was geweest, had ik bij dezen korsetten bij mijn normale kledingstijl gevoegd. Dat klinkt echt best wel fijn.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    AtIas schreef:
    (...)

    Probeer maar eens, wind iemand enorm op en doe vervolgens een pakje aan. Het gaat in een hoek liggen, in stukken gescheurd :')

    Ik heb wel eens zoiets aangetrokken voor mijn vriend. Het ging ongeduldig, maar was niet gescheurd of zo. Hij was even aan het kloten met de sluiting, maar uiteindelijk kreeg hij het voor elkaar. Achteraf zei hij nou juist dat het uitpakken een aangename verrassing was. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    Kelmeckis schreef:
    (...)

    Je gaat nu toch niet zo'n ego mannetje worden, toch?


    Nee joh, ik ben zo down to earth dat ik in Sydney uit kom.


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    @AtIas, volgens mij doen ze dat tot ze zelf een keer zo'n pakje cadeau doen en zien wat het kost. Dan doe je het wel netjes uit, ondanks de zin.


    Dan denk je toch bij je eigen; heb ik hier 30/40 euro aangegeven om het nooit meer terug te krijgen?


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]