• Leef jullie uit
    - maar wel veilig

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 22:08 ]


    i put the fun in funeral

    Wiarda schreef:
    (...)
    Als mijn directe omgeving wat minder preuts was geweest, had ik bij dezen korsetten bij mijn normale kledingstijl gevoegd. Dat klinkt echt best wel fijn.

    Easy A achterna? x'D
    Ik doe ze eigenlijk ook niet aan in het openbaar en dat kan ik je eigenlijk ook heel erg afraden. Zitten is een hel (vooral als je een klein/groot buikje hebt) en je kunt niet normaal bukken.


    Deep inside, I've never felt alive

    Antiheld schreef:
    (...)

    Nee joh, ik ben zo down to earth dat ik in Sydney uit kom.


    Ik ruik sarcasme hier.


    Physics is awesome

    Asuka schreef:
    (...)
    Ik heb wel eens zoiets aangetrokken voor mijn vriend. Het ging ongeduldig, maar was niet gescheurd of zo. Hij was even aan het kloten met de sluiting, maar uiteindelijk kreeg hij het voor elkaar. Achteraf zei hij nou juist dat het uitpakken een aangename verrassing was. ^_^


    Jaloers op al jullie vrienden, die van mij was like; i didn't think so /scheurt. :')


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    (...)

    Dan denk je toch bij je eigen; heb ik hier 30/40 euro aangegeven om het nooit meer terug te krijgen?


    "Fuck dit, ik ben een gierige hollander die dit niet steeds opnieuw gaat kopen voor een nieuw pleziertje. Dus beter doen we het rustig uit en dan mag je het bij de eerst volgende gelegenheid wel weer aan doen. kthanks"


    Sarah = ongewoon sexy

    AtIas schreef:
    (...)

    Jaloers op al jullie vrienden, die van mij was like; i didn't think so /scheurt. :')

    That does suck though. Ik zou echt kwaad zijn, gezien het mijn geld was en zo. Ja, het was dan wel voor hem, maar niet voor eenmalig.


    I'm your little ray of pitch black.

    Antiheld schreef:
    (...)

    "Fuck dit, ik ben een gierige hollander die dit niet steeds opnieuw gaat kopen voor een nieuw pleziertje. Dus beter doen we het rustig uit en dan mag je het bij de eerst volgende gelegenheid wel weer aan doen. kthanks"


    Ik heb ze een keer gedragen, omg en ik ben een Belg, just so you know.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Catching the golden snitch isn't the only thing I can do with my mouth is een geweldige openings zin.


    Physics is awesome

    Asuka schreef:
    (...)
    That does suck though. Ik zou echt kwaad zijn, gezien het mijn geld was en zo. Ja, het was dan wel voor hem, maar niet voor eenmalig.


    Niet dat ik er de hele tijd bitchy over deed maar het was wel iets van; dayum.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    (...)

    Niet dat ik er de hele tijd bitchy over deed maar het was wel iets van; dayum.

    Begrijpelijk. Rip korsetten voor jullie dames...


    I'm your little ray of pitch black.

    Hoe wil jij je eitje morgen? Gekookt of bevrucht?

    HAHAHAH I LOL'D


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Asuka schreef:
    (...)
    Begrijpelijk. Rip korsetten voor jullie dames...


    Een keer, niet meer.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    Hoe wil jij je eitje morgen? Gekookt of bevrucht?

    HAHAHAH I LOL'D


    Was het niet, Gebakken, gekookt of bevrucht?


    Physics is awesome

    Oke maar heeft iemand nog rare leuke vage ervaringen/verhalen? Want we bleven een beetje hangen op een anaal discussie, iemand anders nog iets?


    Sarah = ongewoon sexy

    Shego schreef:
    (...)
    Easy A achterna? x'D
    Ik doe ze eigenlijk ook niet aan in het openbaar en dat kan ik je eigenlijk ook heel erg afraden. Zitten is een hel (vooral als je een klein/groot buikje hebt) en je kunt niet normaal bukken.

    Hmm, dat is inderdaad wel minder, maar ik moet zeggen dat Emma Stone er in Easy A inderdaad nogal badass uitzag. Ik weet niet, korsetten zien er gewoon altijd uit alsof ze net op dat randje tussen classy en sexy en misschien is het mijn suffe puberbrein maar wat meer sexy in het dagelijks leven als puur esthetisch dingetje zou eigenlijk best verfrissend zijn tussen alle zelfgebreide geitenwollentruien


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Antiheld schreef:
    Oke maar heeft iemand nog rare leuke vage ervaringen/verhalen? Want we bleven een beetje hangen op een anaal discussie, iemand anders nog iets?


    Die van mij was dus niet raar genoeg?


    Physics is awesome