• Leef jullie uit
    - maar wel veilig

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 22:08 ]


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Mijn vader ontmoette mijn ex die mijn jurken draagt voor het eerste toen hij zijn hand in mijn broek had.


    Die indruk maak je nooit meer goed als schoonzoon :"D


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Die indruk maak je nooit meer goed als schoonzoon :"D


    Nou hij en ik zaten dus in de tuin en ik zat bij hem op schoot en mijn vader kwam toen vanaf de andere kant de tuin in, dus er bestaat een kans dat hij niet precies zag wat er aan de hand was. Althans dat vertel ik wel graag tegen mezelf.


    i put the fun in funeral

    "Wat er aan de hand was" Haha. Oh Saar


    Sarah = ongewoon sexy

    Nee stop


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Nee stop


    Oke. Ik vond het wel grappig en BIJDEHAND


    Sarah = ongewoon sexy

    ik kan me zo voorstellen dat hij echt aan kwam lopen en vroeg 'hey jongens wat is er aan de hand' en dat die jurkdragende knul echt zegt 'kut' en zichzelf high fivet


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    ik kan me zo voorstellen dat hij echt aan kwam lopen en vroeg 'hey jongens wat is er aan de hand' en dat die jurkdragende knul echt zegt 'kut' en zichzelf high fivet


    EXACTLY DIT. Gelukkig ben ik niet de enige met slechte humor.

    En gezien de locatie van de hand eerder een lowfive. Badumtss.


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik kom maar een beetje zo het topic in rollen, maar ik wilde eigenlijk een zin met 'handig' schrijven. Het is me niet gelukt.


    Tijd voor koffie.

    Dinkleberg schreef:
    Ik kom maar een beetje zo het topic in rollen, maar ik wilde eigenlijk een zin met 'handig' schrijven. Het is me niet gelukt.


    Hij had 2 linkerhanden, dus handig was hij niet. Maar hij greep het met beide handen aan hoor. Hij was dan ook wel bijzonder zwaar op de hand


    Sarah = ongewoon sexy

    Man, als ik dit zo lees loop ik echt achter. Ik heb namelijk nog niet eens mijn eerste zoen gehad en ik ben 18 :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Man, als ik dit zo lees loop ik echt achter. Ik heb namelijk nog niet eens mijn eerste zoen gehad en ik ben 18 :'D


    Dude, chill. Ik ben 20 :')
    Normaal ging ik in onze productie dit jaar moeten kussen, en ik dacht 'oke, niet helemaal wat ik gedacht had, maar oke', nu gaat het niet door en I'm such a joke :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    (...)

    Dude, chill. Ik ben 20 :')
    Normaal ging ik in onze productie dit jaar moeten kussen, en ik dacht 'oke, niet helemaal wat ik gedacht had, maar oke', nu gaat het niet door en I'm such a joke :')

    Hahaha, helaaaas. Mijn vriendinnen vinden het ook helemaal oké om uit te gaan en random jongens te gaan zoenen, maar daar heb ik echt helemaal niks mee. Dus hebben al mijn vriendinnen hun eerste zoen al gehad behalve ik :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hahaha, helaaaas. Mijn vriendinnen vinden het ook helemaal oké om uit te gaan en random jongens te gaan zoenen, maar daar heb ik echt helemaal niks mee. Dus hebben al mijn vriendinnen hun eerste zoen al gehad behalve ik :'D


    Alles op z'n tijd! En naar mijn mening, kun je beter wachten tot je iemand tegen komt die je echt tof vind. Dan is het een leuke herinnering. (:


    The truth is out there.

    Hawke schreef:
    (...)

    Alles op z'n tijd! En naar mijn mening, kun je beter wachten tot je iemand tegen komt die je echt tof vind. Dan is het een leuke herinnering. (:

    Ja, dat vind ik ook (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...