•       Iedereen maakt wel eens fouten, sommige zijn groter dan andere. Tijdens een druk feest in het midden van California maakten zes meiden, die onder de invloed van veel alcohol waren, de grootste fout van hun leven. Een weddenschap maken met de bekendste criminelen van de stad is niet altijd het beste idee. Zonder echt bewust te zijn van wat ze deden hebben de meisjes hun leven geruild tegen deze weddenschap.

    Dit verhaal gaat over zes meiden die al twee jaar met een paar jongens wonen. Twee jaar geleden hebben ze een weddenschap verloren en ze moeten sindsdien met de jongens leven, en doen wat ze willen. Maar ondanks de mooie villa waar ze in wonen is het niet altijd makkelijk om gevangen te leven.

    LETS TALK


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ik ga vanavond posten (:


    Mhm?

    My post is here. It's not spectacular, and I hope you can work with it, but yeah, it's there.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oh wauw, ik was helemaal in de veronderstelling gepost te hebben - wat dus niet zo blijkt te zijn. Ik ga vanavond aan de slag!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wat een stilte :'o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik kan niet reageren :/, ik wacht nog, maar ik hoop echt dat dit niet doodgaat...

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 17:43 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    ik kan ook nog niet reageren.. btw ik ben voor de komende twee weken crazy busy avec l'école, sooo, ik ben best inactief. whoops.


    She loops the looping around my mind

    Sorry door prive redenen kon ik even niet online zijn maar ik ben terug en ik zal zo snel mogelijk reageren


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Noes, pls don't die on me rpg ;/

    Stel dat dit wel echt doogaat, mensen die ginteresseerd zijn in een herstart?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    Noes, pls don't die on me rpg ;/

    Stel dat dit wel echt doogaat, mensen die ginteresseerd zijn in een herstart?


    me, met zelfde rol. :9~


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    mee too!


    She loops the looping around my mind

    ik ook!


    someone out there feels better because you exist

    Voor mij hetzelfde!
    Ik ben deze rpg ergens helemaal kwijt geraakt en wil best graag weer deelnemen met dezelfde rol.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zou ook wel weer mee willen doen met dezelfde rol.
    Het is een te leuk idee om dood te laten gaan.


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Kunnen we niet net zo goed met deze door gaan gezien er veel animo voor is?

    Ik post zondag met eli. Srry dat zo lang duurde.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nja, we missen volgens mij alsnog een aantal mannen en vrouwen :Xof sturen we die gewoon een pb'tje met de vraag of ze hun rol nog willen?


    We've lived in the shadows for far too long.