•       Iedereen maakt wel eens fouten, sommige zijn groter dan andere. Tijdens een druk feest in het midden van California maakten zes meiden, die onder de invloed van veel alcohol waren, de grootste fout van hun leven. Een weddenschap maken met de bekendste criminelen van de stad is niet altijd het beste idee. Zonder echt bewust te zijn van wat ze deden hebben de meisjes hun leven geruild tegen deze weddenschap.

    Dit verhaal gaat over zes meiden die al twee jaar met een paar jongens wonen. Twee jaar geleden hebben ze een weddenschap verloren en ze moeten sindsdien met de jongens leven, en doen wat ze willen. Maar ondanks de mooie villa waar ze in wonen is het niet altijd makkelijk om gevangen te leven.

    LETS TALK


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Daiki schreef:
    (...)
    Nikolaj is zo compatibel niet. Ik zie ze ook nog wel elkaar trainen.
    Bv Nikolaj's dad DID learn him a bit of hand to hand combat which he perfected on the streets. But also the weapons. Nikolaj is a knive user. Ace a gunman. Would be interesting.


    Ooh I like your thinking. Oke ik ga nu Ace even lanceren in het speeltopic en dan zien we wel (:


    She loops the looping around my mind

    Sonder schreef:
    Ace kan hem altijd opzoeken om te gaan trainen, geen probleem (: (die namen tho (': )

    pst, Xanthe, yer English is showing!!

    Je sais. :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sonder schreef:
    Ace kan hem altijd opzoeken om te gaan trainen, geen probleem (: (die namen tho (': )

    pst, Xanthe, yer English is showing!!


    Ahaha I know right, a tad confusing lol


    She loops the looping around my mind

    @Bylot, ik ga morgenmiddag posten met Amberle. Ik probeer al een uur mijn vriend achter de laptop vandaan te halen, maar krijg em der niet weg. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Omg. Wat doe je Elijah aan met Ace face claim als Leo.... Xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Deryth schreef:
    @Bylot, ik ga morgenmiddag posten met Amberle. Ik probeer al een uur mijn vriend achter de laptop vandaan te halen, maar krijg em der niet weg. :')


    hahaha geen probleem hoor, doe maar rustig aan haha. En succes met je vriend dan haha ;D


    someone out there feels better because you exist

    Bylot schreef:
    (...)

    hahaha geen probleem hoor, doe maar rustig aan haha. En succes met je vriend dan haha ;D


    Dankje, haha. Ik heb het inmiddels opgegeven, volgens mij loopt ie gewoon te kwallen maar ik heb de fut niet om nog een poging te doen. Trek dadelijk gewoon het internet eraf, ghehe. x')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    glxria schreef:
    (...)

    Ahaha I know right, a tad confusing lol

    Sema (sorry). Het gebeurd gewoon. Ik typ wel vaker twee of drie talen door elkaar :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Philip schreef:
    Omg. Wat doe je Elijah aan met Ace face claim als Leo.... Xd


    Hmm daarbij is Ace ook niet zeker over zijn geaardheid *wiebelt met wenkbrauw* maarja ik doe mezelf ook wat aan. Nu wil ik een eigen Leo :c


    She loops the looping around my mind

    Daiki schreef:
    (...)
    Sema (sorry). Het gebeurd gewoon. Ik typ wel vaker twee of drie talen door elkaar :'D


    Ja ik dacht dat het om de namen ging :') Ik vind jouw mix van talen niet erg hoor (:


    She loops the looping around my mind

    Ahahah.. Grayson is zo lief en naïef. Ik zei dat met eli dat grayson t waard maakte om uit zijn bed te komen omdat grayson sigaretten had en hij niet meer xd. Maar dit is beter zo. Ik voel me nu zo'n bitch met Eli. Stoute El.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Grayson is in mijn hoofd gewoon het soort persoon die alles net iets te persoonlijk en te complimenteus opvat, zeker als mensen waarom hij geeft iets zeggen, dus het was een gepaste reactie :').


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    Grayson is in mijn hoofd gewoon het soort persoon die alles net iets te persoonlijk en te complimenteus opvat, zeker als mensen waarom hij geeft iets zeggen, dus het was een gepaste reactie :').


    Haha ik vind het wel cute c'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zouden we niet beter een soort van evenement bedenken waar iedereen wat naartoe kan werken? Want ik heb het gevoel dat dit anders echt al snel dpod gaat lopen en ik wil graag nog wat langer schrijven met Ash...


    Mhm?

    Zal ik Grayson straks naar binnen laten lopen om dat kampvuur voor te stellen? Ik vind Feline en Grayson namelijk ook characters waar ik graag mee schrijf...


    We've lived in the shadows for far too long.