•       Iedereen maakt wel eens fouten, sommige zijn groter dan andere. Tijdens een druk feest in het midden van California maakten zes meiden, die onder de invloed van veel alcohol waren, de grootste fout van hun leven. Een weddenschap maken met de bekendste criminelen van de stad is niet altijd het beste idee. Zonder echt bewust te zijn van wat ze deden hebben de meisjes hun leven geruild tegen deze weddenschap.

    Dit verhaal gaat over zes meiden die al twee jaar met een paar jongens wonen. Twee jaar geleden hebben ze een weddenschap verloren en ze moeten sindsdien met de jongens leven, en doen wat ze willen. Maar ondanks de mooie villa waar ze in wonen is het niet altijd makkelijk om gevangen te leven.

    LETS TALK


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Phahah, poor Ash. ;'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb me laten gaan (':


    Mhm?

    Ik heb Adira naar het dak gestuurd aangezien ze na het eten niet veel nut meer zag om er te blijven. Als iemand haar wilt storen dan zit ze op het dak te verven.


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Sonder schreef:
    Ik heb me laten gaan (':

    Ik ook lichtelijk


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Okee ik heb mijn karakter eindelijk een soort van af, iemand geïnteresseerd in een bepaalde relatie? Also ik ben er nog niet overuit hoe ik voor me zie dat hij bij die bende is gekomen (cat)


    She loops the looping around my mind

    Ik heb Ash? (:


    Mhm?

    Sonder schreef:
    Ik heb Ash? (:


    Ze kunnen spar partners zijn, hehe. Verder idk, zouden Ash en Ace echt vriendschappelijk kunnen zijn? Ik ben nog welk opzoek naar een bffl voor hem :')


    She loops the looping around my mind

    glxria schreef:
    Okee ik heb mijn karakter eindelijk een soort van af, iemand geïnteresseerd in een bepaalde relatie? Also ik ben er nog niet overuit hoe ik voor me zie dat hij bij die bende is gekomen (cat)


    Ik heb Bethany ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    glxria schreef:
    Okee ik heb mijn karakter eindelijk een soort van af, iemand geïnteresseerd in een bepaalde relatie? Also ik ben er nog niet overuit hoe ik voor me zie dat hij bij die bende is gekomen (cat)
    h
    Nikolaj is here :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Arioline schreef:
    (...)

    Ik heb Bethany ?


    Wat voor relatie zou je willen? (:

    Daiki schreef:
    (...)h
    Nikolaj is here :3


    Yeess haha
    Anything in mind?

    [ bericht aangepast op 25 feb 2016 - 20:59 ]


    She loops the looping around my mind

    glxria schreef:
    (...)

    Ze kunnen spar partners zijn, hehe. Verder idk, zouden Ash en Ace echt vriendschappelijk kunnen zijn? Ik ben nog welk opzoek naar een bffl voor hem :')


    Sparpartners lojkt me wel wat ^^ een beste vriend zie ik niet meteen omdat Ash Garland al heeft door hun kindertijd etc..


    Mhm?

    glxria schreef:
    (...)

    Yeess haha
    Anything in mind?

    Eigenlijk denk ik dat ze best wel friendly zouden kunnen zijn. Wat denk jij?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sonder schreef:
    (...)

    Sparpartners lojkt me wel wat ^^ een beste vriend zie ik niet meteen omdat Ash Garland al heeft door hun kindertijd etc..


    Nee was meer een grapje, maar gewoon een goede relatie, dat ze elkaar mogen etc. Als je wil kunnen ze sowieso samen trainen (al zag ik dat hij nu nog met iets anders bezig is)

    Daiki schreef:
    (...)
    Eigenlijk denk ik dat ze best wel friendly zouden kunnen zijn. Wat denk jij?


    Ja, ik denk dat Ace op zich met iedereen wel kan, maar aangezien hij zo'n psychologie freak is vindt hij Nikolaj vast ook interessant :p

    [ bericht aangepast op 25 feb 2016 - 21:03 ]


    She loops the looping around my mind

    glxria schreef:
    (...)

    Ja, ik denk dat Ace op zich met iedereen wel kan, maar aangezien hij zo'n psychologie freak is vindt hij Nikolaj vast ook interessant :p

    Nikolaj is zo compatibel niet. Ik zie ze ook nog wel elkaar trainen.
    Bv Nikolaj's dad DID learn him a bit of hand to hand combat which he perfected on the streets. But also the weapons. Nikolaj is a knive user. Ace a gunman. Would be interesting.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ace kan hem altijd opzoeken om te gaan trainen, geen probleem (: (die namen tho (': )

    pst, Xanthe, yer English is showing!!


    Mhm?