•       Iedereen maakt wel eens fouten, sommige zijn groter dan andere. Tijdens een druk feest in het midden van California maakten zes meiden, die onder de invloed van veel alcohol waren, de grootste fout van hun leven. Een weddenschap maken met de bekendste criminelen van de stad is niet altijd het beste idee. Zonder echt bewust te zijn van wat ze deden hebben de meisjes hun leven geruild tegen deze weddenschap.

    Dit verhaal gaat over zes meiden die al twee jaar met een paar jongens wonen. Twee jaar geleden hebben ze een weddenschap verloren en ze moeten sindsdien met de jongens leven, en doen wat ze willen. Maar ondanks de mooie villa waar ze in wonen is het niet altijd makkelijk om gevangen te leven.

    LETS TALK


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Bylot schreef:
    (...)

    Oh ik heb geen voorkeur! Verras me maar haha


    Ik zal eens kijken wat ik er van kan maken - ik ben overigens nog niet helemaal beter, dus vergeef me als er onverhoopt wat foutjes in staan. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik wil gewoon eventjes random zeggen, dat het niet is omdat Ash en Eli in de keuken zitten, anderen daar weg moeten blijven (: Soms gebeurt dat wel eens in RPG's en het irriteert me dan, dus ik zeg het hier gewoon eens ^^


    Mhm?

    Asuka schreef:
    (...)
    Hmm... heb jij dan een voorkeur?

    Feline en Garland kunnen eventueel op de motor rondgereden hebben of zo. Misschien dat ze zich weer even shitty voelde en hij haar daarom meenam?
    Voor Grayson en Garland zou ik zeggen dat ze misschien een plek aan het onderzoeken zijn voor een volgende opdracht?


    Feline doen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sonder schreef:
    Ik wil gewoon eventjes random zeggen, dat het niet is omdat Ash en Eli in de keuken zitten, anderen daar weg moeten blijven (: Soms gebeurt dat wel eens in RPG's en het irriteert me dan, dus ik zeg het hier gewoon eens ^^

    Ik herken het. Ik stuur Adira er ook wel naar de keuken aangezien ze toch ook moet eten en ontbijten enzo. (en eten haal je in de keuken enzo)


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Magari schreef:
    (...)

    Feline doen?

    Is goed, wil jij de eerste post doen? Ik kan vanavond pas schrijven waarschijnlijk, dus ik weet niet of je het geduld hebt. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)
    Is goed, wil jij de eerste post doen? Ik kan vanavond pas schrijven waarschijnlijk, dus ik weet niet of je het geduld hebt. ^_^


    Ik heb prima geduld :3


    Ook iemand voor Grayson??


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    (...)

    Ik heb prima geduld :3


    Ook iemand voor Grayson??


    Ik hheb eli anders voor grayson, wss gaat hij toch zo buiten blowen. Hij houd niet van al te veel personen rond hem heen so xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    I has posted. And no my posts aren't always this long :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Daiki schreef:
    I has posted. And no my posts aren't always this long :'D


    Mooi, anders had ik concurrentie. Eheheh nee grapje x'D maar ik heb soms wel een handicap voor veel en langdradig schrijven.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Mooi, anders had ik concurrentie. Eheheh nee grapje x'D maar ik heb soms wel een handicap voor veel en langdradig schrijven.

    Haha ik kan enkel mijn rollen langdradig maken, mijn posts... Not so much. Of ik moet veel hebben om mee te werken en heel wat vrijheid hebben, zoals je dat heb als je alleen bent, zodat je de omgeving kan beschrijven :'D En wat karaktertrekken naar voor laten springen die anders nogal moeilijk zijn om naar voor te brengen zoals ik heb geprobeerd.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Daiki schreef:
    (...)
    Haha ik kan enkel mijn rollen langdradig maken, mijn posts... Not so much. Of ik moet veel hebben om mee te werken en heel wat vrijheid hebben, zoals je dat heb als je alleen bent, zodat je de omgeving kan beschrijven :'D En wat karaktertrekken naar voor laten springen die anders nogal moeilijk zijn om naar voor te brengen zoals ik heb geprobeerd.


    Ik heb het juist andersom. Ik heb altijd een idee over mijn personage in mijn hoofd maar ik vind het moeilijk om het op papier te krijgen. In posts vind ik het gewoon een stuk makkelijker, vooral als ik er eenmaal in zit. But i'm jelly want jouw rol is echt like whut the fuck like next level D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ik heb het juist andersom. Ik heb altijd een idee over mijn personage in mijn hoofd maar ik vind het moeilijk om het op papier te krijgen. In posts vind ik het gewoon een stuk makkelijker, vooral als ik er eenmaal in zit. But i'm jelly want jouw rol is echt like whut the fuck like next level D';

    Haha. Als ik veel inspiratie heb zal ik ook wel heel wat schrijven in posts, alleen is dat veel moeilijker voor mij :'D En wat betreft de rol: de eerste die zo lang en 'enkelvoudig' is. Mijn vorig record was 5007 woorden, maar dat was een deel van een tweeling :'D

    [ bericht aangepast op 24 feb 2016 - 0:10 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Philip schreef:
    (...)

    Ik hheb eli anders voor grayson, wss gaat hij toch zo buiten blowen. Hij houd niet van al te veel personen rond hem heen so xd.



    Kan wel? Dan zet ik Grayson straks ergens buiten langs het zwembad ofzo neer?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    (...)


    Kan wel? Dan zet ik Grayson straks ergens buiten langs het zwembad ofzo neer?


    Is goed. Elijah zit al op een van de tuinstoelen te roken onder zijn dekentje. ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Is er nog iemand die naar de keuken komt of kan ik mijn levende dode schrijven? (;


    Mhm?