• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ben vanalles tegelijk aan het doen en niks ervan geraakt klaar uh stress on point


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Value schreef:
    ben vanalles tegelijk aan het doen en niks ervan geraakt klaar uh stress on point


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Een 7.6. Not baaaad.

    Toch nog bijna 3 hele boekverslagen van de 4 geschreven vanavond, dank je wel lichaam voor de endorfines ^^ Ik zou bijna zeggen, dit moet ik vaker doen! Ik hoef er morgen nog maar één yaaay!

    ik krijg die tekst maar niet in m'n kop, daamn, als dat maar goed komt op de auditie


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oeps, zo te merken was die komkommer niet goed meer. Maar hij rook nog goed en was haast vers gekocht.

    // het is awkward om over mijn vroegere beste vriendin en haar kind te praten waar haar vader bij is, die ook geen contact meer met haar heeft.

    Why oh why hoor ik mijn schoolwerk me roepen? (huil) Maar als ik niet vroeg met die 10 verslagen begint, krijg ik in april spijt. Dilemma dilemma...


    -

    Zo mooi dat je die belofte zo gemakkelijk breekt voor een ander.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    I fucked up.


    What would Emma do?

    Godverdomme. Jullie willen me echt weg hebben eh? Nou dan vertrek ik toch.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KLAAR.
    Wel bijna een hele doos Merci leeggegeten, gadver.

    Ik schaam mij, waarom doe ik toch zo'n DOMME dingen? ><


    What would Emma do?

    Zien jullie mijn jaloezie dan niet? Nee hé!? NEE! NATUURLIJK NIET! :@
    ALLEEN ALS DIE FUCKING GAST ER IS SPELEN WE GEZELLIGE KUTSPELLEN EN ALS IK ER EENS EEN KEER OM VRAAG IS HET; NEE, WE ZIJN TE DRUK, VOLGENDE KEER. Fuck you. Just... fuck... you...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    Zien jullie mijn jaloezie dan niet? Nee hé!? NEE! NATUURLIJK NIET! :@
    ALLEEN ALS DIE FUCKING GAST ER IS SPELEN WE GEZELLIGE KUTSPELLEN EN ALS IK ER EENS EEN KEER OM VRAAG IS HET; NEE, WE ZIJN TE DRUK, VOLGENDE KEER. Fuck you. Just... fuck... you...



    Jeetje, wat belachelijk van hen zeg. Wel als een specifiek iemand er is een spel willen doen, maar zodra diegene er niet is ineens niet. Buhh, dat lijkt me echt een klotegevoel :C


    26 - 02 - '16

    Het is me wat.


    Sarah = ongewoon sexy