• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is het altijd zo rustig hier 's avonds op Quizlet?


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ursula schreef:
    Is het altijd zo rustig hier 's avonds op Quizlet?


    Blijkbaar.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik wil geen ellelange rant houden, want dan ben ik weer de boosdoener die voor haar beurt praat en tegenspreekt en niet begrijpt waar het allemaal om draait, maar aan de andere kant vind ik dit eigenlijk gewoon echt, echt, echt niet kunnen en wil ik het wel graag kwijt. Of zo. Bah.

    Edit Jip als je nergens je bek over kan houden is het maar beter als je de rest van je leven niet meer met het internet in aanraking komt want weet je nog wat er gebeurde de laatste keer dat je je goedbedoelde mening gaf

    juist ja

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 23:34 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Briseis schreef:
    Zo, nu herkent niemand me meer. Nouja. Een beetje dan. Wel trots op m'n nieuwe profiel. :Y)

    Je hebt idd een mooi profiel ^_^


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Waar ben je wanneer ik je het meest nodig heb?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wiarda schreef:
    Ik wil geen ellelange rant houden, want dan ben ik weer de boosdoener die voor haar beurt praat en tegenspreekt en niet begrijpt waar het allemaal om draait, maar aan de andere kant vind ik dit eigenlijk gewoon echt, echt, echt niet kunnen en wil ik het wel graag kwijt. Of zo. Bah.

    Edit Jip als je nergens je bek over kan houden is het maar beter als je de rest van je leven niet meer met het internet in aanraking komt want weet je nog wat er gebeurde de laatste keer dat je je goedbedoelde mening gaf

    juist ja


    Wat is er aan de hand Jippie


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Wat is er aan de hand Jippie

    Lang verhaal kort, deze dag was een beetje naar en toen werd ik weer herinnerd aan die geslachtspoppetjes en dat ik het kut vind dat ik over zo'n goeie aanpassing nog zo'n knoop in mijn maag heb en idk, soms heb ik wel eens van die momenten waarop ik me afvraag of het niet beter zou zijn als ik in één keer met alles zou kappen en gewoon op zou rotten en hier nooit meer terug zou komen. Ik weet dat ik dat nooit zou doen, in ieder geval niet zo abrupt, maar op dit soort momenten moet ik mezelf er wel steeds aan herinneren dat ik er soms behoorlijk ongelukkig van word om me teveel te investeren in deze site. :x

    [ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 0:02 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Lang verhaal kort, deze dag was een beetje naar en toen werd ik weer herinnerd aan die geslachtspoppetjes en dat ik het kut vind dat ik over zo'n goeie aanpassing nog zo'n knoop in mijn maag heb en idk, soms heb ik wel eens van die momenten waarop ik me afvraag of het niet beter zou zijn als ik in één keer met alles zou kappen en gewoon op zou rotten en hier nooit meer terug zou komen. Ik weet dat ik dat nooit zou doen, in ieder geval niet zo abrupt, maar op dit soort momenten moet ik mezelf er wel steeds aan herinneren dat ik er soms behoorlijk ongelukkig van word om me teveel te investeren in deze site. :x


    Alleen moet je jezelf niet straffen voor wat een groot deel van de mensen denkt (waarschijnlijk). Het gaat moderators of andere mensen geen donder aan rondom de identiteit. Ze moeten simpelweg de mogelijkheid bieden en als mensen er gebruik van maken, prima.
    Even een beetje bot gezegd he, als ik vanaf nu als een vrouw door het leven zou willen gaan, dan ga ik dat niet tegen een groep mensen met forumrechten verantwoorden. Net als naam, leeftijd en woonplaats. Moderators doen goed werk, maar die info gaat ze geen hol aan.
    Dat is geen rol voor moderators. Enige wat ze kunnen doen is handelen als er klachten komen adhv gedrag.

    Dus idd goede aanpassing, maar ga er niet op toezien. Dat maakt het alsnog niet toegankelijk. En daar heb jij helemaal gelijk in Jip.

    Gewoon gezellig hier blijven xoxo


    Sarah = ongewoon sexy

    Ben ik echt zo'n drama queen? :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sommige mensen kunnen echt niet verder kijken dan hun neus lang is. Heel vermoeiend.


    Caution first, always.

    Drama llama in the house!


    What would Emma do?

    Waarom doe je toch zo irritant? Stop er gewoon mee!


    16 - 09 - '17

    Hey, i think ur f'ing amazing and gorgeous so kiss me.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Meestal is een 2e seizoen in een serie al een stuk minder, maar Fargo is echt awesome (H)


    Sarah = ongewoon sexy

    Koude handen en voeten... tof, echt...


    16 - 09 - '17