• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kunnen we V-dag overslaan dit jaar? Ik heb er geen zin in.

    Okayyy. Ik klik een lijstje aan van aanraders om te kijken op Valentijnsdag. Het eerste wat ik zie staan; "Mocht je nog geen idee hebben wat je met je geliefde wilt doen op Valentijnsdag, niet getreurd."

    Ik heb geen geliefde, dus ik ga ook geen kleffe films kijken, okay? Weet iemand nog films voor mensen die geen zin hebben in klef gedoe en helemaal klaar zijn met relaties? Ik hoor het graag!


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    (...)

    Jeetje, wat belachelijk van hen zeg. Wel als een specifiek iemand er is een spel willen doen, maar zodra diegene er niet is ineens niet. Buhh, dat lijkt me echt een klotegevoel :C



    Het is ook vet klote, want ik voel me vet verstoten door mijn eigen ouders. En zij maar niet snappen waarom ik zo chago ben als die gozer er is. Nou, ik zou zeggen; Adopteer hem of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thank the fucking heavens for Carmilla season 3. Holy Jezus on a stick, I'm so excited and happy now.


    kindness is never a burden.

    Wanheda schreef:
    (...)

    Het is ook vet klote, want ik voel me vet verstoten door mijn eigen ouders. En zij maar niet snappen waarom ik zo chago ben als die gozer er is. Nou, ik zou zeggen; Adopteer hem of zo.


    N'awwhh.. Ik wou dat ik 't nare gevoel weg kon nemen. Zelf ken ik het gevoel ook wel wat. Het voelt vaak enkel of ik een blok aan het been ben voor mijn ouders. Ik ben immers thuis het enige beperkte kind, voor zover men weet en voor zover er gediagnosticeerd is. Ik heb al vaak genoeg, by accident, moeten horen dat mijn moeder vertelde in een telefoongesprek aan een ander dat ze het zo moeilijk met me had. Ugh. Dat voelt zo rot eh.. Dus ik denk dat ik het gevoel wel enigszins herken..


    26 - 02 - '16

    Happy Valentine, me reet. Donder op met dat godsgruwelijke kleffe gedoe.


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    (...)

    N'awwhh.. Ik wou dat ik 't nare gevoel weg kon nemen. Zelf ken ik het gevoel ook wel wat. Het voelt vaak enkel of ik een blok aan het been ben voor mijn ouders. Ik ben immers thuis het enige beperkte kind, voor zover men weet en voor zover er gediagnosticeerd is. Ik heb al vaak genoeg, by accident, moeten horen dat mijn moeder vertelde in een telefoongesprek aan een ander dat ze het zo moeilijk met me had. Ugh. Dat voelt zo rot eh.. Dus ik denk dat ik het gevoel wel enigszins herken..


    Mijn moeder zei vanmiddag letterlijk; Je moet eens wat vaker een weekendje weg.
    Ja, naar wie? Ik zou dit weekend misschien weg zijn gegaan (bij mijn beste vriendin slapen) maar ik ben ziek. Dus ik kreeg daar een zwaar kutgevoel van en voelde me schuldig en shit. Zegt ze wel dat ik me niet zo moet voelen, maar dan wel net zeggen dat ik om tien uur naar bed zou gaan (wat een grapje was) en dat zij nu met z'n alle de bank willen. Nou, ik ging tekeer en ben toen woest naar boven gegaan. Rot op zeg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I don't want to be stood up on Valentines Day too. Fuck you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanheda schreef:
    (...)

    Mijn moeder zei vanmiddag letterlijk; Je moet eens wat vaker een weekendje weg.
    Ja, naar wie? Ik zou dit weekend misschien weg zijn gegaan (bij mijn beste vriendin slapen) maar ik ben ziek. Dus ik kreeg daar een zwaar kutgevoel van en voelde me schuldig en shit. Zegt ze wel dat ik me niet zo moet voelen, maar dan wel net zeggen dat ik om tien uur naar bed zou gaan (wat een grapje was) en dat zij nu met z'n alle de bank willen. Nou, ik ging tekeer en ben toen woest naar boven gegaan. Rot op zeg.


    Whut, what D:
    Geen leuk grapje als je 't mij vraagt. Wat een kutgrap ;o

    Ik hoop echt dat je - je snel weer fit mag voelen, want dít én ziek zijn lijkt me vreselijk :c


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    (...)

    Whut, what D:
    Geen leuk grapje als je 't mij vraagt. Wat een kutgrap ;o

    Ik hoop echt dat je - je snel weer fit mag voelen, want dít én ziek zijn lijkt me vreselijk :c


    Nee, ik maakte een grapje dat ik om 10 uur naar bed zou gaan. Zij had het letterlijk opgevat.

    Ja ik hoop het zelf ook.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oncilla schreef:
    Happy Valentine, me reet. Donder op met dat godsgruwelijke kleffe gedoe.

    You I like.

    // hoe moe kan je zijn?

    [ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 23:22 ]

    Skadi schreef:
    (...)
    You I like.

    // hoe moe kan je zijn?


    Yay c;

    Gah, ik heb echt een hekel aan al die kleffe liefdesdingen die er nu op televisie zijn. Ik heb van ellende de televisie maar uitgezet. Allemaal kleffe confessions en ander gezwijmel, gadverdamme. Ben juist zo blij dat ik van mijn relatie af ben :W


    26 - 02 - '16

    Waarom ben ik nerveus? Wat is dit


    26 - 02 - '16

    Dan ga ik mijn make-up er maar afhalen. Heb ik toch alsnog voor niks gewacht. Not surprised.


    Don't walk. Run, you sheep, run.