• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 20:28 ]


    26 - 02 - '16

    "Response Feedback: Nee"

    Bedankt, nuttige feedback, ik zal eraan werken. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En nu hopen dat het kijken van een zeer dramatische gaye film met Romy Schneider genoeg was om de Duitse toets van morgen in ieder geval tien keer beter te maken dan Nederlands van vandaag, want dan haal ik misschien nog een voldoende. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Serieus. Ik ben eigenlijk nooit echt ziek... en nu dat mijn mede-stagiair ziek is, begin ik me ook vreselijk te voelen.
    Ben ik dan de enige die bang is dat mijn begeleider me wantrouwt. Bleh. Ik wil niet weer een hele dag met barstende hoofdpijn op stage zitten, maar ik wil ook niet thuis blijven

    Note to self: niet meer tussen de comments over Civil War bekijken op Facebook, de Stucky fangirls worden helemaal gek door de nieuwe film en ik irriteer me dood :W


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Aah nog heel eventjes .

    [ bericht aangepast op 15 feb 2016 - 21:53 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Vandaag was echt een kut dag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    this will be so me after getting that motorcycle *hearteyes*

    https://www.instagram.com/p/BB0X-P_qepo/

    Clace schreef:
    Vandaag was echt een kut dag.


    Ditto, vette knuffel voor jou, dat 'ie snel weer op mag rotten.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ga nog liever dood.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    FrenchFries schreef:
    Aah nog heel eventjes .


    Less that 24 hours babeeh

    Dit was weer een erg productieve dag. (cat)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben wel echt fucking subtiel met hoe ik uit de kast kom. ''Ja ik join je in de bi club''


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Jaja, leuk dat je een grapje over mn blauwe arm maakt mam. Maar ik maak me serieus zorgen en ik weet dat ik niet moet gaan googlen, maar niets doen helpt ook niet heel veel :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waar is mijn Valentijn


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    Waar is mijn Valentijn


    hier


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys