• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 20:28 ]


    26 - 02 - '16

    Weet je, als je al zo weinig er bent - en je bent er alleen maar om van die kut reacties te plaatsen - blijf dan ook lekker weg, alsjeblieft.


    26 - 02 - '16

    shitt, ziek thuis + honderden inhaaltesten. holy jesus christ of nazareth.


    Heaven is a place that we all have

    LittIe schreef:
    shitt, ziek thuis + honderden inhaaltesten. holy jesus christ of nazareth.


    Hè gadsie.. Beterschap!


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    (...)

    Hè gadsie.. Beterschap!


    Thank youu c:


    Heaven is a place that we all have

    Zal ik gewoon liegen dat ik een gesprek heb en eerder weg gaan zodat ik eerder naar het concert kan? :3 Uggghh ik weet het niet, ik ben echt eens schijtluis

    Trees schreef:
    Zal ik gewoon liegen dat ik een gesprek heb en eerder weg gaan zodat ik eerder naar het concert kan? :3 Uggghh ik weet het niet, ik ben echt eens schijtluis


    Wat voor concert is het?


    26 - 02 - '16

    Als het niet twenty one pilots was zou ik nooit gaan. Ik voel me vreselijk. F deze hele dag nu al.


    Caution first, always.

    Oncilla schreef:
    (...)

    Wat voor concert is het?


    Same as Blurryface, Twenty One Pilots

    ik kijk dus de meest cliche horror film die niet eens eng is en ik schrik me dood wut :') hersenen, huisarrest.


    Heaven is a place that we all have

    Waarom worden concerten altijd op onmogelijke dagen gehouden? Like Shawn Mendes is ook op zondag en jullie ding is vandaag. What the actual fuck? Houden ze geen rekening met naar school gaande mensen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    Waarom worden concerten altijd op onmogelijke dagen gehouden? Like Shawn Mendes is ook op zondag en jullie ding is vandaag. What the actual fuck? Houden ze geen rekening met naar school gaande mensen?


    welk mens met hersenen doet een concert op dinsdag of zondag? wut?


    Heaven is a place that we all have

    Trees schreef:
    (...)

    Same as Blurryface, Twenty One Pilots


    Go for it! ^^


    26 - 02 - '16

    Wanheda schreef:
    Waarom worden concerten altijd op onmogelijke dagen gehouden? Like Shawn Mendes is ook op zondag en jullie ding is vandaag. What the actual fuck? Houden ze geen rekening met naar school gaande mensen?


    Tourende artiesten gaan vaak naar meerdere plekken en ze kunnen lastig enkel concerten op vrijdag en zaterdagavond geven, dan zijn ze een eeuwigheid bezig met een tour.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oncilla schreef:
    (...)

    Go for it! ^^


    Maar ik ben helemaal alleen de eerste uren, dus dan moet ik heel awkward gaan vragen of ik bij andere mensen mag gaan zitten :')

    Komt de docent "was je er vanmorgen?"
    Ehh.. Ja. Je hebt mijn huiswerk gecontroleerd, weet je nog? En ik dacht dat ik vergeetachtig was :')
    Of ik heb een invisibilityskill ontwikkeld ofzo, which would be nice.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 10:55 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."