• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 20:28 ]


    26 - 02 - '16

    Constantinople schreef:
    (...)
    omgggf meen je die. I fucking love those little trees omg


    Kleine bomen indeed, maar de laatste keer dat ik het at (like, 10 jaar geleden) vond ik het ook niet lekker dus ik snap het hehehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oncilla schreef:
    (...)

    Whajoo. Dat het niet strafbaar wordt gesteld dat mensen zo laat een keer aan komen kakken. Kan me voorstellen dat je baalt ;o


    Ja, i know. Ze zouden eens realistische uren moeten geven, lol. Echt gaahhh.

    // wow, omg met al deze medicijnen krijg ik nog een overdosis dokter wat


    Heaven is a place that we all have

    Oei, ik wist dat het de laatste tijd niet helemaal lekker ging met het eten, maar misschien is zoveel aankomen in een maand toch wel een teken dat het anders moet. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Er is een ontzettend lange Poe Dameron fic die heel erg goed schijnt te zijn en waar ik telkens weer bij uitkom als ik naar Star Wars zoek en die ik eigenlijk wil lezen, maar het is Poe/Luke en ik heb echt geen idee wat ik daarvan moet denken. Het klinkt zo enorm random???


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Oei, ik wist dat het de laatste tijd niet helemaal lekker ging met het eten, maar misschien is zoveel aankomen in een maand toch wel een teken dat het anders moet. :x

    Ruilen? ik heb dik 3 kilo afgevallen... Ben er wel blij mee maar.. Niet echt gezond, denk ik..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tell me about it, ik moest me wegen bij Mrs. Laatkomer en het is nog steeds 30.5 :{

    Well fuck off.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 18:12 ]


    Heaven is a place that we all have

    Trikova schreef:
    (...)
    Ruilen? ik heb dik 3 kilo afgevallen... Ben er wel blij mee maar.. Niet echt gezond, denk ik..

    Haha, dat is echt exact wat ik ben aangekomen. :W Ruilen zou wel lekker zijn, ja. Ik ben allang blij dat ik niet meer in die eindeloze spiraal van lichaamshaat zit, maar eigenlijk ben ik het nu wel een beetje zat om telkens zoveel kilo's teveel mee te zeulen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I want to let this darkness go...

    Als je me niet mag, zeg dat dan recht in mijn gezicht, alsjeblieft?


    26 - 02 - '16

    Zoo, en nu ff drie afleveringen celblok H kijken.
    Al het huiswerk af heerlijk gevoel ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Een 6,9, dat is niet eens bijna een onvoldoende. Yeah, take that, onergatieve/onaccusatieve werkwoorden. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    mh is wel lastig van zo ver — STRUGGLES lol


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    wauw nee dit is bullcrap. could you like rip yo mouth off or sew it till it's closed?

    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 18:25 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ebolahoer. O-ke... dat is weer een toppunt van respect.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Haha, dat is echt exact wat ik ben aangekomen. :W Ruilen zou wel lekker zijn, ja. Ik ben allang blij dat ik niet meer in die eindeloze spiraal van lichaamshaat zit, maar eigenlijk ben ik het nu wel een beetje zat om telkens zoveel kilo's teveel mee te zeulen.

    Snap ik! Er af is altijd wat leuker als aankomen, al heb ik juist liever dat ik aankom omdat ik gewoon al mijn hele leven met ondergewicht loop en ik tot laatst echt comfortabel was met alles, maar begint het weer dus achteruit te gaan, zo achteruit dat ik gewoon blij ben met het afvallen..


    — Inner peace, it's hard to find. —