• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 20:28 ]


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ditto, vette knuffel voor jou, dat 'ie snel weer op mag rotten.


    Knuffel terug. <3


    "Ignite, my love. Ignite."

    LittIe schreef:
    (...)

    no good comes from being sad.

    Yeah, I know but pretending to be happy all the time is an impossible job, so you just crack sometimes. Like me right now..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Yeah, I know but pretending to be happy all the time is an impossible job, so you just crack sometimes. Like me right now..


    Nobody asks you to be acting happy 7/7, it's impossible. Sure you can cry, i do it all the fucking time.


    Heaven is a place that we all have

    Alle controle over mijn leven kwijt maar die lepeleitjes zijn zo lekker


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    bij de dokter die zoals gewoonlijk weer verwacht dat wij op tijd komen maar zij mogen hun tijd nemen.


    Heaven is a place that we all have

    Bedankt almachtige ontstopper. (cat)



    What would Emma do?

    LittIe schreef:
    bij de dokter die zoals gewoonlijk weer verwacht dat wij op tijd komen maar zij mogen hun tijd nemen.

    I FEEL YA. Een paar weken geleden mocht ik een nieuwe afspraak gaan maken toen ik twee minuten te laat kwam voor mijn afspraak, terwijl de hele boel vijftien minuten uitliep? Wat de fuck?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wauw wat een lief mens. Krijg zelfs een extra dag om uit te zieken. Dit soort momenten zijn zeldzaam.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oké, ik ben er nu gewoon klaar mee.


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    (...)
    I FEEL YA. Een paar weken geleden mocht ik een nieuwe afspraak gaan maken toen ik twee minuten te laat kwam voor mijn afspraak, terwijl de hele boel vijftien minuten uitliep? Wat de fuck?


    wow. Ik ben net terug. mijn afspraak was om fucking half vijf en dat mens komt opdagen om 16:50.


    Heaven is a place that we all have

    LittIe schreef:
    (...)

    wow. Ik ben net terug. mijn afspraak was om fucking half vijf en dat mens komt opdagen om 16:50.


    Whajoo. Dat het niet strafbaar wordt gesteld dat mensen zo laat een keer aan komen kakken. Kan me voorstellen dat je baalt ;o


    26 - 02 - '16

    Jakkes, broccoli. Ik ga nog net niet over mijn nek.


    26 - 02 - '16

    lea 2.0


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oncilla schreef:
    Jakkes, broccoli. Ik ga nog net niet over mijn nek.

    omgggf meen je die. I fucking love those little trees omg

    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 17:32 ]