• Hi (:

    Ter ere van de publicatie van mijn eerste boek geef ik op zaterdag 9 april een Trolls & Pirates themafeestje.
    Nu hoop ik dat er hier nog creatievelingen zijn die ideeën hebben om de boel wat op te fleuren of voor hapjes in deze sfeer.

    Daarnaast zijn jullie ook van harte welkom, want het lijkt me ontzettend tof als jullie erbij zijn. Quizlet is toch een beetje mijn tweede familie. c;
    Ik heb alleen wel graag dat jullie dat doorgeven i.v.m. de inkopen. Dat kun je gewoon hier doen.
    Het is mogelijk om te blijven slapen (maar wel in een mooie omgebouwde schuur (met een heater). Dan houden we gewoon nog een gezellige afterparty.



    Mocht je misschien of zeker willen komen dan maak ik er een mooi lijstje van en mocht je me blij kunnen maken met goeie tips dan hoor ik die ook graag c;

    Zeker
    Invincibility || Melissa (+ vriendin)
    Kelmeckis || Kim
    tubbietoost || Irma
    Lily_Evans || Anna
    JamesPotter[q] || Femke
    [q]ProngsPotter
    || Froukje

    Misschien
    Oncilla || Erieka
    Organa || Megan
    CARAS || Femke
    Scandal || Erica

    Je kunt je ook hier aanmelden. (:

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 21:54 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Naar Tokio :D
    maar heel veel plezier voor de mensen die hierheen gaan!


    No growth of the heart is ever a waste

    HANAYA schreef:
    Naar Tokio :D
    maar heel veel plezier voor de mensen die hierheen gaan!

    Van hier tot Tokio was heel letterlijk dus :')
    Maar inmiddels wist ik dat al ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nog een maandje en dan is het zover! *O*
    Weten jullie al meer? ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Dank je. Nu nog hopen dat er ook mensen van komen haha. :'D
    Maar dat komt vast goed.

    Belfast is wel een heel eind haha. Zit je daar al? (:


    Haha ja ik studeer hier sinds 14 januari, voor Erasmus! En ben hier nog tot juni. Het is geweldig, het enige nadeel is dat ik je piratenfeestje moet missen want dat klinkt gewoon zo vet! (:


    she turned her head and walked away, so far I could no longer see

    Poeh, ik heb even gekeken, qua tijd rijzen is het niet zo veel (1,5 uur), maar ik moet wel een miljoen keer overstappen. Hahaha. Ik hou het nog even op misschien. Ik moet even kijken hoe begin april verloopt. (:


    The truth is out there.

    Briseis schreef:
    Poeh, ik heb even gekeken, qua tijd rijzen is het niet zo veel (1,5 uur), maar ik moet wel een miljoen keer overstappen. Hahaha. Ik hou het nog even op misschien. Ik moet even kijken hoe begin april verloopt. (:

    Wauw dat is wel heel veel haha. Waar woon je dan in vredesnaam. Ik had in mijn hoofd dat je met een rechtstreekse bus naar Utrecht was gekomen bij de meeting, maar dat was dan vast iemand anders xD. Vanaf Utrecht is het twee keer overstappen (op Schiphol en op de bus).


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het is voor mij al iets zekerder dat ik de auto heb en dus kan, maar nog steeds niet 100% zeker. Meer 90% oid c:


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Het is voor mij al iets zekerder dat ik de auto heb en dus kan, maar nog steeds niet 100% zeker. Meer 90% oid c:

    Oooh dat gaat al de goede kant op! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik was zo graag ook gekomen! Maarja.. Ik krijg echt geen vrij van die boer..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Wauw dat is wel heel veel haha. Waar woon je dan in vredesnaam. Ik had in mijn hoofd dat je met een rechtstreekse bus naar Utrecht was gekomen bij de meeting, maar dat was dan vast iemand anders xD. Vanaf Utrecht is het twee keer overstappen (op Schiphol en op de bus).


    Ja 3/4 overstappen kom ik op met de beste aansluiting. Dan moet ik wel even kijken wat de laatste aansluiting weer terug dan is. (:


    The truth is out there.

    Briseis schreef:
    (...)

    Ja 3/4 overstappen kom ik op met de beste aansluiting. Dan moet ik wel even kijken wat de laatste aansluiting weer terug dan is. (:

    Nou dat is nog geen miljoen haha. :'D
    Al is dat 's avonds inderdaad maar de vraag natuurlijk. Nou ja, kijk maar of het te doen is. ^^
    De locatie wordt ietsje anders, dus je moet nu de bushalte dorpsstraat in Aalsmeer hebben. Scheelt amper vijf minuutjes en is met dezelfde bus, but okay xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    De officiële uitnodiging, met speciale dank aan Dreadful :Y)

    [ bericht aangepast op 19 maart 2016 - 9:57 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    De kans dat ik ga is heel groot, aangezien het op zo'n tien minuten van mijn huis is :) Ik zie er naar uit je te ontmoeten Natas!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Nou dat is nog geen miljoen haha. :'D
    Al is dat 's avonds inderdaad maar de vraag natuurlijk. Nou ja, kijk maar of het te doen is. ^^
    De locatie wordt ietsje anders, dus je moet nu de bushalte dorpsstraat in Aalsmeer hebben. Scheelt amper vijf minuutjes en is met dezelfde bus, but okay xD

    Ik kom daar letterlijk elke dag langs als ik naar school ga met de bus XD


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Invincibility schreef:
    De kans dat ik ga is heel groot, aangezien het op zo'n tien minuten van mijn huis is :) Ik zie er naar uit je te ontmoeten Natas!

    Super leuk! Ik vind het echt grappig dat je zo vlak bij woont haha. Dan moeten we ook wel gewoon meeten. :Y)
    (Voor ik verhuisd ben :P)


    Every villain is a hero in his own mind.