• Hi (:

    Ter ere van de publicatie van mijn eerste boek geef ik op zaterdag 9 april een Trolls & Pirates themafeestje.
    Nu hoop ik dat er hier nog creatievelingen zijn die ideeën hebben om de boel wat op te fleuren of voor hapjes in deze sfeer.

    Daarnaast zijn jullie ook van harte welkom, want het lijkt me ontzettend tof als jullie erbij zijn. Quizlet is toch een beetje mijn tweede familie. c;
    Ik heb alleen wel graag dat jullie dat doorgeven i.v.m. de inkopen. Dat kun je gewoon hier doen.
    Het is mogelijk om te blijven slapen (maar wel in een mooie omgebouwde schuur (met een heater). Dan houden we gewoon nog een gezellige afterparty.



    Mocht je misschien of zeker willen komen dan maak ik er een mooi lijstje van en mocht je me blij kunnen maken met goeie tips dan hoor ik die ook graag c;

    Zeker
    Invincibility || Melissa (+ vriendin)
    Kelmeckis || Kim
    tubbietoost || Irma
    Lily_Evans || Anna
    JamesPotter[q] || Femke
    [q]ProngsPotter
    || Froukje

    Misschien
    Oncilla || Erieka
    Organa || Megan
    CARAS || Femke
    Scandal || Erica

    Je kunt je ook hier aanmelden. (:

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 21:54 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Super leuk! Ik vind het echt grappig dat je zo vlak bij woont haha. Dan moeten we ook wel gewoon meeten. :Y)
    (Voor ik verhuisd ben :P)

    Jij ook al? Ik ga ook verhuizen XD


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Haha. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oops, ik had het hier nog niet gezegd geloof ik
    Alsjeblieft, vergeef mij mijn warrige hoofd. Ik was echt al een tijdje van plan om te gaan, maaar dan is het ook wel handig als ik dat even aangeef ^^
    Dus: Ik ook op misschien ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yaaay *O*
    *Wordt enthousiast*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mag ik ook een vriendin meenemen?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ja, natuurlijk. (:
    Neem mee wie je wilt, haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dan kan je mij en mijn vriendin op de "zeker"-lijst zetten, want als er niets onverwachts tussen komt - zoals een overlijden ofz. - dan komen we!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Yaay! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga helaas niet kunnen komen. Ik heb nog steeds geen rijbewijs en om op en neer te gaan met de trein zo laat vinden mijn ouders niet goed.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil heel graag komen, maar ik weet niet of het haalbaar is qua tijd, gezien ik de hele dag bezig ben en uit eten ga 's avonds :c


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Froyo schreef:
    Ik ga helaas niet kunnen komen. Ik heb nog steeds geen rijbewijs en om op en neer te gaan met de trein zo laat vinden mijn ouders niet goed.

    Jammer! D:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Pads schreef:
    Ik wil heel graag komen, maar ik weet niet of het haalbaar is qua tijd, gezien ik de hele dag bezig ben en uit eten ga 's avonds :c

    Ooh D:
    Zeker met uiteten wordt het wel krap, al mag je natuurlijk altijd later binnendruppelen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil graag op de misschien lijst!! Waarschijnlijk weet ik morgen meer ^^
    Mocht ik komen, dan zou ik graag een plekje in je schuur claimen... (2 1/2 uur treinen enkel.. ik kom anders niet thuis)
    Even een praktische vraag (Die je misschien al beantwoord hebt, maar ik kon het niet zo snel vinden)
    Klopt het dat ik in Hoofddorp moet uitstappen?


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Ik wil graag op de misschien lijst!! Waarschijnlijk weet ik morgen meer ^^
    Mocht ik komen, dan zou ik graag een plekje in je schuur claimen... (2 1/2 uur treinen enkel.. ik kom anders niet thuis)
    Even een praktische vraag (Die je misschien al beantwoord hebt, maar ik kon het niet zo snel vinden)
    Klopt het dat ik in Hoofddorp moet uitstappen?

    Leuk! (: Je kunt zeker blijven slapen.
    Je moet inderdaad in Hoofddorp uitstappen en daar de bus (340) nemen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Ooh D:
    Zeker met uiteten wordt het wel krap, al mag je natuurlijk altijd later binnendruppelen.

    Ik ga eventjes kijken hoe laat het dan wordt c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.