• Hi (:

    Ter ere van de publicatie van mijn eerste boek geef ik op zaterdag 9 april een Trolls & Pirates themafeestje.
    Nu hoop ik dat er hier nog creatievelingen zijn die ideeën hebben om de boel wat op te fleuren of voor hapjes in deze sfeer.

    Daarnaast zijn jullie ook van harte welkom, want het lijkt me ontzettend tof als jullie erbij zijn. Quizlet is toch een beetje mijn tweede familie. c;
    Ik heb alleen wel graag dat jullie dat doorgeven i.v.m. de inkopen. Dat kun je gewoon hier doen.
    Het is mogelijk om te blijven slapen (maar wel in een mooie omgebouwde schuur (met een heater). Dan houden we gewoon nog een gezellige afterparty.



    Mocht je misschien of zeker willen komen dan maak ik er een mooi lijstje van en mocht je me blij kunnen maken met goeie tips dan hoor ik die ook graag c;

    Zeker
    Invincibility || Melissa (+ vriendin)
    Kelmeckis || Kim
    tubbietoost || Irma
    Lily_Evans || Anna
    JamesPotter[q] || Femke
    [q]ProngsPotter
    || Froukje

    Misschien
    Oncilla || Erieka
    Organa || Megan
    CARAS || Femke
    Scandal || Erica

    Je kunt je ook hier aanmelden. (:

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 21:54 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Pads schreef:
    (...)
    Ik ga eventjes kijken hoe laat het dan wordt c:

    Okido. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    ik vind het zo leuk om dit topic te lezen, dit wordt vast een episch feest. AARRRR.
    Ik heb ergens nog zo'n episch aristocratisch hipstergiletje which I got before it was cool, YEA. En zo'n klokje :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ooh kom dan stiekem gewoon toch Sam :3
    Ik ben erg benieuwd maar je hipstergiletje en vooral je klokje. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nog een weekje! *O* Weten jullie al meer?^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sorry, ik denk dat het me niet gaat lukken. De treintijden werken niet mee en de sleepover zie ik niet echt zitten.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik weet nog niet of ik je boek ga bestellen. Ik denk er nog even over na. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik kan helaas die dag niet, dus ik ga hem laten thuisbezorgen (no_chears) Maar sowieso dus heel erg veel plezier en ik ga je boek met veel plezier lezen zodra ik het binnen heb!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik kan sowieso niet meer.(:
    Veel plezier!


    Queer zijn is gewoon alles

    Meh dat wordt een rustig feestje.(no_chears)
    Nou ja, kan gelukkig ook gezellig zijn c:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Easter schreef:
    Ik weet nog niet of ik je boek ga bestellen. Ik denk er nog even over na. (:

    Oké! Vanwaar je twijfel als ik vragen mag? (:
    Heb namelijk wel een exemplaar voor je ingekocht omdat je voorbesteld had, haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga het van de week nog even een extra keer checken voor je me op zeker mag zetten, maar eigenlijk ga ik er gewoon vanuit dat ik kom hoor c:


    Happy Birthday my Potter!

    Piranha schreef:
    Meh dat wordt een rustig feestje.(no_chears)
    Nou ja, kan gelukkig ook gezellig zijn c:


    Ach, ieder feestje valt ruig te maken gelukkig :Y)

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 1:10 ]


    I don't understand that reference. - Castiel

    Daarna nog even naar de praam of nie? Maar aber naturlich nogmaals gefeliciteerd met je boek! Supertof.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Mij lukt het helaas niet om te komen. Blijkbaar had ik die zaterdag toch al wat staan. D:


    The truth is out there.

    D:
    Ik wil echt supergraag, maar ik zit deze maand heeeeel krap in de kas, dus ik kan helaas niet komen. Of iemand moet een gratis treinkaartje voor me regelen (;


    Deep inside, I've never felt alive