• Hi (:

    Ter ere van de publicatie van mijn eerste boek geef ik op zaterdag 9 april een Trolls & Pirates themafeestje.
    Nu hoop ik dat er hier nog creatievelingen zijn die ideeën hebben om de boel wat op te fleuren of voor hapjes in deze sfeer.

    Daarnaast zijn jullie ook van harte welkom, want het lijkt me ontzettend tof als jullie erbij zijn. Quizlet is toch een beetje mijn tweede familie. c;
    Ik heb alleen wel graag dat jullie dat doorgeven i.v.m. de inkopen. Dat kun je gewoon hier doen.
    Het is mogelijk om te blijven slapen (maar wel in een mooie omgebouwde schuur (met een heater). Dan houden we gewoon nog een gezellige afterparty.



    Mocht je misschien of zeker willen komen dan maak ik er een mooi lijstje van en mocht je me blij kunnen maken met goeie tips dan hoor ik die ook graag c;

    Zeker
    Invincibility || Melissa (+ vriendin)
    Kelmeckis || Kim
    tubbietoost || Irma
    Lily_Evans || Anna
    JamesPotter[q] || Femke
    [q]ProngsPotter
    || Froukje

    Misschien
    Oncilla || Erieka
    Organa || Megan
    CARAS || Femke
    Scandal || Erica

    Je kunt je ook hier aanmelden. (:

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 21:54 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zag dit al op facebook of eigenlijk mn mail voorbij komen. Geen idee of ik kan, maar ik wil jullie wel alvast veel plezier wensen c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    Ik zag dit al op facebook of eigenlijk mn mail voorbij komen. Geen idee of ik kan, maar ik wil jullie wel alvast veel plezier wensen c:

    Thanks! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Even heel off-topic; We hebben een gemeenschappelijke vriend, haha.Heel grappig, Koen Schaaders.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Dat is zooo leuk :o Waarschijnlijk heb ik dan nog een jetlag van Tokio tot aan hier. Dus waarschijnlijk wordt dat 'm niet, maar ik twijfel nog. Maar echt, superleuk dat je zoiets organiseert.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2016 - 17:54 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga kijken of ik kan komen! Lijkt me gezellig!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    9 April, dat meen je niet! Ik ben dan sowieso in Amsterdam, dus Aalsmeer kan best wel op de terugweg liggen! Ik ga er over nadenken!


    ' Nyctophilia '

    Ik moet nog even kijken of mijn moeder de auto kan missen, maar ik denk dat ik wel kan komen. Zag het al op facebook c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik had het al op FB gezegd, maar ik wil echt graag komen, ook al is het redelijk ver weg en ben ik dan op wedstrijdweekend aan de andere kant van België. Dus ik ga tegen dan nog iets laten weten over wat ik wil/kan doen. =)
    Maar ik ga sowieso niet verkleed kunnen zijn. Ik moet al genoeg kledij mee hebben om mijn wedstrijden in te kunnen varen. Dan heb ik geen extra plaats voor een kostuum. Misschien ben ik van mezelf al genoeg troll om me te verkleden. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben die avond hoofdcoach van een wedstrijd; dat kan ik niet echt missen haha. Wel supergaaf! Veel plezier!
    En ik heb zo 1-2-3 geen ideeën voor je :/


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Ik ben die avond hoofdcoach van een wedstrijd; dat kan ik niet echt missen haha. Wel supergaaf! Veel plezier!
    En ik heb zo 1-2-3 geen ideeën voor je :/

    Oh, dat wordt lastig ja, haha. Bedankt. (:
    Mocht je nog wel opeens op een idee komen dan hoor ik het graag ;d

    Scandal schreef:
    Ik had het al op FB gezegd, maar ik wil echt graag komen, ook al is het redelijk ver weg en ben ik dan op wedstrijdweekend aan de andere kant van België. Dus ik ga tegen dan nog iets laten weten over wat ik wil/kan doen. =)
    Maar ik ga sowieso niet verkleed kunnen zijn. Ik moet al genoeg kledij mee hebben om mijn wedstrijden in te kunnen varen. Dan heb ik geen extra plaats voor een kostuum. Misschien ben ik van mezelf al genoeg troll om me te verkleden. :')

    Oh niet verkleed geeft niet hoor. Daar zullen er wel meer van zijn. ^^
    Maar ben benieuwd of het je lukt. c;

    CARAS schreef:
    9 April, dat meen je niet! Ik ben dan sowieso in Amsterdam, dus Aalsmeer kan best wel op de terugweg liggen! Ik ga er over nadenken!


    Leuk! Ik hoor het wel haha. ^^

    Organa schreef:
    Ik ga kijken of ik kan komen! Lijkt me gezellig!


    Leuk! ^^

    HANAYA schreef:
    Dat is zooo leuk :o Waarschijnlijk heb ik dan nog een jetlag van Tokio tot aan hier. Dus waarschijnlijk wordt dat 'm niet, maar ik twijfel nog. Maar echt, superleuk dat je zoiets organiseert.


    Oeh, waar ga je naar toe?
    Begrijpelijk als het hem dan niet wordt, haha. (:

    xClaudiaaa schreef:
    Even heel off-topic; We hebben een gemeenschappelijke vriend, haha.Heel grappig, Koen Schaaders.

    Haha kleine wereld. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als ik niet in Belfast zou zitten tot juni, had ik echt wel willen komen! Wat leuk dat je ook Quizlet uitnodigt!


    she turned her head and walked away, so far I could no longer see

    Bender schreef:
    Als ik niet in Belfast zou zitten tot juni, had ik echt wel willen komen! Wat leuk dat je ook Quizlet uitnodigt!

    Dank je. Nu nog hopen dat er ook mensen van komen haha. :'D
    Maar dat komt vast goed.

    Belfast is wel een heel eind haha. Zit je daar al? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Heeft er nou niemand creatieve ideeën haha. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als ik mijn rijbewijs heb dan kan ik denk ik wel komen. Anders gaat het niet lukken aangezien ik in de middag nog iets voor school heb en de ochtend daarna moet trainen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Clace schreef:
    Als ik mijn rijbewijs heb dan kan ik denk ik wel komen. Anders gaat het niet lukken aangezien ik in de middag nog iets voor school heb en de ochtend daarna moet trainen.

    Oké! Extra hopen dat je 'm haalt haha! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.