• Hi (:

    Ter ere van de publicatie van mijn eerste boek geef ik op zaterdag 9 april een Trolls & Pirates themafeestje.
    Nu hoop ik dat er hier nog creatievelingen zijn die ideeën hebben om de boel wat op te fleuren of voor hapjes in deze sfeer.

    Daarnaast zijn jullie ook van harte welkom, want het lijkt me ontzettend tof als jullie erbij zijn. Quizlet is toch een beetje mijn tweede familie. c;
    Ik heb alleen wel graag dat jullie dat doorgeven i.v.m. de inkopen. Dat kun je gewoon hier doen.
    Het is mogelijk om te blijven slapen (maar wel in een mooie omgebouwde schuur (met een heater). Dan houden we gewoon nog een gezellige afterparty.



    Mocht je misschien of zeker willen komen dan maak ik er een mooi lijstje van en mocht je me blij kunnen maken met goeie tips dan hoor ik die ook graag c;

    Zeker
    Invincibility || Melissa (+ vriendin)
    Kelmeckis || Kim
    tubbietoost || Irma
    Lily_Evans || Anna
    JamesPotter[q] || Femke
    [q]ProngsPotter
    || Froukje

    Misschien
    Oncilla || Erieka
    Organa || Megan
    CARAS || Femke
    Scandal || Erica

    Je kunt je ook hier aanmelden. (:

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 21:54 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als je echt graag wilt zou je in het evenement kunnen vragen of er toevallig iemand met de auto komt uit jouw regio? You never know haha. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nuja, het probleem is dat ik ook nog tot zes moet werken. Ik weet niet of diegene zin heeft om later te komen... But I'm gonna try (:


    Deep inside, I've never felt alive

    Zoals ik dus al zei, ik kom wel en samen met de andere mensen kunnen wij je vast die mensen die niet komen laten vergeten. Een feestje wordt sowieso en ik ben zo ontzettend trots op je!

    [ bericht aangepast op 3 april 2016 - 16:24 ]


    Physics is awesome

    Loebas schreef:
    Nuja, het probleem is dat ik ook nog tot zes moet werken. Ik weet niet of diegene zin heeft om later te komen... But I'm gonna try (:

    Oh haha. I see. Nou ja, je kunt het idd altijd proberen. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Is het goed als ik het geld voor het boek meeneem zaterdag?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ja hoor, helemaal prima ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zet mij maar op zeker, Natas. Ik zal het geld voor het boek nu meteen even voor je overmaken.

    Nu hoop ik dat er hier nog creatievelingen zijn die ideeën hebben om de boel wat op te fleuren of voor hapjes in deze sfeer.


    Was hier nog hulp bij nodig? c:


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    Zet mij maar op zeker, Natas. Ik zal het geld voor het boek nu meteen even voor je overmaken.

    (...)

    Was hier nog hulp bij nodig? c:


    Yeeeeey *O*
    En ja, heel veel hulp. Want mijn inspiratie laat me echt volledig in de steek. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Piranha schreef:
    (...)

    Yeeeeey *O*
    En ja, heel veel hulp. Want mijn inspiratie laat me echt volledig in de steek. :/


    Haha, oké, wat heb je allemaal al voor hapjes en versiering? Ik zou sws cupcakes kunnen bakken die dag en er met marsepein scheepjes en piratenhoedjes op kunnen maken. Misschien kan ik zelfs de topping blauw maken, zodat het net water lijkt c: Hoeveel mensen verwacht je ongeveer? Oh en ik heb zilveren balletjes wat dan de kanonskogels zijn, obviously.


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Haha, oké, wat heb je allemaal al voor hapjes en versiering? Ik zou sws cupcakes kunnen bakken die dag en er met marsepein scheepjes en piratenhoedjes op kunnen maken. Misschien kan ik zelfs de topping blauw maken, zodat het net water lijkt c: Hoeveel mensen verwacht je ongeveer? Oh en ik heb zilveren balletjes wat dan de kanonskogels zijn, obviously.

    Tbh heb ik behalve en piratenvlag nog niet zo veel, haha. Ik vrees dat het toch een beetje standaard hapjes worden met wraps en kaas met ananas ofzo (dat is ten minste nog een beetje tropisch). Oooh marsepein scheepjes en piratenhoedjes klinken echt mega vet, maar ik heb dat nog nooit van mijn leven gedaan haha dus dat wordt vast een ramp. Ik zou werkelijk niet weten hoe ik dat zou moeten doen. x'D Tenzij je me kan komen helpen natuurlijk. ;p
    Ik verwacht een man of vijftig, overigens. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Piranha schreef:
    (...)
    Tbh heb ik behalve en piratenvlag nog niet zo veel, haha. Ik vrees dat het toch een beetje standaard hapjes worden met wraps en kaas met ananas ofzo (dat is ten minste nog een beetje tropisch). Oooh marsepein scheepjes en piratenhoedjes klinken echt mega vet, maar ik heb dat nog nooit van mijn leven gedaan haha dus dat wordt vast een ramp. Ik zou werkelijk niet weten hoe ik dat zou moeten doen. x'D Tenzij je me kan komen helpen natuurlijk. ;p
    Ik verwacht een man of vijftig, overigens. (:


    Ik kan ze wel thuis alvast voor je maken en dan meenemen in de auto. Ik moet denk wel overdag thuis zijn om de hond uit te laten namelijk, omdat mijn vader dat atm niet mag doen.

    Je kan ook nog proberen bootjes te vouwen en daar een slinger van te maken voor de versiering. Dat kan niet super duper moeilijk zijn toch?. Vouwen, overal een gaatje in prikken met een plakbandje zodat hij niet uit kan scheuren, zo'n dun touw erdoorheen en je hebt een bootjesslinger :Y)(fish)


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Ik kan ze wel thuis alvast voor je maken en dan meenemen in de auto. Ik moet denk wel overdag thuis zijn om de hond uit te laten namelijk, omdat mijn vader dat atm niet mag doen.

    Je kan ook nog proberen bootjes te vouwen en daar een slinger van te maken voor de versiering. Dat kan niet super duper moeilijk zijn toch?. Vouwen, overal een gaatje in prikken met een plakbandje zodat hij niet uit kan scheuren, zo'n dun touw erdoorheen en je hebt een bootjesslinger :Y)(fish)

    Aw, ik zou het echt super super lief van je vinden als je dat wilt doen. Echt. Ik weet niet eens wat ik moet zeggen. :x
    Maar vergeet niet de onkosten te laten weten.
    Dat met de bootjesslinger klinkt ook heel tof. Ga ik ook eens proberen te maken. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Je kan met oud touw oid ook nog netten maken/knopen en die ophangen zodat je echt die scheepssfeer krijgt. En bruine bierflessen sparen en daar het etiket vanaf halen en dan doen alsof er rum inzit ghehehe


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:
    Je kan met oud touw oid ook nog netten maken/knopen en die ophangen zodat je echt die scheepssfeer krijgt. En bruine bierflessen sparen en daar het etiket vanaf halen en dan doen alsof er rum inzit ghehehe


    Owhh das een heeel goed idee! (But why is the rum gone?!)
    Is er ook nog thema kleding vereist ofzo? (Niet dat ik dat heb, maar improvisatie)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Owhh das een heeel goed idee! (But why is the rum gone?!)
    Is er ook nog thema kleding vereist ofzo? (Niet dat ik dat heb, maar improvisatie)

    Ja, als trol of als piraat. Haha. Of als iets anders Middeleeuws/fantasyachtigs. Of gewoon als jezelf haha. Wat jij leuk vindt. (:


    Every villain is a hero in his own mind.