• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Misschien moet je je eens afvragen waarom ik altijd op mijn kamer zit? Misschien omdat ik geen zin heb in gezaag. Elk gesprek eindigt toch met de conclusie dat ik slechte punten heb, dat ik asociaal ben, dat ik te veel op mijn iPod zit, dat ik geen goede studeerhouding heb, dat ik nooit help met iets en zo kan ik nog wel even verder gaan. Daarom zit ik dus altijd op mijn kamer.


    <3

    Ik word hier zo moe van. Ik heb een break nodig. Die de rest van mijn leven duurt eigenlijk. Misschien dat ik hier eindelijk overheen ben gegroeid of zo? Shit.


    Caution first, always.

    Shazi schreef:
    My god. Als mensen tegenwoordig al niet meer tegen blote billen of borsten kunnen dan kun je je zelf beter afzonderen in een ruimte zonder internet, tv of tijdschriften.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 12:00 ]

    Skadi schreef:
    (...)
    *insert thank you gif facebookheart like*


    Heaven is a place that we all have

    LittIe schreef:
    (...)

    Whaha, nu kan dat wel ja. :P

    Skadi schreef:
    (...)
    Whaha, nu kan dat wel ja. :P


    Haha, score!


    Heaven is a place that we all have

    Onze gezamenlijke interesse verdwijnt, dus ook je interesse in mij verdwijnt? Nou, nu snap ik wel dat iedereen me verlaat als het alleen hangt aan mijn interesses of de onderwerpen waar we over praten en niet aan mij als persoon. Lekkere goede vriendschappen sluit je weer Lieke, idioot, want nu is iedereen die juist zo belangrijk voor je was verdwenen. Zeg maar dag tegen je gevoel van eigenwaarde.

    Dat punt dat mensen er zelf een groot probleem van maken en er dingen bij gaan halen die totaal niet gezegd zijn en terwijl dat helemaal niet zo bedoeld was.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jinxxx schreef:
    Dat punt dat mensen er zelf een groot probleem van maken en er dingen bij gaan halen die totaal niet gezegd zijn en terwijl dat helemaal niet zo bedoeld was.

    Lel

    Skadi schreef:
    (...)
    Lel

    Voel je je aangesproken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Laat t lekker zitten.


    kindness is never a burden.

    Fuck off please.

    Dramaaaa. Om helemaal niets.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het inlevingsvermogen van sommige mensen is ver te zoeken. Denk ook eens na hoe het voor anderen is.