• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Ik kan zien dat ik vannacht snaps heb verstuurd naar willekeurige mensen maar dat heeft iemand die ik niet ken gedaan toen hij op mijn telefoon zat en nu wil ik weten wat ze hebben verstuurd???


    i put the fun in funeral

    Kan iemand me even een schop onder mijn kont geven want ik heb morgen schoolexamens en meh :')

    Trees schreef:
    Kan iemand me even een schop onder mijn kont geven want ik heb morgen schoolexamens en meh :')

    I love fictional love.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    KyloRen schreef:
    (...)



    Haha oh my god, dat filmpje is echt geweldig, bedankt :')


    Heaven is a place that we all have

    Square schreef:
    Iedere keer als ik de woonkamer binnenkom kijk ik als eerste of mijn huisdieren nog wel ademen en dat is echt iets waar ik mee moet stoppen, want ik maak mezelf zo alleen maar bang. (cat)
    Anderzijds zouden ze ook best iets duidelijker mogen aangeven dat ze gewoon slapen en niet dood liggen te gaan. Even snurken als ik langsloop, of zo.


    Altijd fijn om te weten dat ik niet de enige ben die dit doet, haha. Ik sta gelijk op het punt om één van mijn honden of katten te reanimeren als ze heel even stil liggen.

    Hoe krijg ik dit liedje ooit uit mijn hoofd?


    United we stand, divided we fall.

    Ik weet niet wat het is, maar vandaag voelt alles verkeerd. Mijn volgende gesprek is pas vrijdag en eigenlijk kom ik daar ook nooit met een goed gevoel weg. Ik wil dolgraag met iemand praten die niet meteen probeert een oplossing te vinden voor alles, terwijl ik niet eens precies weet wat er aan de hand is.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Scumbag broer. Echt, soms...

    Nou ik zou het ook zo hard door een stiltecoupe roepen als je er zo trots op bent. Of weet je wat: zet het gewoon óók op Facebook, net zoals je een haatbericht erop wilde zetten.
    Wat een enorme prominente asshole, serieus. Ga lekker fietsen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Mam plz :')

    waarom ben ik zo'n kutkind dat nooit iets gelooft? ugh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dont do love, dont do friends.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jinxxx schreef:
    Dont do love, dont do friends.