• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Shawn schreef:
    (...)

    Dat klinkt best wel creepy


    That's why I said that, you don't wanna give anyone your confidence because you need it man. Be happy to have it ^,^

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 21:03 ]

    Ik voel me zo blij <3


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wiarda schreef:
    Smijt onrustig stukken verhaal in het rond want mijn literaire slettenbakalarm gaat weer af en ik wil het naar iedereen sturen maar niemand heeft tijd of zin en dan lees ik het maar zelf mAAR IK KEN HET AL WANT IK HEB HET GESCHREVEN VERDIKKEME poehee frustratie


    JIP is dit wat ik denk dat het is? Want dan sta ik hier letterlijk op en neer te springen en wild met mijn armen te maaien en zou ik een banner hebben gemaakt als je me enige waarschuwing had gegeven. :9~

    Edit: Bij nader inzien was dat een zeer vaag bericht, maar op die banner zou dus iets staan in de trant van "LAAT MIJ HET LEZEN, ALSJEBLIEFT".

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 21:05 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Trees schreef:
    (...)

    That's why I said that, you don't wanna give anyone your confidence because you need it man. Be happy to have it ^,^




    Is dit niets?
    Oké dit was een hele slechte grap en ergens ook een beetje gemeen het spijt me verder ben ik wel lief


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Give me a bucket, please.

    Zo'n boek is btw niet eens zo'n heel slecht idee. Het hebben van zelfvertrouwen kun je wel degelijk leren.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 21:12 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Shawn schreef:
    (...)

    (pic)

    Is dit niets?
    Oké dit was een hele slechte grap en ergens ook een beetje gemeen het spijt me verder ben ik wel lief




    Jk, jk haha, I liked that one :')

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 21:11 ]

    Ik heb genoeg gehuild vandaag. Ik vind dat ik de komende week niet meer mag janken, want ik ben een fucking zwakkeling nu en dat wil ik niet zijn. Oké, dat was mijn rant, doei.


    26 - 02 - '16

    Trees schreef:
    (...)



    Jk, jk haha, I liked that one :')


    Mooi want eigenlijk was ik op zoek naar iets liefs om te sturen en toen kwam google met suggesties en kwam ik op dit uit :')


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Sail schreef:
    Ik heb genoeg gehuild vandaag. Ik vind dat ik de komende week niet meer mag janken, want ik ben een fucking zwakkeling nu en dat wil ik niet zijn. Oké, dat was mijn rant, doei.


    I'm your little ray of pitch black.

    Sail schreef:
    Ik heb genoeg gehuild vandaag. Ik vind dat ik de komende week niet meer mag janken, want ik ben een fucking zwakkeling nu en dat wil ik niet zijn. Oké, dat was mijn rant, doei.


    Huilen is niet zwak.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    (...)

    Huilen is niet zwak.


    Ik heb de afgelopen dagen bijna niks anders gedaan dan huilen. Nu ben ik mezelf gewoon even zat.


    26 - 02 - '16

    Sail schreef:
    (...)

    Ik heb de afgelopen dagen bijna niks anders gedaan dan huilen. Nu ben ik mezelf gewoon even zat.


    Dat snap ik, maar ik vind het absoluut niet zwak als je er gewoon even doorheen zit. Het feit dat je het ook gewoon in LJH durft te zeggen geeft naar mijn idee ook echt wel aan dat je niet zwak bent c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    (...)

    Dat snap ik, maar ik vind het absoluut niet zwak als je er gewoon even doorheen zit. Het feit dat je het ook gewoon in LJH durft te zeggen geeft naar mijn idee ook echt wel aan dat je niet zwak bent c:


    Pfff... :C
    Ik heb echt even een schouder nodig om uit te huilen, maar m'n vriend woont 35 minuten rijden hier vandaan en die voelt zich ook niet fit. De date was awkward omdat zijn ex er ineens ook was en die zat me vet dodend aan te kijken. Toen overleed de hond gisteren nog en dan die onzekerheid tijdens het shoppen vandaag. Ik heb echt al weer zitten janken, verdomme. Ik jank zelfs terwijl ik dit typ. Dat mijn tranen nog niet op, zijn gosh... :'C


    26 - 02 - '16

    Sail schreef:
    (...)

    Pfff... :C
    Ik heb echt even een schouder nodig om uit te huilen, maar m'n vriend woont 35 minuten rijden hier vandaan en die voelt zich ook niet fit. De date was awkward omdat zijn ex er ineens ook was en die zat me vet dodend aan te kijken. Toen overleed de hond gisteren nog en dan die onzekerheid tijdens het shoppen vandaag. Ik heb echt al weer zitten janken, verdomme. Ik jank zelfs terwijl ik dit typ. Dat mijn tranen nog niet op, zijn gosh... :'C


    Dat is echt heel kut :c En gecondoleerd. Ik zou je echt supergraag komen knuffelen als het had gekund c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    (...)

    Dat is echt heel kut :c En gecondoleerd. Ik zou je echt supergraag komen knuffelen als het had gekund c:


    Thank you dear <3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    26 - 02 - '16