• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tbh, steken onder water via het forum vind ik heel kinderachtig. Wees volwassen en vecht het met elkaar uit en ga geen stekende berichtjes sturen op een forum waar van je wéét dat de ander het leest. Je hebt geen idee hoe iets via internet aan de andere kant van het scherm aan kan komen. Everyone is struggeling a battle you might not know about, be nice to eachother people, everyone has his reasons.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 12:30 ]

    Ipseity schreef:
    Dramaaaa. Om helemaal niets.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morgen gaat zo verdomd zwaar worden..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kom op zeg.

    // wanneer er niet gereageerd wordt op een vraag.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 12:59 ]

    :'''''''''-)

    Jezus wat ben jij een idioot. Om de kleinste dingen zoek je ruzie en ben je beledigd, ik haat het. Ga ergens anders heen als het je niet bevalt.

    Dramaqueen.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 12:50 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Eh pap, mam, hallo? Zou fijn zijn als jullie gewoon iets lief zouden zeggen of een knuffel zouden geven ipv steeds maar nutteloze vragen zouden stellen over het onderwerp waar ik heel duidelijk heel erg over zit te stressen. Hello panickattack and lonelyness, long time no see (cat)

    Ugh :<


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wat een onzin. Borsten zijn door de mens zelf puur seksueel gemaakt, ze hebben maar één bedoeling en dat is kinderen voeden. Kom op zeg, het is 2016, ik vind het nogal sneu dat het zelfs nu nog steeds vreemd is wanneer een vrouwelijk lichaam met een ontbloot bovenlichaam rondloopt. Nee, het maakt je niet minderwaardig, maar zo laat het sommigen wel voelen.


    Yess, dankjewel mam voor de nieuwe kleding! Altijd fijn om even te shoppen :')


    United we stand, divided we fall.

    Summer where u at

    Trees schreef:
    Tbh, steken onder water via het forum vind ik heel kinderachtig. Wees volwassen en vecht het met elkaar uit en ga geen stekende berichtjes sturen op een forum waar van je wéét dat de ander het leest. Je hebt geen idee hoe iets via internet aan de andere kant van het scherm aan kan komen. Everyone is struggeling a battle you might not know about, be nice to eachother people, everyone has his reasons.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Gambit schreef:
    Wat een onzin. Borsten zijn door de mens zelf puur seksueel gemaakt, ze hebben maar één bedoeling en dat is kinderen voeden. Kom op zeg, het is 2016, ik vind het nogal sneu dat het zelfs nu nog steeds vreemd is wanneer een vrouwelijk lichaam met een ontbloot bovenlichaam rondloopt. Nee, het maakt je niet minderwaardig, maar zo laat het sommigen wel voelen.


    Yess, dankjewel mam voor de nieuwe kleding! Altijd fijn om even te shoppen :')

    KyloRen schreef:
    Summer where u at


    United we stand, divided we fall.

    Iedere keer als ik de woonkamer binnenkom kijk ik als eerste of mijn huisdieren nog wel ademen en dat is echt iets waar ik mee moet stoppen, want ik maak mezelf zo alleen maar bang. (cat)
    Anderzijds zouden ze ook best iets duidelijker mogen aangeven dat ze gewoon slapen en niet dood liggen te gaan. Even snurken als ik langsloop, of zo.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan