• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Wiarda schreef:
    (...)
    Dat is al een goed begin, maar het feit dat je het nooit hebt uitgelezen zegt redelijk veel :'D


    Helpt het als ik zeg dat het niet mijn boek was? Ik had het geleend voor een halve treinreis.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Shawn schreef:
    (...)

    Je mag mijn zelfvertrouwen wel lenen ik ben toch ziek en doe niks met m'n leven


    Hmmm, moet ik het weer terugbetalen? Want het gaat er bij mij altijd razendsnel doorheen, dus zeker als het met rente is gaat het even duren voordat je weer wat terug hebt :')

    Ik ben boos. Zo verschrikkelijk boos. Eigenlijk zou ik met iemand willen bellen om even mn frustratie kwijt te kunnen want gawd, ik ben boos.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Trees schreef:
    (...)

    Hmmm, moet ik het weer terugbetalen? Want het gaat er bij mij altijd razendsnel doorheen, dus zeker als het met rente is gaat het even duren voordat je weer wat terug hebt :')


    Nah ik heb het morgen niet nodig hou maar

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 20:36 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Hmm, poging ik weet niet meer hoeveel om dat spelletje te krijgen :')


    Stenenlikker

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Helpt het als ik zeg dat het niet mijn boek was? Ik had het geleend voor een halve treinreis.

    Dat geeft wel een heel ander beeld dan ik in mijn hoofd had, inderdaad. :'D Als jij de John Green te doen vond, is dit vast ook wel een soort van beetje te doen (alleen is het dus erg veel en moet je me vertrouwen met je email, want ik vrees dat ik hem dan gewoon als PDF in je inbox dump want zo'n ramp wil je niet in een PB hebben). (Sowieso wil ik hem niet in PB doen want mijn hemel dan zou ik duizenden '      ' dingen moeten invoegen, bah.)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh en kun jij met je hypocriete smoel ook even weggaan? Bijvoorbaat dank.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Shawn schreef:
    (...)

    Nah ik heb het morgen niet nodig hou maar


    *Kruipt als een bloedzuiger jouw kant op.*
    Fanks man.

    Gvd, het is dus toch niet gelukt!
    Bleh, iets was neit correct geïnstalleerd, waardoor ie het spel niet kon laten draaien...


    Stenenlikker

    Inagua schreef:
    Ik ben boos. Zo verschrikkelijk boos. Eigenlijk zou ik met iemand willen bellen om even mn frustratie kwijt te kunnen want gawd, ik ben boos.


    Beetje laat, maar je mag mij ALTIJD bellen Wen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Burnley schreef:
    (...)

    Beetje laat, maar je mag mij ALTIJD bellen Wen.


    It isn't c: Maar is het goed als ik je app?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    (...)

    It isn't c: Maar is het goed als ik je app?


    Go ahead


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wtf. Je was te moe en ziek om met mij af te spreken vandaag, maar vervolgens ben je wel de hele dag met de honden in het bos geweest om foto's te maken.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Trees schreef:
    (...)

    *Kruipt als een bloedzuiger jouw kant op.*
    Fanks man.


    Dat klinkt best wel creepy


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Burnley schreef:
    (...)

    Go ahead


    Fenks c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."