• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Eigenlijk kan ik echt geen respect opbrengen voor mensen die roken tijdens de zwangerschap en dan zeggen dat het helemaal geen kwaad kan.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ze maakt haar eigen costuums. Je kan alles zeggen over haar borsten, maar talent heeft ze wel.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 13:38 ]

    Begin te wennen aan de stemmen. Het zal dus echt wel goed zijn. ^^ Ah en zelfs Nederlanders die meespelen, hoe dan. Hoop wel dat het accent niet te horen is.

    NEIN. Ich will kein Deutsch examen (cat)

    I don't need you,
    I don't need another "friend"


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Why is this so boriiiiiiiing?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    'Leonardo is een zielig mannetje. Ik heb hem alleen in Titanic gezien.'
    Oh hou je kop. Je kijkt nooit films, dus hoe weet je ooit in welke films hij allemaal speelt. Wees eens niet zo negatief.

    Ew ew ew het is vakantie ok, geen tijd om ziek te worden rn


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat is een beetje een domper. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmm, slechte kwaliteit, maar het kan me niet schelen. :')


    What would Emma do?

    De dingen die ik wil, zijn waarschijnlijk echt onbereikbaar. Ik weet echt niet wat ik wil doen met mijn toekomst. En nu meld ik me straks weer aan bij een opleiding waarvan ik niet weet wat de uitkomst is. Maar het moet, want anders zit ik zo een jaar zonder opleiding.
    Ik wou dat ik toch iets meer lef had, dan had ik misschien dingen geprobeerd waar ik nu te schijterig voor ben.

    Oh mijn god, dit is gewoon ziek. Ik moet al wenen zonder de beelden te moeten zien...

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 15:39 ]


    What would Emma do?

    Neeee motivatie, verlaat me niet!

    Oh God no, mijn haar is zo kort D: I love it tho, maar kapper beloof me het niet nog eens te doen :')

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 15:53 ]

    This song is so depressing but so beautiful at the same time :')