• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Arme Pim.. Nog steeds niet het besef dat Lucky er niet meer is en blijven zoeken... Arm beestje :'(


    26 - 02 - '16

    Laat maar. Ik gun je de aandacht niet.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 19:21 ]

    Diplodocus schreef:
    Profilestalking! :Y) My favourite hobby.



    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Djeez, je mag eindelijk op kot, wilt niet zeggen dat je allemaal eisen moet stellen omdat je denkt dat je het beter weet. Ma ja, daar kom je volgend jaar dan wel achter.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I've gotta live with the choices I made and I can't live with myself today..


    26 - 02 - '16

    Godverdomme laptop gecrasht, moet nieuwe harde schijf in en dat kan wel 2 weken of meer duren .-.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gezocht
    Genoeg zelfvertrouwen voor het dragen van zwarte kleren morgen. I.v.m. waardeloze vrienden en te veel perfecte mensen om mij heen opgebruikt. Wie oh wie heeft nog een setje?

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 19:51 ]

    Iedere keer dat ik op Facebook zie dat iemand een relatie heeft gekregen ga ik een beetje dood vanbinnen omdat ik bang ben dat mijn ex zijn naam er zal staan.
    Verontrustend.


    i put the fun in funeral

    Smijt onrustig stukken verhaal in het rond want mijn literaire slettenbakalarm gaat weer af en ik wil het naar iedereen sturen maar niemand heeft tijd of zin en dan lees ik het maar zelf mAAR IK KEN HET AL WANT IK HEB HET GESCHREVEN VERDIKKEME poehee frustratie


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Smijt onrustig stukken verhaal in het rond want mijn literaire slettenbakalarm gaat weer af en ik wil het naar iedereen sturen maar niemand heeft tijd of zin en dan lees ik het maar zelf mAAR IK KEN HET AL WANT IK HEB HET GESCHREVEN VERDIKKEME poehee frustratie


    ...eh, ik wil het wel lezen?

    OTOF: *noemt groepschat over deadpool dood zwembad, want ik ben zo grappig*


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    ...eh, ik wil het wel lezen?

    OTOF: *noemt groepschat over deadpool dood zwembad, want ik ben zo grappig*


    Piscina de la muerte: voor degenen die hem kennen. ;D


    What would Emma do?

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    ...eh, ik wil het wel lezen?

    OTOF: *noemt groepschat over deadpool dood zwembad, want ik ben zo grappig*

    Het is wel een 10K tienerdrama over een seksistisch rotjoch en ik ben erg dol op je dus wil ik het je niet zomaar aandoen om je daar doorheen te moeten slaan als je iets hebt van ew tienerdrama want het is 1000% tienerdrama


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Trees schreef:
    Gezocht
    Genoeg zelfvertrouwen voor het dragen van zwarte kleren morgen. I.v.m. waardeloze vrienden en te veel perfecte mensen om mij heen opgebruikt. Wie oh wie heeft nog een setje?


    Je mag mijn zelfvertrouwen wel lenen ik ben toch ziek en doe niks met m'n leven


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Het is wel een 10K tienerdrama over een seksistisch rotjoch en ik ben erg dol op je dus wil ik het je niet zomaar aandoen om je daar doorheen te moeten slaan als je iets hebt van ew tienerdrama want het is 1000% tienerdrama


    Ik heb ooit een half John Green boek gelezen!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ik heb ooit een half John Green boek gelezen!

    Dat is al een goed begin, maar het feit dat je het nooit hebt uitgelezen zegt redelijk veel :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.