• Wie gaat er nog meer kijken? Het begint om 02:30. Dus het is wel voor de echte die-hards, of voor mensen zoals ik - die vakantie hebben haha.
    Nouja, ik ga tenminste een poging wagen. Kan best zijn dat ik voor die tijd allang in slaap ben gevallen. Want ja, het is best laat. :'D
    LEO! Eindelijk zijn verdiende award! *O*
    Klik hier voor de uitslag!

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 5:57 ]

    Skadi schreef:
    Ik ben alleen benieuwd of Leo zijn eerste Oscar gaat winnen. Maar dat lees ik morgen wel, ga er niet voor wakker blijven.


    Dit hahaha. Ik hoop het voor hem


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wat leuk die gif van Eddie Redmayne!

    Ik vind de oscars leuk, maar mijn slaap is mij wel dierbaar. Toch ben ik wel benieuwd wie er dit jaar gaan winnen en ik gun het Leo zo. Als hij dit jaar geen oscar wint, dan hoop ik dat er een petitie komt om te protesteren.


    Physics is awesome

    Je kan het op een Duitse zender volgen!

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 19:40 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Voiles schreef:
    Ik wil het wel graag eens zien. Die stomme domme tijd zones ook (cat)

    Gewoon met z'n allen naar Amerika verhuizen. Zij hebben echt privileges. :')

    Organa schreef:
    (...)

    Echt he. Als 'ie hem nu niet krijgt dan weet ik het ook niet meer.



    Dan klopt de uitslag niet meer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Skadi schreef:
    Ik ben alleen benieuwd of Leo zijn eerste Oscar gaat winnen. Maar dat lees ik morgen wel, ga er niet voor wakker blijven.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Clace schreef:
    (...)


    Dan klopt de uitslag niet meer.


    Dan doen ze het gewoon om met zijn feelings te spelen, sowieso.
    Ik kan me eigenlijk wel echt voorstellen dat ze zitten te gniffelen om het feit dat iedereen Leo zo steunt en dat als hij wint vanavond het internet weer eens breekt.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Skadi schreef:
    Ik ben alleen benieuwd of Leo zijn eerste Oscar gaat winnen. Maar dat lees ik morgen wel, ga er niet voor wakker blijven.

    Hebben jullie dit spelletje al gezien? Dan kun je Leo over obstakels naar z'n Oscar brengen :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    Hebben jullie dit spelletje al gezien? Dan kun je Leo over obstakels naar z'n Oscar brengen :Y)


    I MUST PLAY


    Heaven is a place that we all have

    LittIe schreef:
    (...)

    I MUST PLAY


    Het is fucking verslavend, ik heb hem nu al like 10x gespeeld terwijl ik andere dingen moet doen oeps.

    Een aanrader: Verzamel heel veel awards in de eerste rondes, die heb je nodig als je tegen de grote boze Oscar vecht (spoilers)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hoe lang duurt dat ongeveer? Dat ik weet hoelaat ik dan zou slapen....


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Stevenson schreef:
    (...)

    Het is fucking verslavend, ik heb hem nu al like 10x gespeeld terwijl ik andere dingen moet doen oeps.

    Een aanrader: Verzamel heel veel awards in de eerste rondes, die heb je nodig als je tegen de grote boze Oscar vecht (spoilers)


    Hahaaaaa, die beschrijving is everything!


    Heaven is a place that we all have

    Organa schreef:
    (...)

    Dan doen ze het gewoon om met zijn feelings te spelen, sowieso.
    Ik kan me eigenlijk wel echt voorstellen dat ze zitten te gniffelen om het feit dat iedereen Leo zo steunt en dat als hij wint vanavond het internet weer eens breekt.


    Het internet breekt sowieso, of-ie 'm nu wint of niet. Als wel zie je de hele nacht dolgelukkige mensen en zo niet wordt er gejankt over het hele internet. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kwam dat niet op tv?


    Don't walk. Run, you sheep, run.