• Wie gaat er nog meer kijken? Het begint om 02:30. Dus het is wel voor de echte die-hards, of voor mensen zoals ik - die vakantie hebben haha.
    Nouja, ik ga tenminste een poging wagen. Kan best zijn dat ik voor die tijd allang in slaap ben gevallen. Want ja, het is best laat. :'D
    LEO! Eindelijk zijn verdiende award! *O*
    Klik hier voor de uitslag!

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 5:57 ]

    Salam schreef:
    (...)

    Het internet breekt sowieso, of-ie 'm nu wint of niet. Als wel zie je de hele nacht dolgelukkige mensen en zo niet wordt er gejankt over het hele internet. :')


    Lol, true true.

    Jinxxx schreef:
    Kwam dat niet op tv?


    Het werd altijd live uitgezonden op Film1 als ik het goed heb, maar dat is dit jaar niet meer. :<


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Organa schreef:
    (...)

    Het werd altijd live uitgezonden op Film1 als ik het goed heb, maar dat is dit jaar niet meer. :<

    Yes. Ik google d'r net naar, maar bedoelen jullie niet deze die morgenavond word gepresenteerd? Of heb ik nu wat anders in mijn hoofd?

    [ bericht aangepast op 28 feb 2016 - 22:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jinxxx schreef:
    (...)
    Yes. Ik google d'r net naar, maar bedoelen jullie niet deze die morgenavond word gepresenteerd? Of heb ik nu wat anders in mijn hoofd?


    Dat lijkt me een herhaling of samenvatting toch?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Organa schreef:
    (...)

    Dat lijkt me een herhaling of samenvatting toch?

    Herhaling denk ik, want de volgende dag komt er ook nog een, maar dan samenvatting volgens mij. Dan ga ik het morgen wel kijken, als het daadwerkelijk hetzelfde is, want ik moet morgen vroeg op hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb besloten om het toch te gaan kijken. Als ik het volhou ;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jinxxx schreef:
    (...)
    Yes. Ik google d'r net naar, maar bedoelen jullie niet deze die morgenavond word gepresenteerd? Of heb ik nu wat anders in mijn hoofd?
    i
    Een Duitse zender zend het uit, als je KPN of nog iets hebt kan je die zender krijgen(niet met Ziggo)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hebben de mensen hier die gaan kijken vakantie trouwens? Of zijn jullie echte die-hards die net zoals ik morgen om half 9 les hebben?

    Ik ga overigens toch echt zo mijn bed in, ik zie het morgen wel op twitter hahah.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Heb ziggo dus ik kijk het via de oscars-site.
    Sluit mooi de laptop aan de tv, beter beeld haha

    Ik kan dit beter niet doen aangezien dat ik letterlijk om half 8 vertrek naar school.

    of ik ga het proberen en hopeloos in slaap vallen om 00:24.


    Heaven is a place that we all have

    Homeostase schreef:
    (...)i
    Een Duitse zender zend het uit, als je KPN of nog iets hebt kan je die zender krijgen(niet met Ziggo)

    Dan snap ik niet waarom ik er reclame van krijg dat het op NET5 komt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Organa schreef:
    Hebben de mensen hier die gaan kijken vakantie trouwens? Of zijn jullie echte die-hards die net zoals ik morgen om half 9 les hebben?

    Ik ga overigens toch echt zo mijn bed in, ik zie het morgen wel op twitter hahah.

    Ik heb geen vakantie meer, maar ik heb pas om 2 uur les. Ik hoop dat ik wakker wordt van mijn wekker though .


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Thanks Laura *-* nu kan ik ook gelijk de Amerikaanse Netflix kijken *-* De hemel ging open *-*

    Anyway, ik moet morgen vroeg op, moet naar uni toe, maar ik ben erover aan het nadenken om te kijken. Ik ben gewoon heel benieuwd deze keer, vanwege de films die er zijn genomineerd en natuurlijk om te zien of Leo een oscar krijgt :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Organa schreef:
    Hebben de mensen hier die gaan kijken vakantie trouwens? Of zijn jullie echte die-hards die net zoals ik morgen om half 9 les hebben?

    Ik ga overigens toch echt zo mijn bed in, ik zie het morgen wel op twitter hahah.


    Ik heb vakantie ja


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Bjergsen schreef:
    Thanks Laura *-* nu kan ik ook gelijk de Amerikaanse Netflix kijken *-* De hemel ging open *-*

    Anyway, ik moet morgen vroeg op, moet naar uni toe, maar ik ben erover aan het nadenken om te kijken. Ik ben gewoon heel benieuwd deze keer, vanwege de films die er zijn genomineerd en natuurlijk om te zien of Leo een oscar krijgt :]

    You're welcome haha. Daar is trouwens ook nog een handige app voor; Hola. En als je dan ook nog op je tv de amerikaanse netflix wilt kijken kan ik je ook nog wel uitleggen, maar dat zal nu een beetje lastig gaan want ik zit al film te kijken atm haha.

    KyloRen schreef:
    (...)
    You're welcome haha. Daar is trouwens ook nog een handige app voor; Hola. En als je dan ook nog op je tv de amerikaanse netflix wilt kijken kan ik je ook nog wel uitleggen, maar dat zal nu een beetje lastig gaan want ik zit al film te kijken atm haha.


    Ah ja, ik had wel gelezen over Hola, maar dit vond ik eigenlijk makkelijker zo ^^ En ik kijk altijd series via mijn laptop, dus zo is het wel prima, maar bedankt voor het aanbod c: veel plezier met je film ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.