• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 20:23 ]


    What would Emma do?

    Inmiddels begin ik mij wel te irriteren aan de barst in mijn telefoonscherm. :/


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Proberen of niet proberen, dat is de vraag. Ik wil het gewoon oplossen zodat ik dat gewoon af kan sluiten op een fatsoenlijke manier, maar mijn vorige pogingen zijn ook nutteloos geweest.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 9:57 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mullingford schreef:
    (...)
    Negen uur trein naar de andere kant van het land? Kom je het noorden vergezellen of het oosten? (wbw)

    Oosten, euyyy. Mijn vader had treinkaartjes over en wilde met ons naar de dierentuin, dus hier zitten we, met pisregen, in de trein naar Arnhem. :')

    Ergens ook wel weer leuk, want als ik in Arnhem wil studeren, weet ik nu in ieder geval of ik voor mijn verjaardag een jaarpas voor de Burger's Zoo moet nemen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Oosten, euyyy. Mijn vader had treinkaartjes over en wilde met ons naar de dierentuin, dus hier zitten we, met pisregen, in de trein naar Arnhem. :')

    Ergens ook wel weer leuk, want als ik in Arnhem wil studeren, weet ik nu in ieder geval of ik voor mijn verjaardag een jaarpas voor de Burger's Zoo moet nemen. :Y)

    Ah de dierentuin. Met dit weer. How lovely. Have fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun!


    Pretty is just a pretty word.

    Mullingford schreef:
    (...)
    Ah de dierentuin. Met dit weer. How lovely. Have fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun!

    Ja toch. :W Dankuuuuu!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het is gewoon saai om naar te luisteren. Jeez

    Help


    i put the fun in funeral

    "28.000 vluchtelingen vonden vorig jaar woning."

    En hier zit ik, al 5 jaar ingeschreven op woningsites en gemeentes en heb nog steeds niks.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 10:31 ]

    May the odds be in my favor


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    ga huilen. Weet wat dankbaarheid is. Uhhhhhh zulke mensen hey.

    Zucht... Iedereen heeft vakantie en doet leuke dingen en mijn broertje is nu al op zijn tweede gratis vakantie naar het buitenland, maar ik zit vast in deze rotstad waar het vaker wel dan niet regent om me kapot te stressen om huiswerk en falen en meer falen en ik zou het geweldig vinden als ik voor één keer prettig verrast zou worden in plaats van dezelfde ellende de hele tijd met af en toe een onaangename verrassing om me verder de grond in te boren maar neee, denk positief. Such BS.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wat een teringzooi. Kunnen we alsnog niet naar mama, omdat de fucking auto het begeven heeft D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Whahah, fuck off schijnheilig kreng.

    nog. 7. Uur. I. Can't. Wait.

    ik ga de helenacht door gamen seriously.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt